تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

برای کنکوری ‌های پر تلاش و مصمم چه خبری می‌تواند جذاب‌ تر تخفیفات ویژه کتاب‌ های کمک درسی باشد؟ بانک کتاب بیستک در آستانه شب یلدا طرح ویژه‌ای را برای تمامی داوطلبان در نظر گرفته که می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای تهیه کتاب‌ های کار کنکور و آموزش باشد. اگر فهرست بلند بالایی از کتاب کنکورهای نخریده دارید که باید در اولین فرصت تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم این طرح ویژه را به طور دقیق مطالعه کنید و از این فرصت، بیشترین بهره را ببرید.

بانک کتاب آنلاین بیستک

اجاره روزانه خانه در تهران

جشنواره یلدای بانک کتاب بیستک

داوطلبان کنکور 1400 در میانه راه تورنومنت کنکور قرار دارند و از اینجا به بعد، رقابت رفته رفته سخت‌تر و جدی‌تر می‌شود. زمستان برای کنکوری‌ها فصل تلاش سخت و مطالعه فراوان است؛ چرا که بسیاری از داوطلبان هدفمند و سخت‌کوش، بهار را به مرور و تست زنی می‌پردازند و می‌خواهند که تا پیش از عید، یک دور کامل منابع کنکور را مطالعه کرده باشند.

به همین دلیل است که بانک کتاب بیستک هم برای آغاز این فصل مهم، طرح جشنواره یلدای خود را با فهرستی بلندبالا از انواع کتاب کمک درسی و کتاب کنکور آغاز کرده که داوطلبان بتوانند مهمات خود را برای این نبرد نفس‌گیر تکمیل کنند. در این جشنواره هر روز بر روی 40 عنوان کتاب بیشتر از 40% تخفیف قرار می‌گیرد و فرصتی فوق العاده است تا هر کتابی که موفق به خرید آن نشده اید را در همین روزها از بانک کتاب بیستک تهیه کنید. این طرح فوق العاده بر روی بهترین کتاب‌ها از بهترین انتشارات گذاشته شده و معمولاً کتاب‌های قرار گرفته در این فهرست کتاب‌هایی هستند که از بیشترین استقبال در بین داوطلبان برخوردار بوده اند.

نکته مهم این جشنواره آن است که هر روز کتاب‌های تازه‌ای در بخش جشنواره شب یلدا با بیشتر از 40% تخفیف قرار می‌گیرد و به عبارت دیگر، هر روز 40 عنوان کتاب تازه در فهرست تخفیفات ویژه سایت قرار می گیرد. بنابراین بهتر است که هر روز کتاب‌های همان روز را چک کنید و کتاب‌های مورد نظر خود را در میان کتاب‌های روزهای مختلف جستجو کنید.

نکته طلایی در این است که کتاب‌های این بخش با هزینه پستی رایگان از طرف بیستک برای شما ارسال می‌شوند و بنابراین بهترین فرصت برای خرید کتاب کنکور دقیقاً همین روزها است.

البته هنوز هم این تمام ماجرا نیست! بانک کتاب بیستک در بخش جشنواره شب یلدای خود هدیه‌هایی را نیز برای شما در نظر گرفته است! با مراجعه به این بخش از سایت شما متوجه می‌شوید که برخی کتاب‌ها با 99% تخفیف برای فروش قرار داده شده است! شما اشتباه ندیدید. دقیقا 99% تخفیف هدیه‌ای است برای شما که هر روز بر روی برخی از کتاب‌های سال گذشته لحاظ می‌شود و شما می‌توانید حتی از این کتاب‌ها نیز خریداری نمایید.

بانک کتاب آنلاین بیستک

کتابهای جشنواره یلدای بانک کتاب بیستک

همانطور که گفته شد، هر روز 40 عنوان از کتاب‌های کمک درسی کنکور از بهترین و مطرح‌ترین انتشارات کمک آموزشی کشور در این جشنواره قرار می‌گیرد. تمامی تلاش مجموعه بیستک بر این بوده که این کتاب‌ها از بین پر مخاطب‌ترین کتاب‌های کنکور انتخاب شوند و بهترین گزینه‌ها را پیش روی داوطلبان قرار دهند. این کتاب‌ها شامل دروس عمومی و دروس اختصاصی همه رشته‌ها بوده و کتاب‌های جامع، کتاب‌های کار، کتاب‌های نکته و تست و مجموعه دی وی دی‌های آموزشی مختلف را شامل می‌شوند.

بنابراین داوطلب تمامی رشته‌های کنکور سراسری 1400 می‌توانند منابع مورد نیاز خود را در این جشنواره پیدا کنند. اگر کتاب خاصی را مد نظر داشتید که در فهرست کتاب‌های امروز جشنواره بیستک پیدا نکردید، کافی است فردا مجدداً سری به فهرست به روز رسانی شده تخفیف‌ها بزنید تا بالاخره به مراد خودتان برسید.

بانک کتاب آنلاین بیستک

مزایای خرید آنلاین از بانک کتاب بیستک

خرید آنلاین کتاب بخصوص برای داوطلبان هدفمند نیاز به دلیل و برهان ندارد؛ چرا که آن‌ها به خوبی ارزش وقت را در این رقابت نفس‌گیر درک می‌کنند. اما موضوع فقط همین نیست. مزایای مهمی در خرید آنلاین کتاب کمک درسی و کتاب کنکور وجود دارد که شاید برخی از آن‌ها را ندانیم. بنابراین مرور این مزایا خالی از لطف نیست:

  • ذخیره زمان و انرژی:

ذخیره این دو عامل برای تحقق برنامه روزانه کنکوری‌ها از نان شب واجب‌تر است. با خرید آنلاین شما در زمان و انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد و بخشی از زمان روزانه خود را در ترافیک شهر هدر نخواهید داد.

  • استفاده از جشنوارهها:

سایت‌های اینترنتی حرفه‌ای مانند بیستک به مناسبت‌های مختل جشنواره‌های متعدد برگزار می‌کنند و به سادگی از طریق سایت خود اطلاع رسانی می‌نمایند. عادت به خرید اینترنتی کتاب شما را از چنین طرح‌هایی با خبر می‌کند. مانند همین جشنواره یلدای بانک کتاب بیستک.

  • دسترسی آسانتر به تنوع بیشتر:

یکی از مسائلی که در کتاب فروشی‌ها دیده می‌شود و در سایت‌های اینترنتی نیست، موضوع سردرگمی‌بین قفسه‌های کتاب است. در سایت‌های اینترنتی خرید کتاب کمک درسی، دسته بندی هایی وجود دارد و این دسته بندی کتاب‌ها باعث می‌شود که دچار سردرگمی نشوید و به شکلی ساده‌تر به تنوع بالاتری از کتاب‌ها دسترسی داشته باشید.

  • بدون محدودیت جغرافیایی:

از هر جای ایران که باشید می‌توانید به متنوع‌ترین بانک کتاب کمک درسی و کتاب کنکور دسترسی داشته باشید و از درون خانه خود خرید خود را انجام دهید.

  • اطلاعات جامع درباره محصولات:

درباره هر کتاب اطلاعاتی در سایت قرار داده می‌شود که به شما کمک می‌کند دریابید که این همان کتاب مورد نظر شما هست یا خیر.

  • ایمنی بهداشت در پاندمی کرونا:

شاید مهم‌ترین دلیل این روزهای خرید اینترنتی کتاب از سایت بیستک دور ماندن از آلودگی‌های شهری و البته ویروس فراگیر کرونا است. در شرایطی که محدودیت‌های ترددی هم حریف این بیماری نیست، خرید آنلاین کتاب راهکاری ایمن برای دسترسی به منابع کنکور بدون در معرض خطر بودن است.

دیگر منتظر چه هستید؟

تمام آنچه برای تورنومنت نفس‌گیر زمستان و موفقیت در کنکور به آن نیاز دارید، یکجا و در کنار هم با 40% تخفیف ویژه و ارسال رایگان برای شما فراهم شده. کافی است از امروز تا شب یلدا هر روز یک سر به سایت کتاب‌های کمک درسی بیستک بزنید و در بخش تخفیفات آن، به دنبال کتاب کنکور یا کتاب کمک درسی مورد نظر خود بگردید. فراموش نکنید که این فهرست هر 24 ساعت یکبار به روز رسانی می‌شود و با توجه به نبود هزینه پستی با خیال راحت می‌توانید به طور مرتب سفارش خرید داشته باشید.

بانک کتاب آنلاین بیستک

بانک کتاب آنلاین بیستک، سرزمین تخفیفهای اینترنتی

شرایط موجود و گران شدن کتاب‌ها با گلایه خیلی از افراد اهل مطالعه و همچنین دانش آموزان و دانشجویان عزیز از قیمت بالای کتاب‌ها همراه شده است. اما بانک‌های اینترنتی کتاب با توجه به هزینه‌های جانبی بسیار کمشان، می‌توانند تخفیف‌های بسیار خوبی را برای کاربران خود در نظر بگیرند. در همین راستا اگر همین حالا، سری به سایت فروش اینترنتی کتاب آنلاین بیستک بزنید، دسته بندی‌های زیادی را می‌بینید که شامل تخفیف شده‌اند. بیستک کتاب، محصولات خود را با 20 الی 50 درصد تخفیف به دست مشتریان می‌رساند به همین دلیل است که خرید از بانک کتاب ما برای شما بسیار مقرون به صرفه تر از خرید حضوری است. از طرفی حضور در فروشگاه‌های کتاب هزینه‌های جانبی را نیز با خود به همراه دارد که بر قیمت کتاب‌ها افزوده شود؛ اما بیستک کتاب این امکان را فراهم کرده که مشتریان بتوانند از امتیازارسال رایگان کتاب نیز بهره ببرند.

ارزیابی کتاب قبل از خرید از مزایای خرید از بانک کتاب آنلاین بیستک

همکاران ما بعد از دریافت سفارش کتاب از شما مشتریان عزیز با در نظرگرفتن  زمان ارسال و تهیه کتاب‌های مورد نظرتان حتی از نوع کمیاب تمام سعی خود را می‌کنند که در کمترین مدت، سفارشات شما را به درب منزل آورده و تحویل دهند.

ارسال  به تمام نقاط کشور
ساعت ارسال طهران  همه روزه از ساعت 16 الی  22
ارسال شهرستان با پست پیشتاز 72 ساعته

02166410000
02166412500
091264512500