تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

نکات مهم سفر به کوبا

کوبا چند سالی است که در بین گردشگران محبوب شده و افراد زیادی هر ساله به سمت این جزیره سفر می کنند و از زیبایی های آن لذت می برند.این جزیره برای کسانی که قصد دارند با هزینه ای مناسب به منطقه ای زیبا سفر کنند بسیار مناسب است.اگر شما هم قصد سفر به کوبا را دارید در این مطلب با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید تا با نکات مهم سفر به کوبا را به شما عزیزان بگوییم.

نکات سفر به کوبا

اجاره روزانه خانه در تهران

انتظار اینترنت پر سرعت را نداشته باشید

تقریبا می توان گفت اینترنت در کوبا نایاب است!دسترسی به اینترنت در کوبا سخت است و برای دسترسی به آن فقط باید به مکان های مشخص شده در سطح شهر که به نام پاک وای فای نامگذاری شده اند مراجعه کنید.با مراجعه به این مکان ها می توانید برای یک ساعت به صورت سرپا از اینترنت استفاده کنید!

نبودن اینترنت مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد به عنوان مثال برای پیدا کردن رستوران و یا هتل مد نظر خود نمی توانید از نقشه اینترنت استفاده کنید.

امنیت در کوبا موج می زند!

یکی از نکات مثبت سفر به کوبا این است که امنیت در آن بسیار بالاست.به همین دلیل یکی از بهترین مکان ها برای گردشگری محسوب می شود.اما در هر صورت اگر به کوبا سفر کردید حتما نکات امنیتی را رعایت کنید و سعی کنید پول نقد زیادی به همراه خود نداشته باشید.

اهمیت بلد بودن زبان اسپانیایی

بلد بودن زبان اسپانیایی و یا دانستن حتی چند کلمه از آن می تواند کمک زیادی به شما در سفر به کوبا کند.همانطور که می دانید زبان مردم این کشور اسپانیایی است و تعداد کمی در آن پیدا می شود که انگلیسی بلد باشد.بنابراین پیشنهاد می کنیم کمی اسپانیایی یاد بگیرید و یا از تور لیدر استفاده کنید.

حتما تبدیل شارژر همراه داشته باشید

در کشور کوبا هم مانند کشورهای آمریکای شمالی ولتاژ برق 110 ولت است.برخی از هتل های در اتاق هایشان دارای سوکت هستند اما فراموش نکنید که در سفر به کوبا حتما تبدیل سوکت همراه داشته باشید.


همچنین بخوانید : استعلام ممنوع الخروجی


وسایل ضروری همراه داشته باشید

خیلی از وسایل ضروری که در کشور ما به راحتی می توان در دسترس داشت شاید در کوبا غیر قابل دسترسی باشند بنابراین حتما لوازم ضروری مانند لوازم بهداشتی و دارو های مورد استفاده خود را به همراه داشته باشید.

سبک سفر کنید

نوع شهرسازی و معماری شهرهای کوبا طوری است که پیشنهاد می کنیم وسایل زیادی همراه خود نداشته باشید تا اذیت نشوید.برخی از خیابان ها و شهرها به صورت پلکانی هستند و در اکثر ساختمان ها نیز آسانسور وجود ندارد.

غذاهای کوبا خیلی جالب نیستند!

کوبا هم کشوری است که در حال تحمل تحریم های زیادی است به همین دلیل اغلب غذاها و نوشیدنی های داخل این کشور از مواد اولیه داخل کشور تولید می شوند.بنابراین اگر روی غذا حساس هستید پیشنهاد می کنیم چند کنسرو همراه خود ببرید چراکه ممکن است از غذاهای کوبایی خوشتان نیاید.ضمن اینکه پیدا کردن رستوران های غذای گیاهی در کوبا بسیار سخت است بنابراین اگر گیاه خوار هستید روزهای سختی را در این کشور سپری می کنید.گوشت غذای اصلی در این کشور است.

هنگام برگشت ارز کوبایی نداشته باشید

یکی از قوانین سختگیرانه کشور کوبا این است که گردشگران نباید با پول کشور کوبا از کشور خارج شوند و باید تمامی پول های خود را در این کشور خرج کنند.این نکته را هم در نضر داشته باشید که در این کشور نمی توانید از کارت های بانکی استفاده کنید پس حتما پول نقد همراه خود داشته باشید.