تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

مراکز خرید آنتالیا

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری هم اقلیم درباره مراکز خرید آنتالیا خواهیم گفت. برای آشنایی بیشتر با بهترین مرکز خریدهای آنتالیا در ادامه با ما همراه باشید.

آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند.

اجاره روزانه خانه در تهران

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبای ترکیه است که اخیرا بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. شاید اسم آنتالیا یادآور ساحل و تفریحات آبی و ریلکس کردن باشد اما در کنار تمام این تفریحات بی نظیر مراکز خرید بسیار عالی ای در آنتالیا وجود دارد که می توانید برای خرید از آنها دیدن کنید. در ادامه بهترین مراکز خرید آنتالیا را به شما معرفی می کنیم.

مرکز خرید میگروس آنتالیا – Antalya Migros Alışveriş Merkezi

مرکز خرید میگروس آنتالیا یکی از مراکز خرید تازه تاسیس و بزرگ در آنتالیا است که در تاریخ ژوئن ۶ سال ۲۰۰۱ افتتاح شد. این مرکز خرید مورد توجه و استقبال بسیاری از گردشگران و حتی اهالی آنتالیا قرار گرفته به طوری در لیست مراکز خرید محبوب این شهر جای دارد. در این مرکز ۱۳۰ فروشگاه از انواع برندهای جهانی و محلی مثل asboyn، ZARA ،Mudo ،LC Waikiki در حال فعالیت هستند و می توانید هر آن چه که نیاز دارید را با رنج قیمت های متفاوت خریداری کنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه : Arapsuyu Mahallesi, Atatürk Blv. No:3, 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey

مراکز خرید آنتالیا
مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا – MarkAntalya

مرکز خرید مارک، از مدرن ترین مراکز خرید آنتالیا، فروشگاهی ۵۱۰۰۰ مترمربعی است که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد و توانست در رده ی بهترین مراکز خرید این شهر قرار گیرد. رفتن به این فروشگاه می تواند تجربه ای متفات باشد چرا که مارک معماری مدرن و زیبایی دارد. همچنین ۱۵۵ فروشگاه این مرکز خرید که انواع مارک های داخلی و خارجی را ارائه می کنند، می توانند به راحتی یک خرید عالی و یک روز خوب را رقم بزنند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه : Tahılpazarı Mah., Kazım Özalp Caddesi No:84, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

3 1 1

مرکز خرید ترا سیتی – Terra City

«ترا سیتی» (Terra City) لوکس‌ترین مرکز خرید آنتالیا به شمار رفته و در محله مسکونی گران قیمت «فِنِر» (Fener) واقع شده است. مغازه‌ها اکثراً به برندهای دیزاین لوکس اختصاص یافته‌اند که از میانشان می‌توانیم به «بِربری» (Burberry)، «هوگو باس» (Hugo Boss)، «لاکوست» (Lacoste)، «ماسیمو دوتی» (Massimo Duti)، «تامی هلفیگر» (Tommy Hillfiger) و نایک اشاره کنیم. در بین این مغازه‌ها برندهای معروف خود ترکیه را هم خواهید دید. در طبقه چهارم رستوران‌های زیادی وجود دارند که از برندهای بین‌المللی فست فود تا رستوران‌های مجلل متغیر هستند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه : Fener Mahallesi, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

مراکز خرید آنتالیا
مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا – Ozdilek Shopping Center

با بازدید از مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا می توانید هر آنچه را که مد نظر دارید ، تهیه کنید. مرکز خرید Ozdilek در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و در ماه اوت سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. مرکز خرید  Ozdilek آنتالیا یک مرکز بزرگ متشکل از ۱۰۰ فروشگاه، ۲۰ رستوران، هایپر مارکت، فروشگاه فن آوری ها، کافه ها، بولینگ، ۷ سالن سینما، زمین بازی کودکان و پارکینگ سرپوشیده برای ۱۱۰۰ خودرو و پارکینگ رو باز با فضایی برای ۳۰۰ خودرو است. از بهترین مراکز خرید آنتالیا میتوان به این مرکز اشاره کرد.

آدرس و لوکیشن روی نقشه : Fabrikalar Mahallesi, Fikri Erten Cd. No.2, 07090 Kepez/Antalya, Turkey

5

مرکز خرید دیپو – Deepo Outlet Center

مرکز خرید «دیپو» (Deepo outlet)،در انتهای شمالی فرودگاه بین‌المللی آنتالیا واقع شده و یکی از اولین مراکز خرید بزرگ شهر به حساب می‌آید. از بیرون، دیپو به یک قلعه قرون وسطایی نارنجی شباهت دارد اما طراحی داخلی معاصر و جذاب آن تجربه خریدی ساده و خوشایند را برای مشتریان رقم می‌زند. این اوتلت سنتر شناخته شده مغازه‌هایی دارد که به برندهای باکیفیت ترک اختصاص دارند و قیمت‌هایشان به جیبتان آسیب جدی نمی‌زند. گزینه‌های زیادی برای خوردن فست فود نیز در کنار مرکز تفریحی سینمایی پیدا می‌کنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه : Altınova Sinan Mah., Serik Cad. No:309, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

مراکز خرید آنتالیا
مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید شی مال – SheMall Shopping Mall

از مراکز خریدی که در منطقه لارا قرار دارند نباید شی مال را فراموش کنیم. با اینکه شی مال یک مرکز خرید تازه تاسیس است و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده، اما باز هم مجموعه ای کامل است تا جایی که به اولین و بزرگترین مرکز خرید و مُد آنتالیا تبدیل شده. این مرکز خرید ۱۰،۰۰۰ متر مربعی نزدیک به ۷۰ فروشگاه از برندهای معتبر داخلی و خارجی را در خود جای داده است. شاید وجه تمایز این مرکز خرید، برگزاری نمایشگاه های هنری متنوع و فصلی در آن باشد که دلیلی شده برای رجوع بیشتر هنردوستان به این مرکز خرید. همچنین فروشگاه کتاب معتبری با نام D & R در شی مال در حال فعالیت است و انواع کتاب های به روز و به نام را به زبان انگلیسی ارائه می کند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه : Fener Mahallesi, Tekelioğlu Cd. No:3, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

6

آنتالیا توربان مارینا – Antalya Turban Marina

«آنتالیا توربان مارینا» (Antalya Turban Marina) با منظره‌ای مسحور کننده از مدیترانه و شکوه محله کالیچی در پشت، یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر برای خرید است. در حوالی این محوطه فروشگاه‌های مدی فعالیت می‌کنند که در برندهای بین‌المللی و بومی تخصص دارند و همچنین می‌توانید در یکی از کافه های کوچک و رستوران‌های آن استراحت کنید و از غذاهای اصیل شهر بخورید. جدای از خرید باید حتماً ورزش‌های آبی و شیرجه را هم امتحان کنید.

مراکز خرید آنتالیا
مراکز خرید آنتالیا

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید: