تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

سفر رفتن در روزهای شیوع بیماری کرونا برای بسیاری از خانواده‌ها تبدیل به یک علامت سوال بزرگ شده است. حتما برایتان پیش آمده که در یک سفر دچار بیماری جزئی شوید ولی به دلیل نداشتن شناخت کافی از شهر مقصد، نتوانید به پزشک مراجعه کنید. در این روزها که با  بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنیم بیشتر از هر زمانی حضور یک پزشک در سفر برای ما ضروری به نظر می‌رسد. به کمک اپلیکیشن و سایت دکتر ساینا می‌توانید از خدمات پزشکی بدون محدودیت مکان و زمان استفاده کنید و حضور یک پزشک در سفر را کنار خود تجربه کنید.

حتما پیش از سفر اپلیکیشن دکتر ساینا را نصب کنید

اجاره روزانه خانه در تهران

چگونه پزشکمان را با خود به سفر ببریم!؟

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، سامانه‌های برخط بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های ذهنی ما را حل می‌کنند. دغدغه استفاده از مشاوره یک پزشک در سفر هم یکی از مواردی است که به کمک تیم تخصصی دکتر ساینا برای ما حل شده است. کافی است اپلیکیشن دکتر ساینا را روی گوشی هوشمندتان نصب کنید تا به راحتی از مشاوره آنلاین پزشکی در مسافرت بهره‌مند شوید. با نصب این اپلیکیشن بخش قابل توجهی از نگرانی‌های شما برطرف خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید از مشاوره پزشکی در سفر استفاده کنید و تمام سوال‌های خود را با بهترین پزشک‌های کشور در میان بگذارید.

اپلیکیشن دکتر ساینا چه مزیتی نسبت به مراجعه حضوری به پزشک‌ در سفر دارد؟

معمولا نسبت به شهرهای مقصد خود چقدر شناخت دارید؟ برای پیدا کردن یک رستوران خوب یا یک اقامتگاه خوب چقدر نگرانید؟ پیدا کردن پزشکی که بتوانید با خیال راحت به او مراجعه کنید برایتان راحت است؟ دسترسی به پزشک در سفر از پیدا کردن یک رستوران یا اقامتگاه خوب به مراتب سخت‌تر است. در شرایطی که نگران سلامتی خود یا همراهان خود هستید و نیازمند مشاوره پزشکی در سفرید، تبحر پزشک و تشخیص درست او به شدت اهمیت دارد. تیم پزشکی دکتر ساینا از بهترین پزشک‌های کشور تشکیل شده است. شما با نصب اپلیکیشن دکتر ساینا می‌توانید بهترین پزشک‌های ایران را همراه خود به سفر ببرید.

چگونه با اپلیکیشن دکتر ساینا پزشک مورد نظرم را پیدا کنم؟

برای پیدا کردن بهترین پزشک در سفر کافیست در ابتدا اپلیکیشن دکتر ساینا را نصب کنید. وارد اپلیکشن شوید. در بخش مشاوره آنلاین، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید. با بررسی دقیق میزان رضایت بیماران قبلی از پزشک، می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. با لمس گزینه شروع گفتگو وارد صفحه چت با پزشک خواهید شد. در این قسمت می‌توانید مشکل خود را به صورت نوشتاری یا فایل صوتی یا حتی با ارائه مستندات برای پزشک در سفر ارسال کنید. بعد از پرداخت مبلغ مشخص شده، پزشک مورد نظر پاسخگوی مشکل شما خواهد بود و شما را راهنمایی خواهد کرد.

حتما پیش از سفر اپلیکیشن دکتر ساینا را نصب کنید

دکتر ساینا برای ویزیت حضوری با پزشک در سفر چه کمکی ارائه می‌دهد؟

یکی دیگر از قابلیت‌های استفاده از اپلیکیشن دکتر ساینا، امکان پیدا کردن پزشک‌های خوب شهر مورد نظر و وقت‌دهی آنلاین است. در صفحه اول اپلیکیشن گزینه نوبت‌دهی آنلاین را انتخاب کنید. استان مورد نظرتان را در بالای صفحه جدید انتخاب کنید. با گذاشتن فیلتر می‌توانید فقط پزشکانی که تخصص مورد نیاز شما را دارند مشاهده کنید. در قسمت اطلاعات بیشتر، می‌توانید مطالب بیشتری درباره پزشک مورد نظر بخوانید و با اطمینان بیشتری انتخاب کنید.

چطور باید نوبت ویزیتم را نهایی کنم؟

بعد از انتخاب نهایی پزشک مورد نظر کافیست گزینه دریافت نوبت را انتخاب کنید. بعد از ورود به صفحه وقت‌دهی ۱۰ دقیقه زمان دارید تا نوبت خود را نهایی کنید. در ابتدا به طور کامل زمان و روز نوبت خود را بررسی کنید و آن را ذخیره کنید. اطلاعات فردی که نیاز به ویزیت شدن دارد را وارد کنید. قوانین را به دقت مطالعه کنید و در نهایت گزینه «قوانین را می‌پذیرم» را انتخاب کنید.

مبلغ ذکر شده را واریز کنید. این مبلغ در زمان حضور شما در مطب پزشک از مبلغ ویزیت شما کسر خواهد شد. کد پذیرش خود را دریافت کنید و در جایی یادداشت کنید. در زمان مربوطه به مطب پزشک مراجعه کنید و با ارائه کد پذیرش خود به صورت حضوری ویزیت شوید.

حتما پیش از سفر اپلیکیشن دکتر ساینا را نصب کنید

داروخانه‌ها و بیمارستان‌های شهر مقصد را به چه روشی پیدا کنم؟

پیدا کردن داروخانه یا درمانگاه در شهر مقصد می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. اپلیکیشن دکتر ساینا برای این مشکل هم راه حلی در نظر گرفته است. کافیست به بانک سلامت سر بزنید. استان مورد نظرتان را انتخاب کنید و لیست تمامی آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها، کلینیک‌ها، مرکزهای تصویربرداری و بیمارستان‌های موجود را مشاهده کنید. در صفحه مربوط به هرکدام از این مراکز می‌توانید آدرس دقیق، شماره تماس و اطلاعات کلی از آن‌ها دریافت کنید. با این قابلیت می‌توانید با آسایش خاطر مرکز درمانی نزدیک به خود را پیدا کنید و در اسرع وقت به مشکل مورد نظرتان رسیدگی کنید.

در نهایت باید این نکته را یادآوری کنیم که سفر کردن در شرایط کنونی ممکن است خطراتی برای سلامت شما و دیگران به همراه داشته باشد تا حد امکان از مسافرت غیر ضروری پرهیز کنید. مشاوره با پزشکان متخصص قبل از شروع سفر یا در زمان رسیدن به شهر مقصد می‌تواند به شما کمک کند تا سفری بدون مخاطره داشته باشید و با خیال آسوده از سفر خود لذت ببرید. با نصب آسان اپلیکیشن دکتر ساینا شما همیشه همراه با یک پزشک در سفرید و  از امکاناتی مثل مشاوره آنلاین پزشکی در مسافرت، دریافت نوبت آنلاین و پیدا کردن تمام مراکز بهداشتی در شهر مقصد برخوردار می‌شوید.