تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین شرکت های هواپیمایی سال 2018 معرفی شدند

آخر سال میلادی امسال هم مطابق سال های پیش بهترین شرکت های هواپیمایی در هر بخشی انتخاب شدند. در آخرین رده بندی «SkyTrex»، شرکت هواپیمایی سنگاپور که همیشه جزء برترین ایرلاین های جهان بوده، توانست نشان بهترین خط هوایی جهان در سال 2018 را کسب کند.با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید.

شرکت هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی سنگاپور

سنگاپور ایرلاینز در سال جدید، با فضای داخلی عالی و تنوع غذا و پذیرایی بسیار خوب، عملکردی به مراتب بهتر از ایر لاین های عربی داشته و توانست رتبه خود را بهبود ببخشد و در سال2018 بهترین ایرلاین جهان معرفی شود.

اجاره روزانه خانه در تهران

هواپیمایی سنگاپور

این شرکت هواپیمایی در تاریخ 1 مِی سال 1947 توسط شرکت «مالایَن ایرویز» تاسیس شد. سنگاپور ایرلاینز، طی سال های 2013 تا 2018 بیش از 80 میلیون مسافر جابه‌جا کرده است. همچنین در سال 2010 با درآمدی 14 میلیارد دلاری به عنوان دومین شرکت بزرگ هواپیمایی جهان توسط «یاتا» انتخاب شد.


حتما بخوانید : راهنمای سفر با هواپیما


از نکاتی که سبب می‌شود این شرکت همیشه جزء برترین خطوط هوایی جهان باشد، ترکیبی از امکانات رفاهی مناسب در پرواز، ایمنی و نظم، محیط بسیار آرام بخش در داخل کابین، مهماندارانی با لباس‌های بسیار زیبای شرق آسیایی در کنار غذاهای لذیذ شرقی می‌باشد.

هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطر

پس از سنگاپور ایرلاینز، رتبه دوم بهترین شرکت های هواپیمایی متعلق است به شرکت هواپیمایی قطر. این شرکت که در سال 2017 رتبه اول را داشت، بسیار رقابت تنگاتنگی با دیگر ایرلاین های برتر دنیا و همینطور ایرلاین های عربی از جمله امارات و التحاد را دارد.

هواپیمایی آل نیپتون ژاپن

هواپیمایی آل نیپتون ژاپن

سومین خط هوایی جهان را آل نیپتون ژاپن داراست. شرکتی ژاپنی که در چند سال اخیر رشد فوق لعاده خوبی داشته است و خود را رقیبی جدی برای شرکت های قوی دیگر کرده است. جالب است بدانید این شرکت از اولین استاده کنندهگان هواپیمای فوق پیشرفته بوئینگ 787 در جهان است.

ایرلاین امارات

ایرلاین امارات

شرکت هوایی امارات در مکان چهارم این رده بندی قرار دارد. این شرکت هر ساله جزء برترین شرکت های هوایی جهان شناخته می‌شود.

البته دو کشور امارات و قطر در حال توسعه بسیار سریع خطوط هوایی خود می‌باشند و همچنین زیرساخت های قوی به ویژه فرودگاه های مدرن ای کشور ها آن‌ها را به کانون ترانزیت در خاورمیانه تبدیل کرده است. برای مثال فرودگاه بین المللی دبی سالانه پذیرای 70 میلیون مسافر است در حالی که فرودگاهی مانند فرودگاه بین المللی ایران تنها می‌تواند سالانه 8 میلیون مسافر را پذیرش کند.


قبل از سفر بخوانید : استعلام آنلاین ممنوع الخروجی


شرکت هواپیمایی اِوا

شرکت هواپیمایی اِوا

شرکت تایوانی اِوا در رتبه پنجم قرار دارد. این شرکت با دارا بودن 74  فروند هواپیما شرکتی کوچک در مقایسه با دیگر ایرلاین های برتر جهان شناخته می‌شود اما کیفیت خدمات پرواز این شرکت باعث شده اِوا در رتبه پنجم بهترین ایرلای های جهان حضور داشته باشد. این شرکت در سال 1989 تاسیس و هم اکنون به بیش از 73 نقطه در جهان پرواز دارد.

هواپیمایی کتی پسفیک

هواپیمایی کتی پسفیک

در رتبه ششم بهترین شرکت های هواپیمایی می‌توان نام شرکت کتی پسفیک را مشاهده کرد. این شرکت هوایی در سال 1946 راه اندازی شد و در حال حاضر به 42 کشور پرواز دارد و سالانه 30 مییلیون مسافر را جا به جه می‌کند.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

شرکت آلمانی لوفت هانزا تنها شرکت اروپایی حاضر در لیست 10 شرکت برتر می‌باشد که رتبه هفتم را به خود اخصاص داده است.این شرکت در سال 1953 تاسیس شد و تا به امروز به بیش از 220 مقصد در دنیا پرواز داشته است.ناوگان این شرکت دارای 280 فروند هواپیما است که یکی از پر تنوع ترین خطوط هوایی دنیا نیز محسوب می‌شود و سالانه بیش از 35 میلیارد یورو درآمد دارد.

هاینان ایرلاینز چین

شرکت هواپیمایی هاینان ایرلاینز چین

شرکت هوایی هاینان ایرلاینز توانست رتبه هشتم  بهترین شرکت های هواپیمایی را به خود اختصاص دهد.این شرکت توانست به خوبی از سایر ایرلاین های چین پیشی بگیرد و خود را در بین 10 ایرلاین مطرح جهان قرار دهد.تاسیس آن به سال 1989 باز‌می‌گردد و هم اکنون به بیش از 90 نقطه دنیا پرواز دارد.ناوگان این شرکت دارای 209 فروند هواپیما است.

دو ایرلاین گارودا اندونزیا از اندونزی و تای ایر از تایلند نیز به ترتیب در مکان های نهم و دهم این رده بندی قرار دارند.