تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ساحل صخره ای چابهار

ساحل صخره ای چابهار یک آکواریم طبیعی است، با انواع ماهی‌های کوچک و بزرگ، صدف‌ها و سنگ‌های صیقلی  است که در ساحل صخره‌ای نبرد موج و صخره نیز وجود دارد،در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این ساحل صخره ای در چابهار بیشتر آشنا شوید.

چابهار سرزمینی توریستی در جنوب ایران است و در حال حاضر مقصد بسیاری از توریست های داخلی و خارجی محسوب می‌شود. مقصدی متفاوت و جذاب که با قدم زدن در جای جای این شهر تماشایی، می‌توانید لحظاتی هیجان‌انگیز و دلچسب را درکنار همراهانتان رقم بزنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

ساحل صخره ای چابهار

اگر می‌خواهید سفری به این مکان داشته باشید،حتما از جاهای دیدنی چابهار همچون قلعه پرتغالی ها چابهار و گورستان جن چابهار جنگل حرا چابهار ساحل لیپار و ساحل شب تاب کوه مریخی نیز دیدن کنید

ساحل دریا بزرگ چابهار که به ساحل صخره‌ای شناخته می‌شود در بین بومیان و گردشگران منطقه این شهر طرفداران بسیاری دارد. گردشگران به هنگام تماشای این ساحل، می‌توانند به نظاره خرچنگ‌ها و لاک پشت‌هایی بنشینند که روی صخره‌ها به همراه موج‌ها، جلوه‌هایی از طبیعت چابهار را به تصویر می‌کشند.

ساحل صخره ای چابهار

زیرا صخره های بلند  دارد که گویا در تابستان موج های بلندی به بلندای صخره به وجود می آید که موج فشان نام دارد .

همچنین طلوع و غروبهای بسیار زیبایی دارد ولی نکته منفی این ساحل که نتیجه رعایت نکردن مردم و ریختن زباله در مکانی به این زیبایست

ساحل صخره ای چابهار

ساحلی با دیواره‌های صخره‌ای، صخره‌های پوشیده شده از خزه‌های سبز رنگ که در هیج جایی از سواحل ایران نمی‌توان نمونه آن را مشاهده کرد.

 

ساحل صخره ای چابهارهمچنین به دلیل قرار گرفتن این ساحل در حاشیه دریای عمان، موج‌های خروشانی به دیواره صخره‌ها برخورد می‌کنند که موج فشان های زیبایی را بوجود می‌آورند.

ساحل صخره ای چابهار

صدای برخورد مهیب آب و سنگ و قطرات آبی که به آسمان می‌روند، از زیبایی‌های این منطقه‌ی بکر و دیدنی است

ساحل صخره ای چابهار