تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

چکیده : لندن یکی از شهرهایی است که می‌توان در آن از جاذبه‌های تاریخی در کنار بناهای مدرن بازدید کرد. پس هر فردی با هر علاقه‌ای که داشته باشد در این شهر سرگرم خواهد شد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تمام جاذبه‌های گردشگری لندن آشنا کنیم.

هر آنچه باید در مورد جاذبه‌های گردشگری لندن بدانید

اجاره روزانه خانه در تهران

لندن یکی از شهرهایی است که می‌توان در آن از جاذبه‌های تاریخی در کنار بناهای مدرن بازدید کرد. پس هر فردی با هر علاقه‌ای که داشته باشد در این شهر سرگرم خواهد شد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تمام جاذبه‌های گردشگری لندن آشنا کنیم.

زمانی که این جاذبه‌ها را به خوبی بشناسید می‌توانید سفر خود به لندن را برنامه‌ریزی کنید و حتی در مدتی کوتاه، از بیشتر این جاذبه‌ها دیدن نمایید. در ادامه جاذبه‌های گردشگری لندن را در دسته‌بندی‌های مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.

کاخ‌های دیدنی شهر لندن را از دست ندهید

در شهر تاریخی لندن که پایتخت کشور انگلستان است، کاخ‌های بسیار زیادی وجود دارد. از آنجایی که نظام حاکم بر این کشور نظام سلطنتی است، کاخ‌های بسیار زیادی در آن ساخته شده‌اند که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. برخی از دیدنی‌ترین کاخ‌های شهر لندن به شرح زیر هستند:

  • کاخ باکینگهام: معروف‌ترین و قدیمی‌ترین کاخ سلطنتی لندن که پادشاهان سلطنت بریتانیا در آن سکونت داشتند، کاخ باکینگهام است. این کاخ محل سکونت پادشاه انگلستان و خانواده او است. اگر از جولای تا اکتبر لندن سفر کنید می‌توانید از این کاخ بازدید نمایید. البته مراسم رژه سلطنتی نیز در محوطه این باغ برگزار می‌شود و عموم مردم در آن حضور دارند. زمانی که پرچم اصلی روز و شب بر فراز این کاخ به اهتزاز در می‌آید یعنی ملکه در کاخ است. در مراسم‌های خاص خانواده سلطنتی از روی بالکن اصلی برای مردم دست تکان می‌دهند. اگر فردی موفق به مهاجرت به فرانسه شود هیچ یک از این مراسم‌ها را از دست نخواهد داد.
  • کاخ همپتون کورت: در تاریخ نه چندان دور هنری هشتم در این کاخ سلطنتی مستقر بوده است. شما می‌توانید با قدم زدن در اتاق‌های مختلف این قصر با تاریخ بریتانیایی کبیر آشنا شوید. باغی که این کاخ را احاطه کرده بیش از ۱۰۰ هکتار است و زمانی محلی مناسب برای برگزاری مسابقات سلطنتی و مهمانی‌های بسیار مهم انگلستان بوده است.
  • کاخ وست مینستر: بنای این کاخ بسیار زیبا و دیدنی است و هنوز هم مکانی مناسب اخذ تصمیمات سیاسی انگلستان است. با وجود اینکه آتش‌سوزی سال ۱۸۳۴ آسیب بسیار زیادی به آن وارد کرد اما باز هم مرمت شد و امروزه برای بازدید از عموم آماده است.
  • کاخ کنزینگتون: این کاخ که در حومه شهر قرار دارد و مکانی دنج و آرام است، محل رسمی اقامت شاهزاده، پرنسس ولز کاترین و ویلیامز است. با این وجود بخشی از قصر که مربوط به کارهای اداری است را بقیه مردم نیز می‌توانند از نزدیک ببینند.

معرفی جذاب‌ترین موزه‌های شهر لندن

در شهر لندن موزه‌های بسیار زیادی نیز وجود دارد. از آنجایی که بریتانیا یکی از امپراتوری‌های قدیم در دنیا بوده است، موزه‌های گوناگونی درباره تاریخ این کشور به وجود آمده‌اند. در ادامه برخی از این موزه‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • موزه بریتیش: این موزه که قدمتی بیش از سه قرن دارد به قدری بزرگ است که در یک روز نمی‌توانید از تمام قسمت‌های آن بازدید کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم با تالارهای مختلف موزه آشنایی پیدا کرده و قسمت‌هایی که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید. حتماً از مجسمه‌های آکروپولیس آتن و تابوت‌های مربوط به مصر باستان بازدید نمایید. در سالن‌های این موزه می‌توانید جواهرات پر زرق‌وبرق ایرانی را نیز از نزدیک ببینید. گاهی ملکه در برخی از مراسم از این جواهرات استفاده می‌کند.

جاذبه های گردشگری لندن

  • موزه ویکتوریا و آلبرت: اگر شما هم به هنرهای تزیینی و طراحی‌های مختلف در جهان علاقه دارید بهترین انتخاب برای شما این موزه است. در این محل بیشتر از ۲ میلیون اثر و ۱۴۵ گالری وجود دارد. آثاری مانند قدیمی‌ترین فرش جهان و مجسمه‌های دوره رنسانس نیز در این موزه نگهداری می‌شوند.
  • موزه حمل‌ونقل: اگر از شیفتگان وسایل نقلیه قدیمی هستید بازدید از این موزه را از دست ندهید. در این مکان از وسایل تاریخی حمل‌ونقل، اتوبوس‌های جذاب و خیابان‌های سنگ‌فرش شده برای جذب تماشاگران و گردشگران استفاده شده است. تنها یک موتور بخار از قرن هجدهم باقی مانده است که در این موزه از آن نگهداری می‌شود.
  • موزه تاریخ طبیعی: تمامی موزه‌هایی که تاکنون به شما معرفی کردیم به پادشاهان پیشین انگلستان و چندین دهه قبل تعلق دارند. اما در موزه تاریخ طبیعی از سرنوشت بشر در ابتدای سکونت در زمین اطلاع پیدا خواهید کرد. در این موزه انواع فسیل‌ها و سنگ‌نوشته‌ها، اولین کتاب چارلز داروین و سنگ‌هایی که از ماه به زمین آمده است به نمایش گذاشته شده‌اند.

بناهای زیبا و مدرن در شهر لندن

جاذبه‌های گردشگری شهر لندن به کاخ‌ها و موزه‌های آن محدود نمی‌شوند. برخی از بناها جذابیت‌های بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان دارند. در ادامه به لیستی از این اماکن اشاره خواهیم کرد:

  • برج ساعت بیگ بن: این برج ساعت به عنوان نماد شهر لندن شناخته می‌شود و در قسمت شمالی کاخ وست مینستر ساخته شده است. در شب سال نو این ساعت ناقوس خود را به صدا درآورده و آغاز سال نو را بر ساکنین بریتانیا اطلاع می‌دهد.
  • برج لندن: اگر می‌خواهید از تفرجگاه بسیاری از پادشاهان و ملکه‌های پیشین کشور انگلستان بازدید کنید، برج لندن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برج نه تنها ظاهری زیبا دارد بلکه در داخل آن نیز فضای جذاب و دلنشین در مقابل دیدگان بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
  • تاور بریج: شما می‌توانید با قدم زدن بر روی این پل و تماشای مردمی که از زیر آن رد می‌شوند یا قایق‌هایی که در حال تردد هستند یک بعدازظهر دل‌انگیز را برای خود رقم بزنید. عکس‌های بسیار زیبایی در این مکان ثبت می‌شوند.
  • برج دشارد: یکی از اماکن مدرن شهر لندن برج دشارد است. اگر به طبقات ۶۸ تا ۷۲ این برج مراجعه کنید می‌توانید تصویری پانوراما از شهر لندن را ببینید. ما به شما توصیه می‌کنیم یک وعده غذایی خود را در غروبی خاطره‌انگیز در این برج صرف نمایید.
  • بازار کمدن: اگر عاشق غذاهای متنوع خیابانی هستید بازار کمدن بهترین پیشنهاد برای شماست. گردشگران با قدم زدن در این بازار قدیمی ضمن مشاهده معماری کلاسیک انگلستان از غذاهای کشورهای مختلف نیز می‌چشند.

سفر به جذاب‌ترین شهر انگلستان با رویال مهاجرت

اگر شما هم از متقاضیان بازدید از شهر لندن به عنوان پایتخت کشور انگلستان هستید باید از طریق مؤسسه مهاجرتی معتبری ویزای مربوطه را دریافت کرده و سپس به آن کشور سفر یا مهاجرت کنید. ما در رویال مهاجرت در این مسیر همراه شما خواهیم بود و کار مهاجرت به فرانسه یا سفر به شهر لندن را برای شما راحت‌تر خواهیم کرد. تمامی مراحل دریافت ویزا در این مؤسسه برای شما انجام خواهد شد.