تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

جاهای دیدنی دبی

در این مقاله از مجله گردشگری و سفر هم شما را با جاهای دیدنی دبی که یکی از مقاصد پر طرفدار ایرانیان برای سفرهای خارجی است آشنا خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با جاذبه های گردشگری دبی آشنا شوید

دبی در مجموع مساحت بسیار کمی از خاک کشور امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهد. با این حال، این شهر پس از ابوظبی، در رتبه دوم بزرگ‌ترین شهر این کشور و البته پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده می‌باشد. دبی، به جز خرید، مکان‌های دیدنی زیادی برای گردشگران فراهم کرده است .جاذبه های گردشگری دبی از جمله بهترین مکان‌های جهان برای تفریح می‌باشند.

اجاره روزانه خانه در تهران

 

دلفین بِی دبی

بزرگ‌ترین مرکز نمایش و نگهداری دلفین در دنیا و البته، یکی از محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری دبی متعلق است به “دلفین بیِ” دبی. این مرکز در آتلانتیس پالم قرار دارد.

در این مجموعه تفریحی جذاب شما قادر به انجام هر نوع تفریحی هستید! می‌توانید با دلفین‌ها شنا کنید، این موجودات دوست‌داشتنی را بغل کنید! غواصی کنید و با دلفین‌ها عکس یادگاری بگیرید. و در مجموع، روز خود را با یک تفریح آبی فوق‌العاده بسازید.

همچنین بلیط این مجموعه شامل پارک آبی “آکواونچر” هم هست که تفریح شما را تکمیل می‌کند.

جاذبه های گردشگری دبی

سافاری بیابانی

امارات کشوری خشک و کویری است. بنابراین شما در دبی، بیابان‌های حفاظت‌شده بسیاری را پیدا خواهید کرد که شامل گونه‌های گیاهی و حیوانات خاص مانند غزال عربی و … می‌باشد. برای بازدید از این مکان‌ها تور‌های متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به علایق خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

سافاری دبی

همچنین بخوانید : اجاره ماشین در دبی


اما اگر به دنبال تفریحی هیجان‌انگیز‌تر هستید، رانندگی با ماشین ‌های شاسی بلند مخصوص در دل تپه‌های این شهر را فراموش نکنید!تور‌های مخصوص رانندگی در سه زمان صبح، ظهر و شب برگزار می‌شوند و شما را به دل صحرا می‌برند.به علاوه این، شتر سواری، اسکی روی شن، تماشای غروب آفتاب و خوردن یک وعده غذا در این مکان‌ها را نیز فراموش نکنید!

باشگاه گلف امارات

این باشگاه که حدود 30 سال پیش تاسیس شده است شامل 36 حفره از نوع چمن برای گلف، زمین تنیس، اسکواش، بدنسازی، فروشگاه لوازم ورزشی، مدرسه گلف و سالن غذاخوری می‌باشد. که همه این ها باعث شده باشگاه گلف امارات به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی شناخته شود.

باشگاه گلف دبی

برج خلیفه

حتما شما هم نام این برج را به عنوان بلندترین سازه دنیا شنیده اید! این آسمان خراش با ارتفاع 828 متر، دارای 163 طبقه است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. برج خلیفه دبی شامل مراکز خرید بسیار، مراکز تفریحی و سکوی تماشای اطراف در طبقه 124ام می‌باشد. این سکو مکانی فوق‌العاده برای تماشای شهر دبی و همچنین عکاسی می‌باشد که پیشنهاد می‌کنیم اگر ترس از ارتفاع دارید بیخیال اینجا شوید! اما بدانید تجربه‌ای به یاد ماندنی را از دست خواهید داد.

برج خلیفه

آب‌ نمای دبی

این آب ‌نما، بزرگترین فواره موزیکال دنیا و جزء دیدنی‌های پر ظرفدار دبی می‌باشد. جاذبه‌ای در دریاچه برج خلیفه به طول 275 متر که توانایی پرتاب آب تا ارتفاع حدود 170 متری خود را داراست. به کار بردن نورافکن های رنگارنگ و زیبا باعث شده این آب‌نما از فاصله چند ده کیلومتری قابل مشاهده باشد و نمای زیبایی به شهر دبی بدهد. فواره‎‌های موجود با آهنگ‌های زیبای عربی میرقصند و منظره‌ای زیبا به وجود می‌آورند.

آب نمای دبی


حتما بخوانید : هزینه سفر به دبی


اسکله ابرا

اگر به هنر علاقه دارید در اسکله ابرا می‌توانید حدود ده دقیقه با قایق‌های سنتی و چوبی در آب‌های خلیج فارس به گشت و گزار بپردازید و در آخر از گالری‌های هنر و بازار پارچه فروشان دیدن کنید و در نهاین به بازار طلا فروشان برسید.

اسکله ابرا دبی

پارک آبی وایلد وادی

اگر از علاقه‌مندان به تفریح‌های آبی هستید، پیشرفته ترین پارک آبی جهان را از دست ندهید! پارک آبی وایلد وادی بین هتل برج‌العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است. این پارک رو باز با امکان سرد و گرم کردن آب با توجه به فصول مختلف سال، روزی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد! داشتن انواع و اقسام سرسره، ماشین موج سواری مضنوعی، بزرگ‌ترین و بلند‌ترین سرسره آبی جهان و کلی وسیله دیگر هر انسانی را به خود جذب می‌کند.

جلوی درب اصلی، آبشاری به ارتفاع 18 متر است که هر ده دقیقه آب را با فشار پرتاب می‌کند. همچنین محیطی زیبا برای کوکان، بزرگ‌ترین استخر موج‌دار خاورمیانه با موج‌های 5/1 متری، سرسره‌های خانوادگی، رودخانه به طول 360 متر، رستوران و فروشگاه‌های یادگاری از دیگر امکانات خارق‌العاده این پارک آبی رو باز در دبی می‌باشد.پیشنهاد می‌کنیم در سفر به دبی این پارک آبی که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی است را فراموش نکنید.

پارک آبی وایلد وادی

پیست اسکی دبی

پیست اسکی سرپوشیده دبی که در مرکز خرید امارات قرار دارد سومین پیست اسکی سرپوشیده دنیاست! این پیست با دیوار‌های شیشه‌ای، مجسمه‌عای یخی، زمین بازی کودکان و مسیری 400 متری برای اسکی، مکانی عالی برای گردشگران محسوب می‌شود و از جمله محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری دبی می‌باشد.

پیست اسکی دبی

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی از دیگر جاهای دیدنی دبی است.آکواریومی به طول 51 متر، عمق 20 متر و ارتفاع 11 متر با ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال، بزرگترین آکواریوم دنیاست!وجود هزاران جانور دریایی و صدها کوسه باعث زیبایی این محیط شود.البته شما میتوانید بخشی از این آکواریوم را به رایگان داخل دبی مال تماشا کنید؛ اما اگر می‌خواهید بیشتر لذت ببرید، باید وارد تونل مخصوص آکواریوم درعمق یازده متری شوید.

در نهایت اگر به دنبال تفریحات ویژه به همراه خرید در دنیای برند هستید، در اولین فرصت از دبی دیدن کنید. شهری که چند سال پیش موفق شد مقام هشتمین شهر پربازدید جهان را به خود اختصاص دهد.

آکواریوم دبی


مقالات بیشتر بخوانید :