تور های تابستان 1403لحظه آخراجاره خودرو در دبی

دبی شهری تازه‌تأسیس و مدرن است، که هزینه سفر به آن بسیار زیاد به نظر می‌رسد؛ اما در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم چگونه ارزان‌تر به این شهر سفر کنیم و هزینه‌ها را کاهش دهیم.از بلیط هواپیما گرفته تا هتل و رفت‌وآمد داخل شهر، تا هتل و رستوران و حتی یک خرید ارزان تر کمکتان میکنیم تا یک سفر ارزان به دبی را تجربه کنید.

سفر ارزان به دبی

اجاره روزانه خانه در تهران

هزینه بلیط هواپیما اقتصادی در سفر به دبی

 اولین هزینه‌ای که در این سفر دارید هزینه بلیت هواپیما است که از جمله هزینه‌های سنگین در سفر به دبی هست. هزینه یک سفر اقتصادی ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان می‌شود. البته در سفر ارزان به دبی بهتر است بلیت خود را به‌صورت رفت‌وبرگشت بگیرید تا کمی از مبلغ کاسته شود.

هتل و اقامت ارزان در دبی

قیمت هتل‌ها باتوجه‌به امکانات آنها و مکان و موقعیت جغرافیای آن متغیر خواهد بود هر چه هتل شما به ساحل نزدیک‌تر باشد هزینه آن بیشتر خواهد بود. در سفر ارزان به دبی نیازی نیست در بهترین هتل‌ها بمانید. هتل‌های دو ستاره هم دست‌کمی از هتل‌های سه ستاره ندارند. ضمناً گزینه مسافرخانه‌ها اقامتگاه‌ها و سوییت‌ها نیز وجود دارد و برای کاهش هزینه می‌توانید از آنها استفاده کنید.

قیمت هتل های ارزان دبی

  • هتل گلف استار ۹۱ درهم
  • هتل رویال فالکون دبی ۱۱۰ درهم
  • هتل ارکید دبی ۱۲۰ درهم
  • هتل ساند اند سندز داون تاون ۱۰۰ درهم
  • هتل گرند اسکوئر ۱۱۰ درهم

هتل ارزان در سفر به دبی

رفت و آمد ارزان داخل شهر

هزینه تاکسی در این شهر به‌قدری بالاست که چندبرابر اجاره خودرو در میاید و اصلاً توصیه نمی‌کنیم از این امکان استفاده کنید حمل‌ونقل عمومی هم سواحل و دردسرهای خاص خودش را دارد پس بهترین گزینه برای رفت‌وآمد در سفر ارزان در دبی اجاره خودرو است. اجاره خودرو در دبی ۹۰ تا ۱۳۰ درهم است.

هزینه حمل و نقل عمومی در سفر به دبی

دبی ۲ خط مترو دارد که ساعت کار آنها از ۶:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شب است. برای استفاده از حمل و نقل عمومی باید کارت مترو تهیه کنید که انواع مختلفی دارد و هر نفر باید از یک کارت استفاده کند. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر از ۳ درهم شروع میشود و نهایتا تا ۲۰ درهم نیز افزایش میابد که برای اتوبوس دریایی است.

هزینه غذا در سفر به دبی

 از دیگر هزینه‌های شما در سفر غذا است. در سفر ارزان به دبی اگر امکان درست‌کردن غذا ندارید می‌توانید به رستوران‌های ارزان بروید یا غذاهای خیابانی بخورید. در نقاط غیر توریستی شهر تغذیه فروشی‌های ارزان‌تری نیز شاید بتوانید پیدا کنید. دراین‌بین رستوران‌های راوی یک رستوران با غذاهای حلال هندی است که قیمت غذاهایش حدود ۴۰ درهم است رستوران فیش هات از ۵۰ تا ۱۲۰ درهم، راوی ۲۰ تا ۱۰۰ درهم اسپشیال استادی ۳۰ تا ۵۴۰ درهم و وکیو نودل از ۴۰ تا ۷۰ درهم نیز از رستوران‌های با قیمت مناسب شناخته شده‌اند.

جاذبه های گردشگری ارزان و رایگان دبی

 در سفر ارزان به دبی به دنبال گردش و تفریح ارزان و رایگان هم هستیم. به‌عنوان‌مثال بازدید از برج خلیفه را نمی‌توان از دست داد و همچنین آب‌نمای زیبای برج خلیفه و مجسمه بال‌های مکزیکی از جمله دیگر جاذبه‌های گردشگری رایگان این شهر هستند پیشنهاد می‌کنیم. از موزه قهوه و موزه سکه نیز دیدن کنید چرا که رایگان هستند. یادتان نرود هنگام سفر به دبی در سواحل زیبای این شهر نیز قدم بزنید و لذت ببرید.

جاذبه‌های گردشگری ارزان دبی

خرید ارزان در دبی

 دبی به پاساژها و مراکز خریدش مشهور است. اما ازآنجا که شهری لاکچری و گران‌قیمت است خریدکردن در این پاساژها سخت است مگر آنکه در حراجی‌ها و جشنواره‌ها به سفر بروید و خرید کنید. از جمله گزینه‌های موجود دیگر بازارهای محلی است که قیمت مناسبی تری نسبت به پاساژها دارند.

مراکز خرید ارزان در دبی

  • اوت لت مال:پاساژ شامل برند های ورساچه، پوما،تامی هیلفیگر،ریباک، آدیداس و…
  • سیتی سنتر دیره: پاساژ شامل برند های  IKEA و H&M
  • مرکز خرید برجمان: آلدو، مونت بلان، کلوین کلاین
  • دراگون مارت:بازار چینی ها، بهترین مارک های تلفن همراه،
  • مرکز خرید الکرامه: بازار محلی

بهترین زمان برای سفر ارزان به دبی

 اگر می‌خواهید یک سفر ارزان به دبی داشته باشید بهترین زمان سفر تابستان و بهار است چرا که به علت گرمای هوا مسافر کمتر است. هتل‌ها و رستوران‌ها اکثرا تخفیف می‌خورند. به علاوه در آستانه عید جشنواره فروش سراسری وجود دارد که به دنبال آن شاهد کاهش چشمگیر قیمت‌ها هستیم. در مقابل آن آبان آذر و بهمن گران‌ترین ماه‌های سال است.

کلام آخر

برای یک سفر ارزان به دبی باید کمی از سفر راحت و لاکچری خود بکاهید و دنبال فستیوال ها و رستوران های ارزان تر و هتل های دورتر از ساحل باشید. گاهی هم باید سختی گرما و شرایط آب و هوایی بد را به جان خود بخرید. در نهایت همه چیز بستگی به بودجه و سلیقه شما دارد. امیدوارم سفری مطابق میلتان تجربه کنید.