تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

الان بخر، بعداً پرداخت کن! این شعار سرویس پرداخت جدیدی است که امروزه در در همه‌جای دنیا برای خرید از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف رایج شده و به خرید اعتباری یا BNPL معروف است. در ایران هم اسنپ با توجه به لزوم مدیریت هزینه‌های خانوار و شرایط اقتصادی فعلی، این سرویس را برای پرداخت هزینه خدمات مختلفش به کاربران هدیه کرده است. شما می‌توانید تا سقف مشخصی از خدمات گوناگون اسنپ بهره‌مند شوید و هزینه‌اش را در پایان ماه بپردازید. یکی از این خدمات، خرید بلیط هواپیما است. پرداخت اعتباری با توجه به هزینه بلیط هواپیما راهکار مناسبی برای مدیریت هزینه‌هاست اما این روش چگونه انجام می‌شود؟

خرید اعتباری بلیط هواپیما با اسنپ

خرید بلیت پرواز اسنپ با روش اعتباری

رزرو آنلاین بلیط پرواز داخلی و خارجی با اپلیکیشن اسنپ به شما کمک می‌کند که ساده‌تر از همیشه آماده سفر شوید. بدون نیاز به مراجعه به آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی بلیط‌تان را می‌خرید و به مسافرت می‌روید.

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر بدانید که امکان پرداخت اعتباری بلیط هواپیما وجود دارد، حتما خوشحال‌تر هم می‌شوید. واقعیت این است که اسنپ امکانی برایتان فراهم کرده که مدیریت نقدینگی را در طول ماه در دست بگیرید. منظور چیست؟ یعنی شما می‌توانید از خدمات و محصولات موجود در این اپلیکیشن استفاده کنید و هزینه‌هایشان را تا سقف مشخصی در پایان ماه بپردازید. با این امکان، شما می‌توانید با بودجه‌ای که در اختیار دارید، هزینه‌ها را اولویت‌بندی کنید.

خرید بلیت پرواز اسنپ با روش اعتباری

اگر باید سفری هوایی داشته باشید اما پرداخت هزینه بلیط در همان تاریخ خرید آن برایتان سنگین و سخت است، اسنپ مشکلتان را رفع می‌کند. روند فعال‌سازی این خدمت جذاب از سوی اسنپ هم کاری ندارد.

https://snapp.ir/flights-ticket/

فعال‌کردن سرویس اعتباری برای خرید بلیط هواپیما

برای تهیه بلیط هواپیما داخلی یا خارجی می‌توانید سرویس اعتباری اسنپ را فعال کنید. کافی است که در صفحه نخست و اصلی سوپراپلیکیشن روی گزینه «سرویس اعتباری» کلیک کنید، شماره ملی‌تان را وارد کنید و به‌طور رایگان این سرویس را برای خرید بلیط هواپیما یا استفاده از خدمات و محصولات دیگر اپلیکیشن فعال کنید. اگر از کاربرانی باشید که امتیازهای کافی و عملکرد مناسب برای دریافت خدمات این سرویس را داشته‌اند، سرویس اعتباری برایتان فعال خواهد شد. این سرویس از ۱۵۰ هزار تا ۲ میلیون تومان، بسته به میزان فعالیت‌تان در اسنپ اعتبار خواهد داشت.

بعد از فعال‌شدن امکان خرید اعتباری بلیت پرواز هم می‌توانید بنا به مقدار اعتبار یا همان پولی که پنل کاربری‌تان مشخص شده، اقدام به خرید بلیت هواپیما برای مقاصد مختلف کنید.

مزایای پرداخت اعتباری بلیط هواپیما

خرید بلیط پرواز هواپیمای داخلی اسنپ یا انتخاب بلیط برای مسیرهای خارجی در این اپلیکیشن ساده است. با پرداخت اعتباری هم می‌توانید دریافت مزایای زیادی را تجربه کنید، برای مثال:

  • امکان مدیریت بودجه ماهانه‌تان به ‌وجود می‌آید. برای نمونه اگر برای تهیه هزینه بلیط پروازتان مشکل داشته باشید، لازم نیست که سفرتان را لغو کنید بلکه به‌کمک خرید اعتباری، بلیط را می‌خرید و هزینه‌اش را در پایان ماه و حتی ۵ روز بعد از آخرین روز ماه می‌پردازید.
  • برای خرید اعتباری از اسنپ نه نیازی به ضامن دارید و نه وثیقه. کارمزدی هم بابت استفاده از چنین سرویسی از شما دریافت نخواهد شد.
  • استفاده از خدمات پرداخت اعتباری فقط با یک کلیک انجام می‌شود. شما فقط تأیید می‌کنید که می‌خواهید از حساب اعتباری‌تان پرداخت انجام شود. نه نیازی به ورود به درگاه بانکی است و نه رمز دوم و باقی ماجراهای پرداخت آنلاین.

از زمان فعال‌کردن سرویس اعتباری تا استفاده از آن برای پرداخت محصولات و خدمات موجود در اسنپ هیچ فاصله زمانی وجود ندارد. فعال‌شدن این سرویس در لحظه و بدون نیاز به ارائه سابقه و مدرکی خاص انجام می‌شود. به‌کمک آن، سفری که ممکن بود به‌خاطر کمبود بودجه برای خرید بلیط لغو شود، به‌سادگی شدنی خواهد بود.

بلیط هواپیما

مراحل خرید اعتباری بلیت پرواز

مسیر خرید بلیط پرواز هواپیمای داخلی اسنپ یا بلیط پروازهای خارجی ساده است. اگر قرار باشد که پرداخت اعتباری داشته باشید، باز هم روند آسان و بی‌دردسر خواهد بود. روند کار به این صورت است:

  • وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید؛
  • گزینه بلیط سفر را انتخاب کنید؛
  • چهار گزینه پیش رویتان ظاهر می‌شود؛
  • گزینه پرواز را انتخاب کنید؛
  • مبدأ، مقصد، تعداد نفرات و یک‌طرفه یا دوطرفه‌بودن را مشخص کنید؛
  • فهرستی از ایرلاین‌ها برایتان مشخص می‌شود؛
  • فهرست شرکت‌های هوایی را مرور کنید؛
  • از فیلترهایی مانند زودترین، دیرترین، بیشترین تخفیف، زمان حرکت و… برای انتخاب بهتر کمک بگیرید؛
  • بلیط موردنظر را انتخاب کنید؛
  • برای خرید، گزینه خرید اعتباری را انتخاب کنید؛
  • با تأیید این گزینه، مبلغ موردنظر، بسته به میزان اعتبارتان، از حساب اعتباری‌تان کم می‌شود؛
  • تمام! خرید شما انجام شده است!

یادتان باشد که اگر از موجودی اعتبارتان برای خرید بلیط هواپیما یا خدمات دیگر استفاده نکنید، با تمام‌شدن دوره در هر ماه، موجودی اعتبار باقی‌مانده از بین می‌رود و نمی‌توانید آن را به ماه بعدی انتقال بدهید.

اگر هم هزینه بلیط بیشتر از اعتبار موجود در حساب کاربری اسنپ‌تان باشد، نمی‌توانید از این گزینه استفاده کنید. در واقع، چنانچه اعتبار کافی نداشته باشید، خرید بلیط پرواز هواپیمای داخلی اسنپ یا بلیط پروازهای خارجی باید از روش‌های دیگر انجام شود. به‌عبارت دقیق‌تر باید هزینه بلیط را از جیب‌تان بپردازید.

مراحل خرید اعتباری بلیت پرواز

تسویه حساب خرید اعتباری بلیت پرواز

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، با وجود سرویس خرید اعتباری می‌توانید بنا به میزان اعتباری که در پنل کاربری‌تان وجود دارد از خدمات و محصولات اپلیکیشن استفاده کنید. ببینید که چقدر اعتبار دارید و براساس آن، بلیط هواپیمای مقصد موردنظرتان را بخرید.

دقت کنید که تسویه حساب این خرید در پایان ماه است. حتی ۵ روز پس از شروع ماه جدید هم همچنان فرصت تسویه حساب دارید. اسنپ به شما پیام‌هایی درباره تسویه حساب می‌دهد و نمی‌گذارد که این موضوع را فراموش کنید.

زمان تسویه حساب که فرامی‌رسد، در بخش اطلاعات کاربری به قسمت سرویس اعتباری بروید یا از روی صفحه نخست اپلیکیشن گزینه خرید اعتباری را انتخاب کنید. هزینه بلیطی را که به‌کمک اعتبار حسابتان در اسنپ خریده بودید، تسویه کنید.

تسویه‌نکردن به‌موقع حساب

اگر بلیط هواپیما را به‌روش اعتباری خریده‌اید و سفرتان را هم انجام داده و بازگشته‌اید، باید حواستان به تسویه حساب پایان ماه باشد. چنانچه نتوانید در موعد مقرر صورت‌حساب را بپردازید، دیگر امکان استفاده از این سرویس جذاب را نخواهید داشت. ضمن اینکه به‌اندازه ۵درصدِ بدهی قبلی‌تان جریمه می‌شوید. اگر بدهی را نپردازید، در جایگاه مشتریان بدحساب قرار می‌گیرید و به نهادهای نظارتی مرتبط معرفی می‌شوید.

غیرفعال‌کردن سرویس اعتباری پرداخت هزینه بلیط

شاید دلتان نخواهد که دیگر از خدمات سرویس اعتباری اسنپ برای پرداخت هزینه سفرهای هوایی استفاده کنید. برای لغو و غیرفعال‌کردن این گزینه نیاز به انجام هیچ‌کاری وجود ندارد. کافی است که دیگر از گزینه پرداخت اعتباری استفاده نکنید تا صورت‌حسابی هم برایتان ساخته نشود. پس اگر این سرویس را فعال کرده‌اید و هنوز برای استفاده از آن مطمئن نیستید، جای نگرانی وجود ندارد. با استفاده‌نکردن از آن، هیچ تعهدی برای پرداخت به این سبک و تسویه در پایان ماه به شما تحمیل نخواهد شد. البته اگر مزایایش را به‌طور کامل درک کنید و با شرایط‌تان سازگار باشد، آن را از دست نخواهید داد. توصیه می‌شود که در صورت استفاده از این سرویس خوش‌حساب باشید و فرصت بهره‌مندی از مزایایش را از دست ندهید.