تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین هتل‌های کیش برای سفر کدامند؟

بهترین هتل های کیش

سفر به جزیره‌ی زیبای کیش با مناظر رویایی طبیعی، جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید و تفریحات آبی و دریایی عالی‌اش، یک سفر رویایی داخلی است که می‌تواند برای شما تا سال‌ها خاطره‌سازی کند. اگر قصد دارید به کیش سفر کنید، بلیط هواپیما کیش را بخرید تا بتوانید به بازدید از سواحل زیبا، پارک دلفین‌ها، مراکز غواصی، کشتی یونانی، دوچرخه‌سواری و بسیاری از تفریحات دیگر بروید. اما یک بخش مهم از جذابیت‌های کیش که می‌تواند در ساختن خاطرات بی‌نظیر و روزهای رویایی به شما کمک کند، هتل‌های این جزیره‌ی زیبا هستند. برخی از هتل‌های کیش آنقدر جذاب و لوکس هستند که اقامت در آن، از خانه‌تان بهتر است و به شما حس‌ و حال لاکچری بودن می‌دهد.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل ترنج

آیا می‌دانستید که هتل ترنج همان طرح سنتی ترنج با شکل و شمایل خاص و منحصر به فردش را در درون آب دارد؟ این هتل زیبا و بی‌نظیر اولین هتل دریایی در خاورمیانه است که طراحی و معماری زیبای آن با بسیاری از هتل‌های برتر در آسیای جنوب شرقی برابری می‌کند. شما با اقامت در هتل زیبای ترنج، در حقیقت سوئیت‌های جداگانه‌ای که روی آب قرار دارند، اقامت می‎کنید. این سوئیت‌ها با کف شیشه‌ای‌شان به شما حس و حال فوق‌العاده‌ای می‌دهند و شبیه این است که شما در درون دریا اقامت کرده‎اید. این هتل دارای امکاناتی نظیر سالن ورزشی با کف شیشه‌ای، سالن یوگا، زمین تنیس، حمام آفتاب، فوتبال دستی، ایرهاکی، خانه‌ی بازی کودکان، مزون لباس، سالن بیلیارد، فروشگاه، آتلیه‌ی عکاسی و … است.

تعداد سوئیت‌های این هتل 5 باب و تعداد ویلا‌ها 100 باب است که همگی‌شان در یک مسیری یک کیلومتری روی آب قرار دارند. تنها مکان‎هایی در دنیا که چنین هتل‌هایی در آنها وجود دارد، سواحل مالدیو و دریای کارائیب هستند که برای رفتن به آنها باید هزینه‌ی گزافی را متحمل شوید. اما شما با اقامت در این سوئیت‌ها در درون کشور خودمان و در کنار خلیج همیشگی فارس، می‌توانید یک اقامت بی‌نظیر را در داخل کشور خودمان تجربه کنید. سوئیت‌های هتل ترنج که چیدمان کلی‌شان به شکل بته جقه یا همان ترنج است و در نمای بالا و عکس‌ها بسیار زیبا هستند. شما به ویژه با عکاسی در شب می‌توانید تصاویر رویایی و بی‌نظیری را در دوربین خود ثبت کنید. هتل ترنج دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ‌های مختلف با منوهای متنوع است. سالن اسپا و ماساژ، هم‌چنین یک استخر روی بام هتل وجود دارد که رفتن به آن تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای است.

هتل شایان کیش

اگر بلیط هواپیما به کیش را خریده‌اید و از میان هتل‌های لوکس کیش به دنبال یک اقامتگاه عالی و رویایی هستید، می‌توانید هتل شایان کیش را انتخاب کنید. هتل شایان یک هتل پنج ستاره است که در نزدیکی اسکله‌ی بزرگ تفریحی، مرکز غواصی و میدان ونوس واقع شده است. این هتل دارای چهار طبقه و 195 واحد لوکس اقامتی است. اگر دوست دارید که هنگام اقامت منظره‌ی خلیج فارس پیش روی شما باشد، می‌توانید اتاق‌های رو به آب این هتل را رزرو کنید.

هتل شایان کیش دارای یک استخر در فضای باز است که تخت و صندلی‌های برای نشستن و پذیرایی کافه در اطراف آن قرار دارد و شما می‌توانید در کنار استخر نوشیدنی خود را نوش جان کنید. هم‌چنین رستوران هتل در داخل ساختمان، با غذاهای عالی، پذیرای مهمانان داخل و خارج از هتل هستند. علاوه بر این هتل شایان کیش دارای تعدادی سوئیت در نزدیکی دریا و پشت ساختمان اصلی هتل است. این سوئیت‌های رو به دریا، دوبلکس بوده و بسیار شیک و لاکچری هستند. شایان ذکر است که این سوئیت‌ها اینترنت وای‌فای ندارند اما یک باغ زیبا در اطراف آنها وجود دارد که مناظر بدیعی را برای عکاسی مسافران فراهم می‌کند.

هتل شایان کیش

هتل ویدا

کلمه‌ی ویدا در زبان اسپانیا‌یی به معنای زندگی است و اقامت در هتل ویدای کیش یک تجربه‌ی فوق‌العاده در زندگی شما است. این هتل نوساز در سال 1396 افتتاح شده و دارای پنج ستاره است. هتل ویدا که در قلب جزیره‌ی کیش واقع شده، با 9 طبقه و 144 واحد اقامتی، یک مکان فوق‌العاده برای اقامت رویایی شما در جزیره فراهم می‌کند. اتاق‌های این هتل در طبقات دوم تا نهم قرار دارند و شما از بسیاری از اتاق‌ها می‌توانید آب‌های فیروزه‌ای را مشاهده کنید. ساختمان هتل مطابق استانداردهای یک هتل پنج ستاره و بسیار لوکس و مجهز است و زمانی که شما پا در هتل ‌گذاشتید، احساس می‌کنید یک سلبریتی هستید.

استخر هتل ویدا یکی از جاهای جذاب آن است که به همراه سونا، جکوزی و ماساژ و اسپا در خدمت گردشگران و مهمانان عزیز هتل است. هم‌چنین هتل دارای یک سالن بدنسازی برای مسافرانی است که در هر شرایطی ورزش را ترک نمی‌کنند. هتل ویدا دارای یک رستوران است که در طبقه‌ی اول قرار دارد. رستوران گنجایش ۳۰۰ نفر را دارد و منوی متنوع آن هر سلیقه‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهد. هتل فاصله‌ی کمی با مراکز خرید و ساحل دارد و سالن همایش، سمینار و یک آمفی تئاتر مجلل نیز بخش‌های مختلف آن است. از امکانات هتل ویدا می‌توان به  پارکینگ، خشکشویی، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان و آژانس مسافرتی اشاره کرد. اگر بلیط هواپیما به کیش را در دست دارید، یکی از گزینه‌های روی میز برای یک اقامت لوکس و بی‌نظیر، هتل ویدا است.

هتل داریوش

اگر دوست دارید در سفر به جزیره‌ی کیش حال و هوای ایران باستان را تجربه کنید، حتماً هتل داریوش را برای اقامت انتخاب کنید. ورودی این هتل پنج ستاره، با معماری ایران باستانی‌اش به گونه‌ای است که گویی شما مسافر زمان هستید و به 2500 سال پیش سفر می‌کنید و وارد تخت جمشید می‌شوید. دکوراسیون داخلی هتل نیز دست کمی از فضای بیرونی آن ندارد و همه جا نمادهای باستانی از سرستون‌ها گرفته تا حکاکی‌ها و سردیس‌های بنای عظیم تخت جمشید را مشاهده می‌کنید. علاوه بر این ظاهر بی‌نظیر و متفاوت، باید به امکانات خاص و ویژه‌ی آن نیز اشاره کرد که برای مسافران یک اقامت خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی را به همراه خواهد داشت.

هتل داریوش کیش دارای سه طبقه و 190 اتاق است. مجموعه‌ی آبی با تمام امکانات مورد نظر، سالن ماساژ، دریاچه‌ی اختصاصی و زمین‌های ورزشی این هتل بسیار خاص و ویژه هستند. موقعیت جغرافیایی هتل به گونه‌ای است که دسترسی به مراکز خرید جزیره بسیار آسان بوده و علاوه بر آن اتاق‌های هتل کوروش منظره‌ی فوق‌العاده‌ای از آب‌های زیبای خلیج فارس دارند. چه کسی است که دوست نداشته باشد در حال و هوای روزگاران باستان غذا بخورد؟ رستوران هتل داریوش این احساس را در شما ایجاد می‌کند که سوار بر ماشین زمان، خود را در زمان داریوش هخامنشی تجسم کنید. پرسنل مجرب هتل و رستوران، با پوشش و رفتارهای متناسب، شما را در این تجربه و این حس و حال همراهی می‎کنند. شما می‎توانید انواع اتاق و سوئیت رو به دریا و رو به باغ را در این هتل رزرو کنید و حتی در برخی از اتاق‌ها با حمام سانروف، زیر نور ستارگان حمام کنید.

هتل داریوش کیش

هتل فلامینگو

بلیط هواپیما به کیش را خریده‌اید و هنوز هتل خود را انتخاب نکرده‌اید؟ یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت شما می‌تواند هتل فلامینگو باشد. هتل فلامینگو با چهار ستاره، یکی از هتل‌های لوکس جزیره‌ی کیش است. این هتل در سال 1374 ساخته شده و در سال 1398 آخرین بازسازی و نوسازی آن انجام شده است. هتل فلامینگو در یک ساختمان 4 طبقه قرار داشته و دارای 100 اتاق و 100 ویلاست و در مجموع 200 واحد اقامتی را برای شما تدارک دیده است. موقعیت جغرافیایی هتل به گونه‌ای است که دسترسی شما گردشگران عزیز به بسیاری از مراکز خرید و تفریحی کیش را بسیار آسان می‌کند و با استقبال فرودگاهی‌، مسافران برای رسیدن به هتل هیچ مشکلی نخواهید داشت.

هتل فلامینگو دارای رستورانی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و آلاچیق‌های زیبا برای نشستن و نوشیدنی خوردن، است. می‌توان گفت که با چشم‌انداز فوق‎العاده زیبا و برخورد خوب کارکنان امکانات آن بیش از استانداردهای یک هتل چهار ستاره است. هم‌چنین در این هتل کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، آب‌نماهای بسیار زیبا و آرامش مسافران در فضای دنج، رضایت گردشگران و مهمانان هتل را فراهم می‌آورد.