تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین زمان برای سفر به دبی

دبی بدون شک یکی از بی نظیرترین شهرهای جهان است. برای کسانی که برای تصمیم گیری مقصد سفرشان دچار سرگردانی هستند، دبی می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد زیرا این شهر رویای هر مسافر است. دبی شهری است که بیشتر افرادی که با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر کرده اند در پایان سفر خود رضایت کامل را داشته اند. دبی دارای مناظر تاریخی، معماری آینده نگرانه، زندگی شبانه فعال و جاذبه هایی است که می تواند برای هر کسی و با هر سن و سلیقه ای جذاب باشد. قبل از سفر به هر جا یکی از مهم ترین سوالاتی که برایمان پیش می آید این است که چه زمانی بهترین و مناسب ترین وقت ممکن برای سفر به آن شهر است. در ادامه می خواهیم بهترین زمان سفر به دبی را از جنبه های مختلف بررسی کنیم تا در نهایت شما بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

بهترین زمان برای سفر به دبی

اجاره روزانه خانه در تهران

چرا سفر به دبی؟

قبل از آسمان خراش ها و اتومبیل های لوکس، دبی فقط شن و ماسه بود. اگرچه مدتهاست که این شهر از دوران روستاهای بادیه نشین تکامل یافته است، اما کویر هنوز هم یکی از جاذبه های این شهر است. هنگام بازدید از دبی، به سافاری صحرا بروید و یک کباب سنتی عربی بخورید، به تپه شنی بروید و شتر سواری کنید. تورها بازدیدکنندگان را به اردوگاهی در وسط بیابان و در محاصره تپه های شنی می برند. این یک روش ایده آل برای درک بهتر زندگی قبل از رونق شهر است.

شهرهایی مانند نیویورک و لندن به دلیل تنوع فرهنگی خود شناخته شده اند، اما دبی تنوع را به سطح جدیدی می رساند. تقریباً ۸۵ درصد از جمعیت دبی مهاجران هستند. این سطحی از تعامل فرهنگی را به ارمغان می آورد که به ندرت در دیگر جاهای دیگر جهان دیده می شود. سفر به دبی یکی از بزرگترین تجربیات مردم شناسی است که می توانید داشته باشد.

بهترین زمان سفر به دبی برای نرخ پایین تر هتل ها

در تابستان که دمای هوا بسیار زیاد است و این هوا برای لذت بردن از فضای باز بسیار گرم است، نرخ اقامت در کمترین حد خود است. برای جلب مهمانان و بازدیدکنندگان بیشتر، بسیاری از هتل ها پیشنهادات عالی از جمله کاهش نرخ و حتی گاهی اوقات وعده های غذایی رایگان در رستوران های خود را ارائه می دهند. گرانترین زمان برای رفتن بین آذر تا بهمن است، زمانی که نرخ ها به بالاترین حد رسیده و بهترین هتل های دبی توسط خانواده ها ماه ها قبل به طور کامل رزرو می شوند.

بهترین زمان برای سفر به دبی

بهترین زمان برای گشت و گذار در دبی

اگر به دنبال ترکیبی ایده آل از جمعیت کم و هوای مطبوع هستید، بهترین زمان برای گشت و گذار در دبی بین اواخر آبان و اواسط آذر و دوباره در اواسط ماه اسفند است. اگرچه شما در ماههای زمستان از دمای مطلوبی برخوردار خواهید بود، اما بازدید از دبی در اواسط آذر ماه تا اواسط بهمن که اوج فصل شلوغی است، ممکن است به دلیل صف های طولانی اماکن دیدنی و جمعیت بسیار بالا کمی برایتان دشوار باشد. به ویژه در ماه های دی و بهمن چرا که در این ماه ها جشنواره خرید دبی نیز است و جمعیت از قبل هم بیشتر می شود. بدترین زمان برای گشت و گذار در تابستان و به ویژه ماه های تیر و مرداد است که کل شهر برای جلوگیری از گرمای غیر قابل تحمل در خانه هایشان می مانند زیرا در این زمان تحمل هوای فضای باز بیشتر از چند دقیقه غیر ممکن است.

بهترین زمان برای خرید در دبی

دبی بهشت خریداران است و بیشترین تعداد خریداران در اواسط ماه دی که جشنواره خرید دبی برگزار می شود با رزرو بلیط دبی به این شهر سفر می کنند. تخفیف های قابل توجهی برای مثال تخفیف های ۷۵ درصدی روی هر کالایی که تصور می کنید وجود دارد. از لوازم الکترونیکی گرفته تا جواهرات و پوشاک. حتی در Outlet Mall، جایی که خرده فروشی ها اقلام تخفیف دار را در طول سال نیز ارائه می دهند، در این حراج حتی تخفیف های بیشتری نیز به اجناسشان اختصاص می دهند و قیمت هایشان به شدت کاهش پیدا می کنند. بهترین زمان بعدی برای خرید، DSS، Dubai Summer Surprises است که طیف گسترده ای از خرده فروشان از اواخر مرداد به مدت ۴۵ روز تخفیف های ویژه ارائه می دهند.

بهترین زمان برای سفر به دبی

بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل دبی

اگرچه امکان رفتن به ساحل در تمام طول سال در دبی وجود دارد، اما اکثر مردم احساس می کنند که ماه های زمستان برای آب تنی در دریا خیلی سرد است. در تابستان، عکس این قضیه صادق است و با آفتاب شدید و شن و ماسه گرم سوزان، آن را به بدترین زمان برای رفتن به ساحل به ویژه در ماه های تیر و مرداد تبدیل کرده است. اگر دوست دارید از شنا در دریای عرب لذت ببرید و یا حتی می خواهید در ساحل آفتاب بگیرید، بهترین زمان برای بازدید از سواحل دبی فروردین یا اردیبهشت است، زمانی که دمای دریا در یک دمای بسیار مناسب، بین ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد است.

بهترین زمان بازدید از برج خلیفه

محبوب ترین جاذبه دبی این فرصت را به شما می دهد تا بالاترین پلت فرم بازدید در جهان را تجربه کنید. در ماه های زمستان، صف ها می توانند بسیار طولانی باشند، به خصوص درست قبل از غروب آفتاب که محبوب ترین زمان برای بازدید از برج خلیفه است. اگر دوربین خوبی دارید، می توانید تصاویر زیبایی از شهر را در روز، هنگام غروب آفتاب و شب ثبت کنید. برای فرار از بیشترین شلوغی و طولانی ترین صف ها، در ماه های تابستان از برج خلیفه دیدن کنید.

فصل های شلوغ و خلوت در دبی

شلوغ ترین فصول دبی (اواسط آبان تا اواسط فروردین)

از اواخر پاییز تا اوایل بهار، نرخ اقامتگاه ها و هتل ها در بالاترین حد ممکن است و جمعیت گردشگران در دبی در اوج خود است. اما شما از آب و هوای زیبایی که برای انواع مختلف سرگرمی در فضای باز ایده آل است، لذت خواهید برد. این زمان ها روزهایی با آسمان آبی و کمی آفتابی را به ارمغان می آورد. شب ها هوا خنک تر می شود و نسیمی ملایم نیز وجو دارد و حتی ممکن است هوا بارانی نیز باشد. شرایط ایده آل به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که از بسیاری از فعالیت های فضای باز دبی مانند پیک نیک در سواحل آرام، سافاری و گشت و گذار در شهر لذت ببرند.

خلوت ترین فصل ها در دبی

فصل خلوت دبی، تابستان است. در ماه خرداد، هوا با درجه حرارتی بالا و با سطح بالایی از رطوبت بسیار ناخوشایند می شود. در حالی که ماه های تیر و مرداد بسیار هوای گرم و آفتابی سوزان را تجربه می کنید. این ماه ها درجه حرارت غیر قابل تحملی دارند و گاهی به ۴۰ درجه سانتی گراد هم می رسد و این در حالی است که به دلیل وجود دریا شهر دبی هوایی شرجی هم دارد. در این دوره، اگر چه قیمت هتل ها و… ارزان تر است اما مشکل این جاست که شما باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن ساختمان هایی با تهویه قوی و کولر های خنک کنید. از طرفی امکان لذت بردن از فعالیت هایی در فضای باز برای شما وجود نخواهد داشت.

بنابراین قبل از خرید بلیط چارتر و سفر به این شهر لازم است که شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید.