تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

روتنبرگ

روتنبرگ شهر قرون وسطی در باواریای آلمان است. قسمت های رومانیک و عاشقانه زیادی هم دارد و دارای دیوار ها و برج های دست نخورده زیادی می باشد.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این شهر  قدیمی بیشتر آشنا شوید.

روتنبرگ

اجاره روزانه خانه در تهران

1.تالار شهر

ساختمان تالار بخشی در قرن 13 و بخش دیگرش که شامل 50 متر در قرن 16 درست شده است. سالن تئاتر دارد که در 1578 ساخت شد و در زمان حال کنسرت برگزار می شود.

2.‏ کلیسای سنت جیکوب ‏‏ ‏‏‏‎

کلیسا در سال 1485 در بهترین نمونه ساخته شده است. وحکاکی چوبی در سالن که شام آخر نشان می دهد در سال 1505 حکاکی شد است.

کلیسای سنت جیکوب

3.‏ میدان کوچک ‏

بهترین نقطه شهر میدان کوچک که با نام ‏Plonlein‏  است. و داستان افسانه زیادی رقم خورد است.

4.‏ دیوارهای شهر قدیمی ‏‏ ‏‏‏‎

در سفر به آلمان حتما از این دیوار های قدیمی دیدن کنید و فقط نیم ساعت از وقت شما را میگیرد.در مسیر دروازه زیادی خواهید دید. این شهر 42 دروازه دارد.

روتنبرگ

5.‏ موزه جرائم قرون وسطی ‏ ‎

در این موزه وسایل بسیار ترسناک خواهید دیدو نحوه مجازات اروپا در 1000 سال قبل نشان میدهد.وسایل برای اعتراف گرفتن و یا مجازات استفاده می شود است.

روتنبرگروتنبرگروتنبرگ

6.‏ باغ های قلعه ‏‏‏‏‎

یکی از بزرگترین و مشهور ترین پارک ها  باغ های قلعه یا ‏Burggarten‏ حساب می شود. که در سال 1356 در اثر زلزله قرار گرفته است.

7.‏ موزه کریسمس ‏

در این شهر یک موزه برای کریمس است و در طول تمام سال موجود است.

8.‏ خانه استاد معمار (‏Baumeisterhaus‏ )‏ ‏‏‏‏‎

در جنوب میدان مارکت یک خیابان قدیمی وجود دارد که در ان خانه قدیمی وجود دارد خانه پلاک 3 معرف ترین آن است. که به آن خانه استاد معمار میگویند که در سال 1596 ساخته شد .

9.‏ دروازه اسپیتال ‏‏‏‏‎

در قرن 16 لئونارد ویدمن که به استاد معمار معروف است دروازه اسپتال در منطقه اسپتال هف در کنار ساختمان که ارزش دیدن دارند ساخته است.

10.‏ موزه شهر سلطنتی ‏‎

موزه در سال 1936 ساخته شد و زندگی مردم قرن 16 نشان می دهد حتی اشپزخانه که به قرن 13 هست میتوان اشاره کرد.در این موزه انواع مختلف از سلاح های اروپایی تا قرن 19 قابل دیدن هستند.