تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

برگزاری جشن 50 سالگی برج آزادی در سال جاری

مجله گردشگری هم اقلیم :: علیرضا حفیظی،رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اعلام کرد این مجموعه ویژه برنامه های جشن 50 سالگی برج آزادی را در سال جاری برگزار خواهد کرد.

وی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی مشروح برنامه هایی که در پنجاهمین سالگرد برج آزادی برگزار خواهند شد را اعلام کرد و در این باره گفت:

اجاره روزانه خانه در تهران

برج آزادی در بین برج های معروف و منحصر به فرد دنیا قرار دارد و به عنوان نماد ملی ایران شناخته می شود.اهمیت این برج در جهان به گونه ای است که انجام برخی فعالیت های فرهنگی هنری در آن مانند برنامه های انجام شده در رابطه با همبستگی کشورها در مقابل ویروس کرونا،بازتاب های مثبت بین المللی داشته است.

جشن 50 سالگی برج آزادی

علیرضا حفیظی افزود: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور که برج موزه آزادی پذیرای گردشگران نبود فعالیت های جالب توجهی در حوزه فضای مجازی مانند بازدید مجازی از برج و اثار هنری در آن انجام شد.ضمن اینکه در بحث تولید محتوا نیز گام های تاثیرگذاری برداشته شد و مردم می توانند با مراجعه به سایت برج آزادی به آدرس Azadi-tower.com از این محتواها استفاده کنند.در حال حاضر نیز این مجموعه آماده بازگشایی است و در این باره منتظر مجوز سازمان های مربوطه هستیم.

وی با اشاره به سیاست های بنیاد فرهنگی رودکی در مورد انجام ویژه برنامه های جشن 50 سالگی برج آزادی افزود که بازساری برج یکی از برنامه های ضروری پیش رو است و طی هماهنگی هایی که در این باره با شهرداری تهران،شورای شهر و وزارت میراث فرهنگی انجام شده انشاالله در گام اول گنبد رُک که در بالای برج قرار دارد مرمت خواهد شد.

از دیگر برنامه هایی که در جشن 50 سالگی برج آزادی برگزار خواهد شد می توان به چاپ تمبر ملی،جشنواره عکس های قدیمی از برج آزادی،عقد خواهر خواندگی با برج های مطرح دنیا،ثبت برج آزادی در فهرست میراث جهانی بونسکو و … اشاره کرد.

برج آزادی تهران سال ها پیش ساخته شد و هنوز هم بسیاری از افراد آن را به عنوان نماد اصلی شهر تهران می شناسند.بنای برج آزادی که یکی از قدیمی ترین و منحصر به‌فرد ترین بناهای ایران است و یکی از جاهای دیدنی ایران به حساب می آید.

برج آزادی