تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تالید مقصدی است که جز اولین هدف‌های سفر خارجی ایرانیان و حتی سایر مردم جهان است. پس برای اینکه شما بتوانید با اطلاعات کامل درباره این سفر برنامه ریزی داشته باشید. با ما در مجله هم اقلیم همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره نکات ضروری سفر به تایلند داشته باشید.

نکات ضروری سفر به تایلند

تایلند نیز مانند سایر کشور‌های گردشگری، دارای قوانین و آداب و رسوم خاص خود می‌باشد. از فرهنگ خاص مردمش گرفته تا قوانین اجتماعیی که باید آنه را رعایت کنید تا سفری راحت را تجربه کنید. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، خوب است پیش از سفر با نکاتی مهم راجع به این کشور آشنا شوید.

اجاره روزانه خانه در تهران

نکات ضروری سفر به تایلند

تایلندی‌ها چیزی به نام صف ندارند!

جالب است بدانید این مردم دوست‌داشتنی اعتقادی به صف ندارند. پس خود را برای شلوغی‌های بزرگ آماده کنید و توقع رعایت حقوق در مکان‌های شلوغ را نداشته باشید.

راجع به پادشاه تایلند چیزی نگویید

سعی کنید در طول سفر خود، در مورد پادشاه تایلند و سیاست این کشور حرفی نزنید و از سفر خود لذت کافی را ببرید. مسائل سیاسی در چنین کشورهایی بسیار حساس است پس دلیل ندارد که وارد چنین موضوعاتی بشوید.

از خون‌گرمی بیش از حد تایلندی‌ها تعجب نکنید

مردم تایلند به شدت خون‌گرم هستند و بسیار دوست دارند گردشگران را راهنمایی کنند. پس ممکن است اوایل کمی جا بخورید اما به این مردم دوست‌داشتنی عادت خواهید کرد. البته خود ما ایرانی‌ها در برخورد با گردشگران خارجی همین‌گونه هستیم.

سفر به تایلند

انبه بخورید!

انبه‌های تایلند یکی از خوشمزه‌ترین انبه‌های جهان می‌باشد. پس اگر از طرفداران انبه هستید، تا می‌تواید انبه بخورید. در کل اگر می‌توانید به بازار سیفی جات آنها سری بزنید. این بازار بسیار جذاب و البته شلوغ است.

پوشش مناسب داشته باشید

تایلند نیز مانند هر کشوری دارای ارزش‌های مذهبی است. پس برای بازدید از معابد و صومعه‌های تایلند پوشش مناسب داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید. البته در کشور تایلند، آزادی پوشش خواهید داشت. اما بعضی اماکن مذهبی، قوانین خاصی دارد.

سفر به تایلند

اگر یکی از مقاصد شما در تایلند شهر پوکت است پس باید از هزینه‌های این سفر مطلع شوید.

حرف رانندگان تاکسی را باور نکنید

ممکن است راننده‌ای به شما بگویید جایی که قصد رفتن به آن را دارید تعطیل است. این رانندگان قصد دارند نظر شما را عوض کنند و شما را به مکان گردشگری دورتری ببرند تا پول بیشتری از شما بگیرند. پس قبل از رفتن به مکانی خاص، اطلاعات لازم را کسب کنید تا هنگام مواجه شدن با این افراد گول آن‌ها را نخورید.

سفر به تایلند

به دیدن سوسک عادت کنید!

ممکن است طی روز و هنگام گشت و گذار در تایلند تعداد بسیاری سوسک ببینید. پس سعی کنید با این موضوع کنار بیایید. در کل در این کشور خیلی منتظر نظم، انظباط و تمیزی نباشید.

هتل 5 ستاره، بهترین انتخاب در تایلند

هتل های 3 ستاره تایلند از کیفیت مناسبی برخوردار نمی‌باشند. همچنین تفاوت قیمت هتل‌های 4 و 5 ستاره در تایلند بسیار کم است. است بهترین انتخاب برای شما، اقامت در هتلی 5 ستاره است.

اگر در انتخاب هتل مشکل دارید پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی بهترین هتل‌های ساحلی تایلند را بخوانید

نکات ضروری سفر به تایلند

کمی با زبان تایلندی آشنا شوید

نکات ضروری سفر به تایلند؛ بیشتر مردم تایلند به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند. حتی اگر انگلیسی هم بلد نباشند تمام تلاش خود را می‌کنند تا با اشاره حرف خود را به شما بفهمانند ولی بلد بودن چند کلمه مهم زبان تایلندی می‌تواند خیلی به شما کمک کند.

این مطالب برای کسانی که می‌خواهند به تایلند سفر کنند بسیار مناسب است

ماساژ تایلندی را فراموش نکنید

با مبلغی بسیار کم می‌توانید لذت یک ماساژ تمام عیار تایلندی را بچشید. پس حتما در طول سفر خود آن را امتحان کنید. این بخش معمولا جذاب‌ترین بخش سفر شما خواهد بود.

نکات ضروری سفر به تایلند

ماه آپریل، بدترین زمان سفر

شاید در این ماه هزینه‌های سفر کمتر از ماه‌های دیگر باشد، اما رطوبت هوا برای شما آزاردهنده خواهد بود. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین زمان سفر به تایلند را مطالعه کنید.

آب ننوشید!

یکی دیگر از نکات ضروری سفر به تایلند این است که سعی کنید برای نوشید آب از آب‌های شهری این کشور استفاده نکنید و آب‌های بطری‌ای بنوشید تا سلامت شما در طول سفر حفظ شود.

هرجایی غذا نخورید

سعی کنید رستوران‌هایی را برای سرو غذا انتخاب کنید که مراحل پخت غذا قابل مشاهده باشد و از رستوران‌های شلوغ‌تر استفاده کنید که مورد اعتماد‌ترند. چون همانطور که گفتیم. در این کشور بهداشت به خوبی رعایت نمی‌شود.

نکات ضروری سفر به تایلند

به سر تایلندی‌ها دست نزنید!

سر، قسمتی مقدس برای مردمان تایلند می‌باشد. پس سعی کنید در طول سفر به تایلند، به سر مردمان آنجا دست نزنید! در آخر اگر قصد سفر به کشور زیبای تایلند را دارید پیشنهاد می‌کنیم مطلب جاهای دیدنی پوکت را نیز مشاهده کنید.