تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

جزیره کیش از زیباترین و جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری ایران به حساب می‌آید که بهترین زمان برای سفر به آن در فصل بهار خواهد بود. اما برای اینکه از بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش، میتواند به شما کمک کند تا با هزینهای مناسب، سفر خود را برنامهریزی کنید. از سوی دیگر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این جزیره، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. از جمله اینکه اکسیژن موجود در هوا در آن بسیار بیشتر از هر جای دیگر ایران است. این موضوع باعث کاهش آلودگی هوا در این منطقه می‌شود.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

رازهایی که باید درباره خرید بلیط هواپیما کیش بدانید

تصور کنید به کیش سفر کرده‌اید و می‌خواهید رویای خود را با غواصی در آب‌های خلیج فارس محقق کنید. شما به ساحل می‌روید، اما به شما گفته می‌شود که فصل غواصی به پایان رسیده و به‌دلایل مختلف شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید. این مسئله باعث می‌شود شما ناامید شوید. بنابراین، بهتر است قبل از هر اقدامی برای سفر، از زمان‌بندی مشخص شده برای تفریحات موجود در این جزیره آگاهی کامل داشته باشید و برای خرید بلیط هواپیما کیش، به موقع اقدام کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

آب و هوای این جزیره، اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. جزیره رطوبت بالایی دارد و در برخی مواقع اختلاف دمای آن در طول سال تا 9 درجه هم می‌رسد. در این جزیره نمی‌توان صفر درجه را تجربه کرد و اگر بگویید هوای کیش سرد شده، کاملا بی‌معنی خواهد بود، زیرا بارش باران در آن به وفور رخ می دهد. توصیه می‌شود قبل از سفر به منطقه حتما وضعیت آب و هوا را بررسی کنید.

جزیره کیش در هر فصل چه شرایط آب و هوایی دارد؟

قبل از اقدام برای خرید بلیط هواپیما کیش، باید به این نکته توجه داشته باشید که آب و هوای این جزیره در هر فصلی از سال با فصول دیگر تفاوت دارد. اگرچه تغییرات آب و هوا در هر فصل بسیار زیاد است، اما در مجموع ویژگی‌های هر فصل کیش را می‌توان به طور کلی در نظر گرفت.

اینکه چه فصلی و چه نوع شرایط آب و هوایی را برای سفر به کیش در نظر بگیرید، کاملا به هدف سفر شما بستگی دارد. بنابراین، در بخش دیگری از این مقاله آب و هوای جزیره را در فصول بهار، تابستان، پاییز و زمستان شرح می‌دهیم تا شما در شرایط بهتری بتوانید فصل مورد علاقه خود را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید. از سوی دیگر می‌توانید در برخی از فصول برای تهیه ارزانترین بلیط هواپیما نیز اقدام کنید.

سفر به کیش در فصل بهار

فصل بهار یکی از محبوب‌ترین فصل‌ها برای انجام این سفر به‌حساب می‌آید که خرید بلیط هواپیما کیش را نیز به چالش می کشد. زیرا در این فصل، بسیاری از افراد، به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار عالی، قصد سفر به این شهر را خواهند داشت. در تمام ماه‌های این فصل آب و هوای معتدل و بادهای شدید و بارندگی کم را شاهد خواهید بود.

اواخر ماه اردیبهشت، بهترین زمان برای رفتن به این منطقه محسوب می‌شود، زیرا در این ماه هوا هنوز مرطوب نیست. البته در این فصل نمی‌توانید انتظار تهیه ارزانترین بلیط هواپیما را داشته باشید و تقریبا خرید بلیط هواپیما ارزان در این زمان، ممکن نیست.

تابستان بهترین فصل برای شنا در جزیره

هوای تابستان در کیش بسیار گرم و مرطوب است، اما باران نمی‌بارد. این جزیره در این فصل گاهی دمای 50 درجه را تجربه می‌کند. بنابراین افرادی که از گرما فرار می‌کنند، از سفر خود لذت نخواهند برد. با وجود این گرما و رطوبت، تعداد گردشگران در این فصل همچنان زیاد به‌نظر می‌رسد.

اما دلیل این امر چیست؟ زیرا هنوز انگیزه حضور در جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های برگزار شده در جزیره، از بین نرفته است. این فصل برای تفریحات ساحلی و همچنین دراز کشیدن زیر آفتاب برای کسانی که عاشق آفتاب هستند، عالی به‌نظر می‌رسد. خرید بلیط هواپیما کیش در این فصل نیز قیمت بالایی خواهد داشت و خرید بلیط هواپیما تهران به کیش به بالاترین حد خود خواهد رسید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

سومین فصل سال، بهترین زمان سفر به کیش

آب و هوای کیش در فصل پاییز بسیار گیج‌کننده خواهد بود. رطوبت به 60 درجه می‌رسد و شما نه شرایط تابستان را تجربه خواهید کرد نه وضعیت فصل بهار را خواهید دید. هوای پاییزی کیش با بارندگی شدید و تاریک شدن زودهنگام همراه خواهد بود.

بهترین زمان برای سفر به کیش مطمئنا پاییز نیست، اما می‌توان گفت از جهت آب و هوا و قیمت، بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش در این زمان خواهد بود.

زمستان ارزان‌ترین فصل سفر به کیش

کیش در تمام زمستان پر از روزهای بارانی خواهد بود. در این فصل کیش برای کسانی که دوست دارند در ساحل آفتابی بنشینند و موهیتو سفارش دهند، مناسب نیست. اما به‌طور قطع خواهید توانست خرید بلیط هواپیما ارزان را با قیمتی بسیار مناسب انجام دهید.

به عبارت دیگر، در این فصل ارزانترین بلیط هواپیما را برای سفر به این جزیره پیدا خواهید کرد. دمای هوا در این زمان بین 9 تا 22 درجه نوسان خواهد داشت. از سوی دیگر هوای خنک و مطبوع به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایلی مطرح می‌شود که زمستان را به بهترین زمان برای سفر به جزیره تبدیل می‌کند.

 چه زمانی سفر به کیش ارزان‌ترین خواهد بود؟

در مهر، اواخر فروردین و مرداد، می‌توانید ارزان‌ترین تور کیش را به عنوان یکی از جذابترین مقاصد گردشگری پیدا کنید. بنابراین، چنین زمان‌هایی خرید بلیط هواپیما کیش قیمت بسیار پایینی خواهد داشت. گرچه فصول پر باران سال بهترین زمان برای سفر به کیش نیست، اما ارزان‌ترین زمان خواهد بود.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم درباره شرایط و بهترین زمان سفر به جزیره کیش توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. در پایان، باید به این نکته اشاره شود که شما برای سفر به این جزیره و خرید بلیط هواپیما می‌توانید از شرایط مناسب فروش بلیط هواپیما پته به ادرس https://www.pateh.com استفاده کنید. شرکت پته بهترین قیمت‌ها را برای بلیط‌های خود در نظر می‌گیرد، زیرا جلب رضایت مشتریان را به عنوان مهم‌ترین هدف خود در نظر گرفته است.