تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های مشهد و لوکس ترین هتل های خاورمیانه می باشد.این هتل به دلیل نزدیکی به حرم امام رضا (ع) و دسترسی مناسب به جاهای دیدنی مشهد مانند بازار رضا – آرامگاه نادر – آرامگاه شیخ بهایی – موزه آستان قدس رضوی – مسجد گوهرشاد و … در میان گردشگران تور مشهد محبوبیت زیادی پیدا کرده است.با هم اقلیم همراه باشید.

هتل قصر طلایی مشهد

اجاره روزانه خانه در تهران

این هتل با داشتن 16 طبقه و 357 واحد اقامتی یکی از بزرگترین هتل های ایران می باشد.فاز دوم هتل بین المللی قصر طلایی دارای 20 طبقه و 610 واد اقامتی با چشم انداز حرم امام رضا است.همچنین این هتل برای راحتی مسافران خود خدمات استقبال فرودگاهای را ارائه می نماید.در سال 1396 این هتل به عنوان بهترین هتل سال از نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب شد.

این هتل دارای اتاق های لوکس با امکانات فراوانی همچون مبلمان – آباژور – بخچال – تلویزیون – حمام و لوازم بهداشتی – کمد لباس – تلفن – اینترنت رایگان – صندق امانات و مینی بار کوچک می باشد.

 

از امکانات کلی این هتل نیز می توان به کتابخانه – آتلیه – مرکز خرید – چایخانه سنتی – صرافی – زمین تنیس – پارک کودک – مینی بار رایگان – اجاره اتومبیل و استخر اشاره کرد که در طبقه -3 قرار دارد و استفاده از آن برای تمامی میهمان های این تل رایگان است.پیشنهاد می کنیم اگر در این هتل اقامت داشتید حتما از استخر آن هم استفاده کنید.استخر ویژه بانوان نیز یکی دیگر از امکانات ویژه‌ی این هتل است و در تمامی استخرها غریق نجات وجود دارد.اگر به سونا و جکوزی علاقه دارید می توانید از این امکانات نیز استفاده کنید.

هتل قصر طلایی مشهد با توجه به امکانات و موقعیت مکانی خود می تواند یکی از بهترین مکان ها برای یک اقامت عالی باشد.به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در سفر به مشهد این هتل را در لیست مکان های مورد نظر برای اقامت بیافزایید.