میلان به دلیل داشتن جاذبه‌های معماری و تاریخی بسیار، یکی از پنج پایتخت مد در دنیا، مراکز خرید مدرن، ساختمان‌های لوکس و مکان‌های طبیعی زیبا یکی از قطب‌های گردشگری اصلی در دنیا به شمار می‎رود. این شهر در ایتالیا یکی از مقاصد پرطرفدار برای ایرانیان نیز هست که هر ساله افراد زیادی در تور میلان و تور سفر به این کشور شرکت می‌کنند. سفر به شهر میلان چقدر برای شما هزینه خواهد داشت؟ سفر به این کشور ارزان یا گران است؟ با ما همراه شوید تا در این مطلب بیشتر با هزینه‌های سفر به این شهر آشنا شویم.

میلان شهری ارزان یا گران برای ایرانی‌ها

هزینه اقامت در میلان چقدر است؟

اقامت در هر سفر فاکتوری بسیار مهم است که کیفیت مسافرت ما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد. همه ما دوست داریم، محل اقامتی خوب و با قیمت مناسب داشته باشیم. هزینه اقامت در میلان در مقایسه با دیگر شهرهای اروپایی بیشتر است. یعنی شما برای رزرو هتل میلان از علی بابا یک شب اقامت در یک هتل یا هاستل یکسان با شهرهای دیگر اروپا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. در این شهر هتل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه خود آن‌ها را رزرو کنید.

در صورتی که بخواهید در یک هتل سه ستاره اقامت داشته باشید، معمولا باید بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار آمریکا برای یک شب هزینه کنید. البته برخی از هتل‌های سه ستاره که امکانات بیشتری داشته، تازه تاز هستند یا موقعیت مکانی خوبی دارند، قیمت بیشتر گاهی تا ۴۰۰ دلار برای یک شب اقامت نیز دارند.

هزینه اقامت در هتل‌های چهار ستاره چیزی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار آمریکا است. نکته جالب آن که در این هتل‌ها معاملاتی وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها هزینه اقامت را تا حد مناسبی کاهش دهید.

هزینه اقامت در میلان چقدر است؟

اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های لوکس پنج ستاره میلان اقامت داشته باشید، باید هزینه‌ای بین ۵۰۰ تا ۲۲۰۰ دلار برای یک شب اقامت پرداخت کنید. این بازه قیمت به دلیل فاکتورهای مختلف مانند موقعیت مکانی هتل، خدمات و البته زمان سفر است. توجه داشته باشید که در طول تابستان و ماه‌های ژانویه و دسامبر، هزینه اقامت در هتل‌های میلان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. شما می‌توانید رزرو هتل میلان از علی بابا را با چند کلیک ساده انجام داده و هرکدام از هتل‌های موجود را به راحتی انتخاب کنید.

هزینه وعده غذایی در میلان چقدر است؟

هزینه وعده‌های غذایی در سفر نیز بر هزینه نهایی سفر بسیار تاثیرگذار خواهد بود. برای آن که سفرتان را در وعده‌های غذایی بهتر مدیریت کنید، همیشه سراغ رستوران‌های لوکس و گران قیمت نروید. در میلان در گوشه و کنار شهر می‌توانید کافه‌های کوچک و بزرگی پیدا کنید که قیمت غذا در آن‌ها در مقایسه با رستوران‌های لوکس بسیار مناسب‌تر است. به طور کلی هر وعده غذایی در میلان چیزی بین ۱۰ تا ۲۰ یورو برای شما هزینه خواهد داشت.

هزینه حمل و نقل عمومی در میلان چقدر است؟

برای جابجایی در شهر و بازدید از نقاط مختلف بهتر است سراغ وسایل نقلیه عمومی بروید. دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در شهر بسیار راحت بوده و شما را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شهر جابجا خواهد کرد. بلیط این وسایل چندان گران نیست و شما برای خرید بلیط مترو تک سفره تنها ۲٫۵ دلار باید هزینه کنید. همچنین اگر چند روز در شهر می‌مانید، می‌توانید از مجموعه ۱۰ بلیط با قیمت ۲۲ دلار استفاده کنید.

رزرو هتل در میلان

رزرو هتل در میلان

شاید تصور کنید که رزرو هتل در میلان کار سختی است و انتقال هزینه اقامت در آن نیاز به حساب بین المللی و جابجایی پول در حساب‌های بانکی خارج از کشور دارد. این باور کاملا اشتباه است و شما می‌توانید رزرو هتل میلان از علی بابا را به راحتی و با چند کلیک ساده انجام دهید. در سایت علی بابا بسیاری از هتل‌های میلان به همراه اطلاعات هر کدام به زبان فارسی و تصویر هر هتل موجود است.

شما می‌توانید بر روی هر هتل کلیک کنید، هزینه هر شب اقامت در آن به تومان را ببینید و اطلاعات آن را به زبان فارسی بخوانید. می‌توانید به راحتی و مانند رزرو هتل‌های ایرانی هتل را برای تاریخ مورد نظرتان رزرو کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. جابجایی هزینه‌ها و تبدیل تومان به یورو به صورت آنلاین و در بستری ایمن انجام شده و شما تنها هزینه هتل را با چند کلیک ساده و با کارت بانکی خود پرداخت خواهید کرد.