تور های تابستان 1403لحظه آخراجاره خودرو در دبی

گاهی در سفر برای شما پیش می‌آید که گوشی موبایل، لپ‌تاپ یا لوازم الکترونیک‌تان آسیب ببیند. ممکن است شارژر، وسایل دوربین یا ابزار مهمی را فراموش کرده و خلاصه نیاز به یک مرکز معتبر داشته باشید که ابزار و لوازم الکترونیک اصلی و با کیفیت را به‌فروش برساند. اگر بلیط هواپیما تهران گرگان را خریداری کرده‌اید و عازم این شهر زیبا هستید، بد نیست این مقاله را هم دنبال کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت، برای این دست مشکلات در گرگان کدام مرکز خرید بهتر است.

گرگان

اجاره روزانه خانه در تهران

مرکز خرید کوروش گرگان کجاست؟

مرکز خرید کوروش گرگان را در بلوار ولیعصر، خیابان عدالت ۳۱ خواهید یافت که به آن محله شالیکوبی گفته می‌شود. کوروش یک مرکز مجهز برای فروش ابزارهای الکترونیک و فروشگاه‌های کامپیوتری است. دو طبقه از مجتمع کوروش به فروشگاه‌های فروش لوازم الکترونیک اختصاص یافته و بقیه طبقات کاربری اداری دارند. در این مرکز همانطور که گفتیم لپ‌تاپ، قطعات کامپیوتری، انواع موبایل، انواع تبلت، ماشین‌های اداری و ابزاری از این قبیل را خواهید یافت. یکی از ویژگی‌های خوب این مرکز فروش اجناس اورجینال و اصلی است. برای سرزدن به این مجتمع همه‌روزه از ۸ صبح تا ساعت ۲۲ شب فرصت دارید.

اگر به مرکز خرید کوروش رفتید، می‌توانید در ادامه از جاذبه‌های دیدنی شهر گرگان که در نزدیکی این مجتمع قرار دارند، هم دیدن کنید.

شکم‌گردی در اطراف مرکز خرید کوروش

بعد از یک خرید حسابی از مجتمع کوروش نوبت سرزدن به تعدادی از کافه رستوران‌های گرگان می‌رسد که در نزدیکی این مجتمع قرار دارند. نزدیک‌ترین کافه رستوران گرگان از جایی که هستید، کافه رستوران میامی خواهد بود. البته باید گفت که کافه میامی به صبحانه‌های متنوع بین‌المللی و باکیفیتش معروف است. اما شما می‌توانید برای یک قهوه خوش طعم، نوشیدنی‌های متنوع یا امتحان‌کردن منوی غذاهای ایتالیایی معروف این رستوران هم به میامی بروید. فضای داخلی کافه رستوران میامی طراحی شیک و مدرنی دارد و شما می‌توانید لحظات جذابی را در آن سپری کنید.

انتخاب بعدی شما کافه رستوران وندیش است. فضای مدرن کافه در بدو ورود نظر شما را به‌خود جلب خواهد کرد. این‌جا شما می‌توانید از فضای داخلی مدرن و شیک کافه استفاده کنید یا در فضای باز کافه بنشینید. منوی کافه رستوران وندیش تنوع خوبی دارد. انواع نوشیدنی و غذاهای فست‌فودی ایتالیایی و بین‌المللی در این کافه رستوران موجود است.

به‌عنوان آخرین پیشنهاد برای یک غذای خوشمزه و خاطره‌انگیز در نزدیکی مجتمع و مرکز خرید کوروش به گرگان برگر سر بزنید. این فست‌فود کوچک اما معروف و پرطرفدار در مسیر جنگل ناهارخوران واقع شده است. منوی متنوعی از فست‌فود‌های باکیفیت و خوشمزه در این رستوران پیدا می‌کنید. ویژگی غذاهای گرگان برگر علاوه‌بر طعم خوب و سلامت آن‌ها، حجیم‌بودن است. اگر به فست‌فودهای حجیم و خوشمزه علاقه دارید گرگان برگر برای شما انتخاب خوبی خواهد بود. به‌خصوص که محوطه و مسیررسیدن به این رستوران هم بسیار زیباست.

برای کسانی‌که به غذاهای ایرانی علاقه دارند، رستوران سرحدی یک انتخاب بسیار خوب است. در این رستوران انواع غذاهای کبابی و خورشتی را با بهترین کیفیت خواهید یافت. به‌هرحال غذا بخش مهمی از سفر است و می‌تواند لذت شما را چندین برابر کند. اما تنها امکانات تفریحی اطراف مجتمع کوروش کافه و رستوران‌ها نیستند و دیدنی‌های دیگری هم در این اطراف وجود دارد.

دیدنی‌های اطراف مرکز خرید کوروش گرگان

دیدنی‌های اطراف مرکز خرید کوروش گرگان

حالا که یک خرید درست و حسابی کرده‌اید و بعد از سر‌زدن به کافه و رستوران‌های شناخته شهر وقت آن رسیده سری هم به باغ روس‌های گرگان بزنید. باغ روس‌های گرگان مربوط به دوران قاجار و زمان قراردادهای ترکمنچای و گلستان است. این باغ در واقع محل کنسولگری روس‌ها بوده که در آن زمان از یک تاجر استرآبادی با یک قرارداد ۹۹ ساله اجاره کردند. بعدها در دوران صفویان هم یک کلاه‌فرنگی به این باغ اضافه شد. حتی زمانی این باغ به‌عنوان مقر فرماندهی ارتش سرخ  استفاده می‌شده است.

بنای عمارت آجری و گچ ‌اندود است و درختان کهن‌سال کاج و سرو باغ فضایی خیال‌انگیز و زیبا به این عمارت بخشیده‌اند. اگر به گرگان و خصوصا مجتمع تجاری کوروش رفتید، سری هم به این باغ و عمارت زیبا با تاریخ طولانی و داستان‌های پر افت‌و‌خیز آن بزنید. لیست دیدنی‌های جذاب شهر گرگان طولانی‌تر از این حرف‌هاست. گرگان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران و مملو از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. در این شهر آنقدر جاهای دیدنی دارید که برای دیدن تمام آن‌ها وقت کم می‌آورید.

دیدنی‌های اطراف مرکز خرید کوروش گرگان

ارزان‌ترین بلیط تهران گرگان را از فلای تودی بخرید

فلای تودی بهترین مرجع خرید بلیط تهران گرگان و رزرو هتل است. در این وب‌سایت امکان این را دارید که بهترین پروازها از بهترین شرکت‌های هوایی را با ارزان‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید. خرید بلیط هواپیما از این وب سایت بسیار ساده است. برای خرید بلیط وارد وب سایت فلای تودی شوید و بعد از ثبت‌ نام بلیط‌های موجود به مقصد گرگان را برای تاریخ مورد نظرتان جست‌و‌جو کنید. در لیستی که مشاهده می‌کنید و با کمک فیلترها می‌توانید ارزان‌ترین بلیط، بلیط‌های لحظه آخری و پروازهای چارتر را نیز بیابید.

به‌علاوه در تقویم فلای تودی می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌ها برای تاریخ مورد نظرتان را پیدا کنید. فلای تودی بهترین وب سایت خدمات مسافرتی با امکاناتی مانند مقایسه کیفیت و قیمت‌ها، امکان استرداد بلیط، امکان رزرو هتل و سایر خدمات سفر است. برای یک گشت‌و‌گذار حسابی در گرگان و سرزدن به مرکز خرید کوروش گرگان همین حالا به فلای تودی سر بزنید و بلیط‌های سفر را خریداری کنید. فلای تودی همیشه در کنار شماست تا سفرهایی ارزان و باکیفیت را برنامه‌ریزی کرده و خاطرات به‌یادماندنی بسازید.