تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

مرکز خرید کانیون استانبول ؛ در سفر به استانبول مراکز خرید متنوع و بی‌شماری پیش روی شماست که می‌توانید با توجه به نیازها و سلایق خود برای خرید به هر یک از آن ها مراجعه کنید. در این مطلب از سایت هم اقلیم به معرفی مرکز خرید کانیون خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مرکز خرید کانیون استانبول

کانیون با طراحی زیبا و معماری چشم نوازش یکی از زیباترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود. این مجموعه با مساحتی بالغ بر 400 هزار متر مربع در سال 2006 ساخته شد.

اجاره روزانه خانه در تهران

کانیون استانبول

معماری و موقعیت مکانی مرکز خرید کانیون

از مواردی که باعث محبوبیت کانیون شده است نزدیکی آن به ایستگاه لونت است. با توجه به این موضوع گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی و به دور از ترافیک به این مجموعه مراجعه کنند.

تا کنون کانیون جوایز بین المللی گوناگونی را برای معماری خاص خود دریافت کرده است. ساختمان‌های بلندی که در این مجموعه قرار دارند به زیبایی‌های آن افزوده است. محوطه فروشگاه کاملا سرپوشیده است اما بخش‌هایی از این مرکز خرید سر پوشیده نیست و در همه جای آن می توانید آسمان را بالای سر خود مشاهده کنید.

شک نکنید که در بدو ورود به مرکز خرید کانیون، چشمانتان خیره می‌شود به معماری و طراحی بی‌نظیرش. همچنین گل و گیاهان زیبایی در بخش‌های مختلفی از محیط فروشگاه قرار داده شده است تا به زیبایی آن بیافزاید.

مرکز خرید کانیون استانبول

برندهای مرکز خرید کانیون استانبول

بیشتر مراکز خرید استانبول برای خرید لباس مشهور هستند؛ اما مرکز خرید کانیون علاوه بر لباس اجناس با کیفیت دیگری را نیز ارائه می‌دهد. در ابتدای ورود یک سوپر مارکت بزرگ را مشاهده خواهید کرد که می توانید مرغوب‌ترین خوراکی های ترک را از آن خریداری کنید. دسته بندی محصولات در این مرکز خرید بسیار متنوع است و تمام اجناس مد نظر شما را دربر می‌گیرد. برند‌های معتبر پوشاک ترک در این مجموعه قرار دارند. علاوه بر خرید پوشاک می توانید اجناسی دیگر از قبیل زیورآلات،ساعت،کیف و کفش و … را خریداری کنید.

اگر در استانبول می‌خواهید به غیر از خرید به اماکن دیدنی هم سری بزنید، مطالب زیر را نبال کنید.

اگر به دنبال خرید اسباب بازی‌های با کیفیت برای فرزندان خود و در کل خرید در استانبول هستید به طبقه دوم مراجعه کنید تا غزفه‌های مربوطه را ببینید. بیشتر اجناس موجود در این بخش ساخت ترکیه هستند و کمتر می توانید اجناس خارجی را پیدا کنید.

اما برعکس در بخش الکترونیک می‌توانید بهترین برند‌های جهانی مانند اپل و سونی را مشاهده کنید و از محصولات آنان لذت ببرید.

مرکز خرید کانیون

امکانات مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون امکانات ویژه‌ای را برای بازدید کنندگان و گردشگران استانبول در نظر گرفته است. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می‌توانید از امکانات تفریحی این مجموعه استفاده کنید. در طبقه دوم سری به سینما‌ها بزنید و از تماشای فیلم لذت ببرید. در این سینما می‌توانید بهترین فیلم‌های روز دنیا را با زبان اصلی به تماشا بنشینید.

در طبقه زیرین مجموعه نیز یک محیط بازی خانوادگی با انواع بازی ها در نظر گرفته شده است که می‌تواند سفر شما را به سفری خاطره انگیز تبدیل کند. همچنین پس از انجام این تفریحات می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌ای مجموعه استفاده کنید و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش دهید.

پخش موزیک زینده و برنامه‌های تفریحی در آخر هفته از جمله امکانات تفریحی مرکز خرید کانیون است. همچنین در روزهای کریسمس نیز این مجموعه به پیشواز سال جدید رفته و فستیوال خرید برگزار می‌کند.

بازدید کنندگان از این مرکز خرید احساس کمبود خاصی نخواهند کرد و همه چیز برای آنان مهیا است. از تاق بازی‌های کامپیوتری برای بزرگسالان گرفته تا سالن نگهداری کودکان در این مجموعه وجود دارد.