تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

استرالیا کشوری شگفت انگیز است که نمی‌توان به راحتی با یک مطلب از کنار آن گذشت. به همین دلیل ما در ادامه مطلب جاهای دیدنی استرالیا، بخش دوم را با عنوان مکان‌های دیدنی استرالیا را در هم اقلیم برای شما آماده کرده‌ایم.

گالری ملی ویکتوریا [1](NGV )

NGV را مانند قبل با یک تور خصوصی ویژه برای کشف نقاط مهم و فوق‌العاده این مجموعه بین‌المللی و قابل تحسین NGV ببینید. سپس شام را در فضای گالری ویژه آن رو به‌روی شاهکار مورداحترام NGV یعنی ضیافت کلئوپاترا [2] اثر گیام باتیستا تایپولو [3] میل کنید. گالری ملی ویکتوریا (NGV) قدیمی‌ترین و پربازدید‌ترین گالری استرالیا است.

اجاره روزانه خانه در تهران

استرالیا

 NGV که از دو ساختمان باشکوه در قلب ملبورن تشکیل شده است، شامل گالری بین‌المللی ویکتوریا [4] و گالری ملی ویکتوریا (NGV) می‌شود. استرالیا میزبان طیف گسترده‌ای از هنرمندان، نمایشگاه‌ها، برنامه‌ها و رویدادهای بین‌المللی و محلی است. از هنر معاصر گرفته تا نمایشگاه‌های مهم تاریخی، مد و طراحی، صدا و رقص هرساله در این گالری حضوری ویژه دارند. شایان ذکر است گالری ملی ویکتوریا مهم‌ترین مجموعه هنری را در منطقه دارد. این مجموعه گنجینه‌ای وسیع از بیش از 70000 اثر  هنری در طی هزاران سال را در برمی‌گیرد و انبوهی از ایده‌ها، رشته‌ها و سبک‌های هنری در آن قابل مشاهده است.

گالری خصوصی و ویژه ضیافت شام ویکتوریا؛ ضیافت کلئوپاترا [5]

گردشگران این گالری، یک شب فراموش‌نشدنی از هنر، موسیقی، غذای خوب و شراب را در گالری ملی ویکتوریا (NGV) در ملبورن تجربه کنید. گالری به‌طور انحصاری برای عصر متعلق به رزرو کنندگان خواهد بود. گردشگران به ورودی دیوار آبشاری  نمادین NGV  می‌رسند، در آنجا از ایشان استقبال می‌شود و سپس در یک تور خصوصی ویژه در گالری همراهی می‌شوند تا ویژگی‌های خارق‌العاده مجموعه بین‌المللی ستودنی NGV را کشف کنند.

استرالیا

سپس شام را در فضای گالری در مقابل شاهکار مورداحترام گالری خصوصی ویکتوریا با نام ضیافت کلئوپاترا میل می‌کنند. اجرای موسیقی زنده و صمیمی با تجربه تماشای این شاهکار شگفت‌انگیز تا پایان ضیافت این مهمانان ویژه را همراهی خواهد کرد. این تور ویژه یک شب اختصاصی و خصوصی را در قدیمی‌ترین و پربازدیدترین موزه هنر استرالیا به مهمانان ویژه خود تقدیم می‌کند. همچنین به‌رسم یادبود از این شب خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی، عکس‌های یادگاری توسط عکاسان حرفه‌ای از این رویداد به مهمانان ویژه ارائه می‌شود. خوب است که بدانید حداقل هزینه برای رزرو این گالری خصوصی 39,000 دلار برای حداکثر 8 نفر است و به ازای هر نفر مهمان اضافی3500 دلار دریافت می‌شود.

گالری ملی استرالیا [6]

هنگامی‌که بازدیدکنندگان از درب گالری ملی استرالیا عبور می‌کنند، وارد دنیایی می‌شوند که از چشم هنرمندان و نیز هر بیننده‌ای بسیار جذاب و دلربا خواهد بود. این گالری دنیای خلاقیت، هویت و شجاعت است. گالری ملی با ایده‌های بزرگ، نمایشگاه‌های مصرانه و نوآوری‌های جسورانه، دنیا را به طوفان می‌کشد. گالری ملی استرالیا با تقویم سالانه‌ای از نمایشگاه‌های بزرگ خیره‌کننده، مجموعه ملی بی‌نظیری از برنامه‌های پویای عمومی و رویدادهای هنری زنده، خانه فرهنگ بصری و روح استرالیا به تصویر  می‌کشد. این گالری که شاهکاری از معماری مدرن است، تنها چند دقیقه با فرودگاه و شهر فاصله دارد.

گالری ملی استرالیا

تجربه‌ای منحصربه‌فرد و ماجرایی تکرار نشدنی در گالری ملی استرالیا

در یک تور خصوصی به رهبری یک متصدی حرفه‌ای، درباره وقایع تاریخی مهم و بزرگ استرالیا درس‌های زیادی بیاموزید. یا برای آشنایی با موزه و معماری آن به ساختمان موزه بروید. برای ماجراجویان – موزه ملی استرالیا را دوباره با تور بالا و پشت‌صحنه، این بار از طریق یک بالن هوایی گرم در آسمان با دیدی فوق‌العاده نسبت به موزه همراه با کارشناس موزه تجربه کنید.

داستان‌های استرالیا در موزه ملی استرالیا، در سواحل دریاچه برلی گریفین کانبرا زنده می‌شوند. معماری خیره‌کننده موزه، مکان فوق‌العاده‌ای را برای کشف داستان‌های غنی و متنوع استرالیا و مردم آن را فراهم می‌کند. این موزه داستان جامع استرالیا را از 65000 سال پیش تا به امروز از طریق اشیاء، ایده‌ها، رویدادها و نمایش‌های متقاعدکننده، با تمرکز بر تاریخ‌ها و فرهنگ‌های بومی، سکونت‌گاه‌های اروپایی و تعامل ما با محیط، بازگو می‌کند.

برنامه نمایشگاهی موزه، فرهنگ‌های جهان را به استرالیا می‌آورد و تاریخ و فرهنگ استرالیا را به جهان ارائه می‌کند. با نشستن در کافه‌ای کنار آب و همین‌طور خرید هدایایی با کیفیت مطلوب، لذت این بازدید را چندین برابر خواهید کرد. بازدید از موزه راهی عالی برای آشنایی با سرزمین، ملت و مردم استرالیا است.

خانه اپرای سیدنی

اجازه دهید اپرای استرالیا با اجراهایی در بندر سیدنی و علاوه بر آن خانه نمادین اپرای سیدنی، نفس شما را بند بیاورد. هیچ سفری به سیدنی بدون تماشای اجرای زنده در معروف‌ترین ساختمان اپرای آن کامل نمی‌شود، پس برای چشمگیرترین شبی که تابه‌حال داشته‌اید آماده شوید. می‌توانید لباس مجلسی خود را  بپوشید، اما مجبور نیستید. از این بهتر نمی‌شود. یک لیوان شامپاین میل کنید و بر فراز بندرگاه نگاه کنید و از اجرای هیجان‌انگیز اپرا در خانه اپرای سیدنی لذت ببرید. فصل اپرا شامل محبوب‌ترین اپراهای جهان از آهنگسازان موفقی مانند پوچینی و موتزارت و همچنین موزیکال‌های موفق برادوی است. با بیش از 600 اجرا در هر سال، همه دارای موسیقی معروف و شناخته‌شده و همچنین داستان‌های متحرک و صحنه‌ها و لباس‌های دیدنی هستند.

خانه اپرای سیدنی

خانه اپرای سیدنی از فاصله دور تماشایی است و حتی از نزدیک چشم‌نوازتر است. تور خانه اپرای سیدنی داستان‌های پشت‌صحنه این نماد سیدنی را آشکار می‌کند. درحالی‌که علاقه‌مندان به ساختمان اپرا می‌توانند از تور معماری آن لذت ببرند. فکر می‌کنید بعد از بازدید،  گرسنه خواهید شد؟ تور،  با یک ناهار  و یا شام آرامش‌بخش در آشپزخانه اپرا، شما را همراهی خواهد کرد. اگر  به دنبال خوراکی لذیذتر و بیشتری هستید، خانه مزه [7] را به شما معرفی می‌کنیم. در آنجا می‌توانید از صرف ناهاری پر ضیافت، طولانی و همه‌جانبه در هر یک از رستوران‌ها و بارهای برجسته خانه اپرای سیدنی لذت کافی را ببرید. اگر از تماشای اپرا بیشتر لذت می‌برید و این مقصد بیشتر موردپسند شماست، طعم اپرا [8] شما را از نزدیک با یک خواننده اپرا و پیانیست در یک رسیتال خصوصی آشنا خواهد کرد.

 اگر  یک سرگرمی عالی می‌خواهید، همیشه یک اجرا در استریم [9] منتظر شماست. با بادو گیلی [10] شروع کنید؛ نورافشانی‌های رایگان و بادبان‌های شبانه که آثار و داستان‌های هنرمندان ملل اول را جشن می‌گیرد، آماده حضور باشکوه شما در آنجا خواهد بود.

خانه اپرای سیدنی

خانه اپرای سیدنی شناخته‌شده‌ترین مؤسسه فرهنگی استرالیا و محل اجتماع افراد مشهور دنیا است. این بنا به‌عنوان شاهکاری از نبوغ خلاق بشر و مرکز هنرهای نمایشی در سطح جهانی، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. مردم محلی گادیگال، سرزمینی را که خانه اپرا در آن قرار دارد به‌عنوان توبوگوله[11] می‌شناختند، که اشاره‌ای به انرژی خلاق آزاد شده در این خانه است. هزاران سال است که خانه اپرا محل تجمع داستان، فرهنگ و جشن بوده است و  متصدیان حاضر در این خانه نیز خود را متعهد به ادامه این سنت می‌دانند.

اگر خانه اپرا هنوز به زیستن خود ادامه می‌دهد، به این دلیل است که چند انسان شجاع جرئت کردند متفاوت فکر کنند. آن‌ها غیرممکن را ممکن کردند. آری! آن‌ها به‌عنوان گواهی افتخاری برای قدرت رؤیاپردازی درملأعام ایستاده‌اند و با پتانسیل تحول‌آفرین هنر و ایده‌ها، افق‌های اندیشه و تخیل را گسترش می‌دهند. آن‌ها مجدانه دیدگاه‌ها را نسبت به زندگی و هنر تغییر می‌دهند و احساسات را تحریک می‌کنند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم به یک تور خصوصی و ویژه در خانه اپرای سیدنی بپیوندید، جایی که پرده‌ها را برمی‌دارند و شما را به پشت‌صحنه یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های جهان می‌برند. طعم اپرا یا یک رسیتال اپرای خصوصی، تجربه‌ای است که یک‌بار در زندگی اتفاق می‌افتد و این تجربه تکرار نشدنی  می‌تواند با یک تور ویژه، صرف شامی خاطره‌انگیز و یا جشنی برای رویدادی خاص و منحصربه‌فرد در زندگی شما ترکیب شود.

خانه اپرا سیدنی

آیا تابه‌حال اجرای انحصاری و اختصاصی خانه اپرای سیدنی را طلب کرده‌اید؟ یا تابه‌حال خواسته‌اید از نزدیک اجرای یک مجری معروف را ببینید؟ پس تور طعم اپرا تجربه‌ای عالی برای شماست! با این تور همراه با راهنمایی حرفه‌ای سفر خود را شروع کنید. در تور طعم اپرا، مهمانان تاریخ گرا، یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های جهان را کشف خواهند کرد. این دستاورد معماری قابل‌توجه که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد،  هرسال میزبان بیش از 1800 نمایش است.

 پس‌ازاین تور، راهنمایان شما را تا رسیتال اپرای شگفت‌انگیز همراهی می‌کنند که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی که توسط یکی از خوانندگان بااستعداد اپرای استرالیا، همراه با یک پیانیست در یکی از فضاهای زیبا طراحی‌شده خانه اپرا برای شما رقم خواهد خورد. مهمانان مستقیماً کشف متوجه خواهند شد که چه چیزی برای زدن نت‌های بلند اپرا لازم است. برای ارتقای تجربه و ترکیب آن با لذت‌های خاص طعم‌ها و مزه‌ها، اجرای طعم اپرا را با یک کوکتل‌ عالی و کاناپه‌های خاص یا یک شام 3 غذایی سفارشی که در اتاق‌های یالاموندی یا یکی از فضاهای نمادین اپرا برگزار می‌شود، ترکیب کنید.

11 4

تور خانه اپرای سیدنی، تور 1 ساعته یا 30 دقیقه‌ای است که شامل رسیتال 20 دقیقه‌ای خصوصی اپرا، اجرای پیانو، اجرای خواننده اپرا همراه با پیانیست است این اجراها در مکانی انتخابی که توسط خانه اپرا فقط برای رسیتال اپرا ارائه شده است، انجام می‌شود. گردشگران می‌توانند  بر اساس بودجه خود، با یک انتخاب خاص از اجرای موسیقی در اپرا، آن را با صرف شام در یکی از رستوران‌های خانه اپرا برای گروه‌های کوچک‌تر و برنامه‌های کم‌هزینه‌تر ترکیب کنند تا بازدید آن‌ها اقتصادی‌تر شود. جلسات رسیتال اپرا را با تقبل هزینه‌های بیشتر می‌توان برای گروه‌های بزرگ ترتیب داد که قیمت آن شامل بهای اجاره مکان خصوصی در هنگام صرف غذا و نوشیدنی، هزینه می‌شود. این محصول برای گروه‌های تشویقی یا شرکت‌ها یا یک مناسبت خاص بسیار ایدئال است و پیشنهاد می‌شود.

مکان تاریخی بندر آرتور [12]

خود را در زندگی زندانیان استعمار اولیه اسپانیا در بندر آرتور غرق کنید. گردشگران می‌توانند با تورهایی مانند چرخه‌ای سرنوشت [13]، کالسکه فرمانده [14] و یا تور فرار از بندر آرتور [15]  ناهار منحصربه‌فرد میل کنند و بعد از ساعت کاری اداری با تعیین وقت، با متخصص حفاظت از زندان درباره تاریخ این مکان گفت‌وگو کنند. مکان تاریخی بندر آرتور در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. این مکان تاریخی در جنوب شرقی هوبارت، تاریخ محکومان اولیه استرالیا را زنده می‌کند.

بندر ارتور

موزه بنیان‌گذاران کانتاس [16]

موزه بنیان‌گذاران کانتاس داستان خطوط هوایی ملی کانتاس استرالیا را بیان می‌کند. این ماجرا در سال 1920 در کوئینزلند دورافتاده آغاز شد که شامل نمایش‌های تفسیری، نمایشگاه‌های تعاملی و نمایش هواپیماها می‌شود. در 1922آشیانه کانتاس در فهرست میراث ملی استرالیا قرار گرفت. این موزه مجموعه‌ای چشمگیر از مصنوعات واقعی، از جمله چند هواپیمای مهم است. برای مشاهده نمایشگاه‌های جدیدمی توانید تور پلاتینیوم را تجربه کنید و با آن به پشت‌صحنه بروید و با بوئینگ 747 و 707،  پیاده‌روی بال هواپیما را تجربه کنید.

استرالیا

همچنین این موزه دارای یک رستوران و فروشگاه هدیه و  سوغاتی، لباس، لوازم جانبی، کتاب و طیف وسیعی از محصولات است. قابل‌ذکر است که بدانید به مناسبت جشن صدمین سالگرد کانتاس در سال 2020، موزه رویدادهای صدمین ساله متنوعی را در نظر گرفته بود، ازجمله نمایش نورافشانی شبانه همراه با موسیقی که بر روی بدنه هواپیمای نمادین موزه کانتاس اجرا می‌شد.

گالری هنری سرزمین ملکه ها؛ گالری هنرهای مدرن [17]

افق‌های دید خود را از طریق تجارب فرهنگی غنی و زنده، گسترش دهید!  برای یک شب منحصربه‌فرد، غوطه‌ور در هنر و فرهنگ منحصربه‌فرد بومیان و جزیره‌نشینان تنگه تورس کوئینزلند به این گالری بپیوندید و با هنر، موسیقی، غذای بومی، رقص، فرهنگ و داستان‌گویی ملل اول، پیوندهای به‌یادماندنی ایجاد کنید. گالری هنر کوئینزلند یا گالری هنر مدرن (QAGOMA) یکی از پربازدیدترین، جاه‌طلبانه‌ترین و پویاترین گالری‌های هنری استرالیا است.

Queensland Art Gallery Gallery of Modern Art QAGOMA 5a08dc21d355318a01952916 16X9

گالری هنری سرزمین ملکه‌ها که در کنار رودخانه و در میان دو ساختمان معماری تحسین‌برانگیز در مرکز فرهنگی کوئینزلند قرار دارد، در فاصله کوتاهی از شهر و در مجاورت ساحل جنوبی قرار دارد. نماهایی از بریزبن از شما در داخل گالری، به نیمه گرمسیری شهر لنگر می‌اندازد. درمجموع گالری‌ها، نمایشگاه‌های همیشه در حال تغییری هستند که تجربیات قانع‌کننده‌ای را به شما ارائه می‌دهند و شما را با برنامه‌ای دائمی و همیشه در حال تحول از نمایشگاه‌های استرالیا گرفته تا نمایشگاه‌های بین‌المللی (که به‌شدت بر هنر معاصر استرالیا، آسیا و اقیانوسیه متمرکز است) تحریک و شگفت‌زده می‌کند. حال و هوای شما هر چه باشد، همیشه دعوتی برای کاوش در فضاهای زیبای این گالری وجود دارد.

سوورین هیل [18]

هیجان روزهای طلایی بالارات را در بزرگ‌ترین موزه فضای باز استرالیا تجربه کنید. روزهای سوورین هیل جایی است که تاریخ در آنجا زنده می‌شود. این درست مانند گام برداشتن در زمان است؛ از شلوغی و شلوغی خیابان اصلی، تا تجربه هیجان Red Hill Gully Diggings، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند به دنبال طلای واقعی بگردند! یا با یک  مربی اسب‌سواری و در شهر گردش کنند. پیشنهاد می‌کنیم که گردشگران در شب، بخشی از نمایش صدا و نور جدید سوورین هیل با تور AURA باشند و در آنجا فضا را کاوش کنند، در زمان رؤیایی [19] را کنکاش کنند و مهم‌ترین شورش استرالیا را دوباره زندگی کنند؛ همه این‌ها در هنگام سفر در زیر آسمان شب امکان‌پذیر است. قابل‌توجه است که بدانید محل اقامت راحت در محل موجود است.

موزه استرالیا

موزه دابلیو. ای [20] [21] (استرالیای غربی)

تاریخ باورنکردنی استرالیای غربی را در دو موزه تجربه کنید. موزه دابلیو. ای بولا بردیپ [22] مکانی برای به اشتراک گذاشتن داستان‌های متعدد استرالیای غربی از  مکان‌های خارق‌العاده آن گرفته تا نقش مردم منحصربه‌فرد آن  سرزمین در تاریخ جهان است. بولا بردیپ در زبان محلی نیونگار به معنای “داستان‌های بسیار” است. این موزه که در Whadjuk Nyoongar boodjar، در قلب مرکز فرهنگی پرث واقع شده است، شامل مجموعه‌های خیره‌کننده از گذشته و حال این ایالت است و از طریق طیف وسیعی از برنامه‌ها، و بحث‌های پر جنب‌وجوش به آینده نگاه می‌کند. موزه جدید دارای هشت گالری دائمی است که هرکدام موضوع و محتوای مجزای خود را دارند و با مشورت حدود 54000 نفر در سراسر استرالیای غربی  توسعه‌یافته است. در آنجا راجع به داستان‌ها و فرهنگ مردم بومی محلی، گیاهان، جانوران و تنوع زیستی منحصربه‌فرد ایالت و مواد معدنی جذاب، شهاب‌سنگ‌ها، مگافون‌ها و دایناسورها که زمانی در استرالیای غربی و  در زمین در ماقبل تاریخ زندگی می‌کردند، چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت.

موزه استرالیا

همچنین شما می‌توانید با ماجراجویی در موزه دریایی فرمانتله که در بخش اول جاذبه‌های گردشگری استرالیا راجع به آن توضیح داده شد، تاریخ دریایی باورنکردنی استرالیای غربی را نیز تجربه کنید. موزه دریایی استرالیای غربی یک جاذبه گردشگری در سطح کلاس جهانی است که نمادی از گذشته، حال و آینده فرمانتله را به‌عنوان یک شهر و بندر ساحلی به تصویر می‌کشد. بازدیدکنندگان از سرتاسر جهان به اینجا می‌آیند تا ثروت عظیم تاریخ دریایی استرالیای غربی را کشف کنند و اشیاء و قایق‌های مهمی را که هم میراث ورزشی و هم میراث ماجراجویی را برجسته می‌کنند، کشف کنند که شامل قایق بادبانی برنده جام آمریکا، استرالیا 2، پاری اندیور جان سندرز و زیردریایی کلاس اُبرون [23] بسیار محبوب HMAS Ovens است. نمایشگاه‌های بین‌المللی و برنامه‌های اجتماعی با جایزه و چشم‌اندازهای خیره‌کننده ترکیب‌شده‌اند و از زمان افتتاح در سال 2002، آن را به جاذبه‌ای برای گردشگران و بازدیدکنندگان تبدیل کرده‌اند.


[1] NATIONAL GALLERY OF VICTORIA

[2] THE BANQUET OF CLEOPATRA

[3] Giambattista Tiepolo

[4] NGV International

[5] PRIVATE GALLERY DINNER: THE BANQUET OF CLEOPATRA

[6] NATIONAL MUSEUM OF AUSTRALIA

[7] Taste of House

[8] Taste of Opera

Stream [9]

[10] Badu Gili

[11] Tubowgule

[12] PORT ARTHUR HISTORIC SITE

[13] Wheel of Fate

[14] Commandant’s Carriage

[15] Escape from Port Arthur

[16] QANTAS FOUNDERS MUSEUM

[17] (QUEENSLAND ART GALLERY; GALLERY OF MODERN ART (QAGOMA

[18] SOVEREIGN HILLs

[19] Dreamtime

[20] WA MUSEUM

[21] Western Australia

[22] WA Boola Bardip

[23] Oberon