تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

انواع ماشین لباسشویی در بازار

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازم برقی لازم در زندگی‌های امروزی است و خرید آن با توجه به اینکه تنوع بالایی از انواع و اقسام این محصول خانگی در بازار وجود دارد ممکن است خریداران را در انتخاب ماشین لباسشویی مناسب دچار سردرگمی کند.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

اجاره روزانه خانه در تهران

از آنجایی که امروزه قیمت ماشین لباسشویی بالا رفته است و دیگر چون گذشته نیست بنابراین اگر قصد تعویض یا خرید لباسشویی جدید را برای منزل و یا جهیزیه خود را دارید بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. تنوع مدل ماشین لباسشویی بسیار بالا است اما از لحاظ نوع به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

ماشین لباسشویی درب از بالا

ماشین لباسشویی درب از بالا خود در دو نوع معمولی (سطلی) و دوقلو طراحی و تولید می‌شود. ماشین لباسشویی سطلی تنها دارای یک مخزن جهت شستشو است و اکثر افراد آن را برای شستشوی پتو، پرده و … مورد استفاده قرار می‌دهند. ماشین لباسشویی‌های دوقلو دارای دو مخزن هستند و علاوه بر شستشوی لباس‌ها قابلیت خشک کردن آن‌ها را نیز دارند. ماشین لباسشویی دوقلو به ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک نیز مشهور است چرا که انتقال البسه از مخزن شستشو به مخزن خشک کن باید توسط خود شخص صورت بگیرد.

ماشین لباسشویی درب از جلو

ماشین لباسشویی درب از جلو یا تمام اتوماتیک در تنوع بالایی از مدل‌ها در بازار وجود دارد و از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نوع لباسشویی تلقی می‌شود. انواع ماشین لباسشویی درب از جلو محصولاتی پیشرفته هستند که به برنامه‌ها و امکانات مختلفی مجهز شده‌اند. از ویژگی بارز این محصولات می‌توان به طراحی ظاهری شیک و مدرن، برنامه‌های شستشو متنوع، مصرف بهینه آب و برق و بالا رفتن کیفیت شستشو البسه اشاره کرد البته قیمت ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک نسبت به قیمت ماشین لباسشویی‌های دوقلو و یا سطلی بالاتر است.

اگر برای خرید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک سری به بازار زده باشید حتما عنوان ماشین لباسشویی تسمه‌ای یا بدون تسمه را از زبان بسیاری از فروشندگان شنیده‌اید که شاید مفهوم آن را ندانید. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک از لحاظ نوع موتور به دو دسته تسمه‌ای و بدون تسمه تقسیم می‌شود. ماشین لباسشویی بدون تسمه مصرف انرژی پایین‌تر، لرزش و صدای کمتر را نسبت به مدل‌های تسمه‌ای دارد ولی این نکته را نیز در نظر بگیرید که قیمت ماشین لباسشویی بدون تسمه و همچنین هزینه تعمیر آن در صورت خرابی در مقایسه با مدل‌های تسمه‌‌ای بالاتر است و شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. بنابراین در زمان خرید حتما به این مورد نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

قیمت ماشین لباسشویی علاوه بر نوع تحت تاثیر عوامل مختلف دیگری چون برند سازنده، رنگ بدنه، میزان امکانات، میزان ظرفیت و سایر مشخصات فنی است لذا در هنگام خرید ماشین لباسشویی علاوه بر قیمت و شکل ظاهری حتما به این موارد گفته شده نیز توجه لازم را کنید.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

در حال حاضر قیمت بسیاری از لوازم خانگی از جمله لباسشویی بالا است، پیش از این خانواده‌های ایرانی ماشین لباسشویی برندهایی چون بوش، ال جی و سامسونگ را برای خرید انتخاب می‌کردند ولی هم اکنون اگر نگاهی به قیمت‌ها بیاندازیم متوجه این موضوع می‌شویم که قیمت ماشین لباسشویی ایرانی نسبت به قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ، قیمت ماشین لباسشویی lg و دیگر ماشین لباسشویی‌های خارجی مناسب‌تر است و به همین دلیل بسیاری از افراد به خرید این دسته از محصولات ایرانی روی آورده‌اند.

اگر بخواهیم تعریف کوتاهی از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی داشته باشیم باید بگوییم که در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب باید دارای امکانات و قابلیت‌های روز و کاربردی، کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و طول عمر بالایی باشد و همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کند.

تنوع بالایی از انواع ماشین لباسشویی از برندهای ایرانی گوناگون در بازار وجود دارد که در بین آنها برندهایی نظیر پاکشوما، اسنوا، پارس خزر، آبسال، دوو، ایکس ویژن و جی پلاس را می‌توان بهترین برندها در حوزه تولید ماشین لباس‌شویی دانست که اکثر مصرف کنندگان  نظر مثبتی را در رابطه با لباسشویی این برندها داشتند و با توجه به قیمتی که دارند از کارایی و کیفیت شستشو البسه راضی بودند.

قیمت ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را با روشی بی دردسر و راحت دارید فروشگاه اینترنتی سل می‌تواند بهترین مکان برای شما باشد. در ویترین فروشگاه سل تنوع بالایی از انواع مدل‌های ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی موجود است و علاوه بر این قیمت لباسشویی ایرانی و خارجی بهترین قیمت بازار است.

در فروشگاه اینترنتی سل قیمت ماشین لباسشویی اسنوا، قیمت لباسشویی پاکشوما، قیمت لباسشویی دوو، قیمت لباسشویی سامسونگ، قیمت لباسشویی ال جی، قیمت ماشین لباسشویی بوش و مدل‌های دیگر همراه با عکس و اطلاعات جامع از محصول درج شده است بی‎شک مشتریان عزیز با بررسی مشخصات و ویژگی‌های مدل‌های مختلف انتخاب مناسب و متناسب با نیازهایشان خواهند داشت.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

فروش اقساطی ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

با افزایش قیمت لوازم خانگی در حال حاضر قدرت خرید بسیاری از خانواده‎های ایرانی پایین آمده است به طوری که قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما، قیمت لباسشویی اسنوا، قیمت ماشین لباسشویی دوو و دیگر برندهای ایرانی نیز برایشان بالا است و توان مالی کافی را برای خرید نقدی این محصولات ندارند و به دنبال خرید لباسشویی قسطی در شیراز، لباسشویی قسطی در اهواز، رشت، تهران و شهر محل زندگی خود هستند که کاری زمان‌بر و خارج از حوصله بسیاری از افراد است.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه مشتری مدار است که با در نظر گرفتن این موضوع علاوه بر فروش نقدی در زمینه فروش اقساطی ماشین لباسشویی دوو، فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما و دیگر برندهای ایرانی و خارجی با بهترین شرایط نیز فعالیت دارد. سل فرصتی را فراهم کرده است تا تمامی اقشار جامعه با توان‌های مالی مختلف بتوانند ماشین لباسشویی دلخواه خود را برای منزل و یا جهیزیه فرزندانشان خریداری کنند.

جهت دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در خصوص شرایط و نحوه خرید ماشین لباسشویی اسنوا قسطی، خرید اقساطی لباسشویی دوو، جی پلاس، پاکشوما و … تنها کافی است با کارشناسان فروشگاه سل تماس بگیرید تا به خوبی شما را با جزئیات و شرایط لازم جهت خرید ماشین لباسشویی قسطی آگاه کنند.