تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

قصد داریم سری به بهترین هتل‌های ایران بزنیم و از یک اقامت به یادماندنی برخوردار شویم. در صورتی که اهل سفر هستید یا گردشگر خوش ذوقی بوده که قصد دارید به شهرهای ایران سفر کنید یا می‌خواهید به هدف کاری یا تجاری سفر روید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا لیستی از بهترین هتل‌های ایران را مدنظر داشته باشید.

هتل بزرگ شیراز

سری به هتل پنج ستاره شیراز می‌زنیم. هتل بزرگ شیراز بر بالاترین نقطه شهر شیراز و در همسایگی دروازه قرآن قرار گرفته است. این هتل با 13 طبقه، از استانداردهای بین‌المللی برخوردار است. همچنین به راحتی به دیگر اماکن تاریخی و زیارتی و تفریحی دسترسی دارد. در این هتل، می‌توانید بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران را تجربه کنید. هتل بزرگ شیراز با امکاناتی که دارد در کنار پرسنل مجرب و آزموده‌اش یکی از بهترین هتل‌های شیراز برای اقامت باکیفیت و راحت است.  رزرو هتل بزرگ شیراز با بهترین قیمت

اجاره روزانه خانه در تهران

 آدرس هتل : شیراز، دروازه قرآن

هتل پارسیان رامسر

هتل چهار ستاره پارسیان در دل شهرستان زیبای رامسر دارای دو ساختمان سه طبقه است. این هتل با اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که برخی از آن چشم‌اندازی رو به جنگل و برخی دیگر رو به دریا دارند، آماده پذیرایی از مسافران است. حال و هوای سنتی که در هتل قدیم پارسیان حاکم است، سفرتان را به یادماندنی خواهد کرد. در مقابل، ساختمان جدید هتل پارسیان رامسر با امکانات لوکس و استانداردهای مدرن، دارای فضای سبز، سالن کنفرانس و امکانات رفاهی دیگری است که برای داشتن یک اقامت راحت و لوکس، شرایط را مهیا کرده است. فاصله محل اقامت‌تان تا چشمه‌های آب گرم و آب‌های معدنی چندان زیاد نیست. از طرفی اگر کودک همراه‌تان باشد، می‌تواند از شهربازی که در نزدیکی هتل قرار گرفته استفاده کنید.

آدرس هتل: رامسر، خیابان شهید رجایی

هتل کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس رشت در سال 1362 در نزدیکی مرکز شهر افتتاح و در سال 1391 بازسازی شد. این هتل دارای 5 طبقه و تعداد 96 باب واحد اقامتی می‌باشد. فاصله اندک از جاذبه‌های تاریخی و دسترسی آسان به فرودگاه و اماکن تاریخی از ویژگی‌های هتل کادوس رشت است. هتل پنج ستاره کادوس در نزدیکی باغ محتشم واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر حدودا پنج دقیقه است . این هتل یکی از مجلل ترین هتل های شمال و بهترین هتل رشت است. هتل پس از چند سال با صرف هزینه ای نزدیک به بیست میلیاردتومان بازسازی شده است. رزرو هتل کادوس رشت با بهترین قیمت

آدرس هتل کادوس رشت:  استان گیلان، رشت، بلوار آزادی (منظریه)

هتل پارس ائل گلی تبریز

اگر به تبریز سفر کردید، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌هایی که برای اقامت می‌توانید انتخاب کنید، هتل پارس ائل گلی تبریز است. این هتل با نمای زیبا و بی‌نظیری که دارد در نزدیکی پارک ائل گلی قرار گرفته است. هتل دارای 178 اتاق در 17 طبقه آماده میزبانی شما است. اگر می‌خواهید لذت اقامت‌تان را تکمیل کنید می‌توانید سری به رستوران گردان ائل گلی تبریز بزنید.

آدرس هتل: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

هتل قصر طلایی مشهد

در سفرتان به مشهد، اگر قصد دارید در یکی از بهترین هتل‌های بین‌المللی در نزدیکی حرم اقامت کنید، هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل‌ها است. این هتل از همان بدو ورود توجه‌تان را به نمای خیره‌کننده‌اش جلب می‌کند. همچنین این هتل به‌عنوان مجلل‌ترین هتل کشور، با 20 طبقه بنا دارای 358 باب اتاق و سوئیت است. پنج نوع رستوران به همراه سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، بیزینس روم و بسیاری از امکاناتی که از یک هتل پنج ستاره بین‌المللی انتظار دارید، در اینجا تجربه خواهید کرد.  رزرو هتل قصر طلایی مشهد با بهترین قیمت

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل قصر

هتل آزادی خزر چالوس

از سری هتل‌های پارسیانی که توسط گروه هتل هایت ساخته شده است، هتل پارسیان آزادی خزر چالوس است. این هتل پنج ستاره روبرو تله‌کابین قرار دارد و با وجودی که نزدیک به 40 سال است که از سابقه ساخت آن می‌گذرد، همچنان به‌عنوان بهترین هتل چالوس می‌درخشد. این هتل در یکی از بهترین موقعیت آب‌وهوایی قرار گرفته است.

آدرس هتل: چالوس، نمک آبرود، روبه‌روی تله‌کابین

هتل داریوش کیش

بدون شک یکی از دلنشین و بهترین هتل‌هایی که در کیش می‌تواند یک اقامت لاکچری و بی‌نظیر برایتان رقم بزند، هتل داریوش کیش است. این هتل با فضای هخامنشی که دارد، آن را تخت جمشید کوچک کیش کرده است. با ورودتان به هتل، فرهنگ و معماری هخامنشی را به وضوح می‌توانید ببینید. این شباهت را در اتاق و سوئیت‌های هتل، لابی و تمام بخش‌های هتل داریوش می‌توانید مشاهده کنید. در واقع اقامت در هتل داریوش خود نوعی جاذبه گردشگری به شمار می‌رود.

آدرس هتل: کیش، میدان داریوشهتل داریوش کیش

هتل نارنجستان نور

هتل نارنجستان نور در شهر زیبا و باصفای نور قرار دارد. در 7 کیلومتری جاده محمودآباد به سمت نور که حرکت کنید، در کنار یک منطقه جنگلی و زیبای دریای خزر، هتل را می‌بینید. شکوفه‌های بهارنارنج در چشم‌انداز زیبایی از هتل قرار گرفته است. این هتل در ۵ طبقه و با 119 باب محل اقامتی، با پرسنلی کارآزموده و مجرب، آماده میزبانی از شما مسافران است.

آدرس هتل: محمودآباد، کیلومتر ۷ جاده محمودآباد به نور، ایزدشهر

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

در صورتی که به نمک آبرود سفر کردید و از تله کابین و منظره فوق‌العاده جذاب آن دیدن کردید، برای اقامت می‌توانید هتل ونوس پلاس را انتخاب کنید. هتلی نوساز در شهر توریستی نمک آبرود که با ۱۳ طبقه در میان جنگل‌های سرسبز شمال کشور، همچون الماسی می‌درخشد. با اقامت در این هتل، با چشم‌انداز بهشتی طبیعت و جنگل‌های نمک آبرود مواجه خواهید شد که سراسر آرامش و آسایش را در سفرتان جاری خواهد کرد.

آدرس هتل: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، روبروی رستوران آبشار

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

لباس‌هایتان را بردارید، چمدان‌هایتان را ببندید و با یک جفت کفش کتانی و دوربین عکاسی، دل به جاده بسپارید. مقصد ما، بهترین هتل‌های ایران است. شما می‌توانید با بیشترین تخفیف‌ها و به‌صرفه‌ترین قیمت در بهترین هتل‌های ایران اقامت کنید. برای رزرو کافیست از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو اقدام کنید.