تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

لوکس ترین ماشین‌هایی که می‌توانید در کیش اجاره کنید!

بدون شک با اجاره خودرو در کیش، می توانید سفرتان به جزیره مرجانی زیبا و دوست داشتنی ایران را هیجان انگیزتر و دلنشین‌تر سازید. جاهای دیدنی کیش و تفریحات هیجان انگیز آن، سالانه گردشگران و ماجراجویان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. در کنار تفریحات موجود در جزیره ، بهترین هتل های کیش ، بهترین رستوران ها و سرگرم کننده ترین مراکز خرید کیش هم،  سفر را برای شما و خانواده تان دلنشین تر و مهم تر از آن به یاد ماندنی تر می سازد.

اما در این میان ، اجاره ماشین در کیش نیز می تواند سفرتان را رویایی کند و برای مدت های مدید خاطراتش را در ذهنتان زنده نگاه دارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

داشتن یک خودرو لوکس در جزیره کیش، قطعا به سفرتان رنگ رویایی می‌بخشد و می‌تواند گشت و گذار در کیش را برای شما و همراهانتان منحصر به فرد بسازد. جزیره کیش یک منطقه آزاد شناخته می‌شود و به همین دلیل انواع و اقسام خودروهای آلمانی، آمریکایی، کره‌ای، ژاپنی، ایتالیایی و … را در بر دارد که اجاره هر کدام از آنها می تواند برای علاقه‌مندانشان جذاب و سرگرم کننده باشد. شما با اجاره ماشین در کیش می توانید هم از جاهای دیدنی جزیره بازدید کنید هم در هر زمان که اراده کردید در جاده‌های زیبا و آرام کیش رانندگی کنید و از این حس فوق العاده لذت ببرید.

ماشین های اجاره ای در جزیره کیش

اگر سفر به کیش را تجربه کرده باشید می دانید که این جزیره زیبا با داشتن تفریحات فراوانی دارد، سالانه از مسافران بسیاری میزبانی می کند؛ میهمانانی که برای گردش و تفریح پا به کیش می گذراند تا در کنار لذت از آرامش مطلق فضا هم بهره ببرند و چند روزی زندگی سرشار از آرامش را تجربه کنند. با این حال اجاره ماشین در کیش یکی از مواردی است که پیشنهاد می کنیم در سفرتان به جزیره تجربه کنید و خاطرات خوشی از ماشین سواری در کیش را به ثبت برسانید.

رنت خودرو  بسته به بودجه شما متغیر است و هر چه خودروی انتخابی شما لوکس باشد هزینه‌ای که در قبال رنت آن باید پرداخت کنید نیز به مراتب بیشتر می‌شود. به همین دلیل همراه شما هستیم تا در تور کیش خود، یک خودرو لوکس و گران قیمت اجاره کنید و جذابیت خاطرات سفرتان به جزیره آب و آفتاب ایران را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اجاره خودرو لوکس در جزیره کیش

اجاره گران‌ترین ماشین در کیش

بسیاری از گردشگران و مسافران کیش برای تحقق بخشیدن رویایشان، به سراغ رنت خودروهای لوکس می روند تا چند روزی هم که شده بتوانند سواری گرفتن از این خودروهای گران قیمت را تجربه کنند.

برای مثال عاشقان خودرو شاسی بلند به اجاره لندکروز در کیش فکر می کنند و تمایل دارند با این خودرو ژاپنی قدرتمند، چند روزی به دور دور کردن مشغول شوند. تویوتا لندکروزها یکی از بهترین ماشین‌های شاسی بلند شناخته شده و با توجه به محبوبیت بسیار زیادی که دارند توسط علاقه مندان از شرکت های رنت خودرو اجاره می شوند.

اگر دوست دارید بدانید که این خودروی قدرتمند ژاپنی چه خصوصیاتی دارد باید بگوییم که کول باکس ، دنده کمکی ، قفل دیفرانسیل ، کلید شروع حرکت با دنده 2 ، سیستم کنترل کشش فعال ، سنسور و دوربین پارک ، کروز کنترل و ترمز دستی، تنها بخش کوچکی از آپشن های این خودرو شاسی بلند ژاپنی به حساب می‌آید.

سیستم کنترل پایداری، سیستم تهویه دوگانه خودکار (چهارگانه در برخی مدل‌ها)، مانیتور سقفی در مدل‌های فول، گرمکن صندلی ‌های جلو، تودوزی چرمی، سانروف برقی سه حالته، صندلی‌ های ردیف سوم، خروجی سیستم تهویه برای سرنشینان ردیف دوم و سوم، ترمز ضد قفل، چراغ‌های روشنایی در روز LED، فرمان تلسکوپی، خروجی برق 220 ولت، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی برقی راننده، آینه‌های جانبی گرمکن‎دار و شیشه‌های دودی عقب  نیز همگی از دیگر آپشن‌های تویوتا لندکروز هستند و ممکن است هیجان رانندگی و سواری گرفتن را چندین برابر افزایش دهند.

اجاره فورد موستانگ در جزیره کیش

البته اجاره خودرو لوکس در کیش به همین مورد ختم نمی‌شود. موستانگ هم از ماشین های پر طرفدار کیش شناخته می‌شود و نزد گردشگران و مسافران تور کیش، سواری گرفتن از این خودروی آمریکایی، محبوبیت بسیاری دارد.

شاید با شنیدن نام فورد موستانگ خیال کنید که سواری در ایران با این خودرو از محالات است، اما با پا گذاشتن به جزیره کیش و اجاره این خودرو لوکس آمریکایی خواهید دید که سواری از آن دیگر رویا نیست و در کیش امکان پذیر است.

قطعا لذت ماشین سواری در کیش با اجاره موستانگ، سال ها از ذهن شما پاک نمی‌شود و همیشه خاطرات آن همراه شما می‌ماند. بابت اجاره این خودروها در کیش، باید یک سری مدارک و مبلغی جهت رنت همراه داشته باشید و سپس از دور دور کردن با لندکروز و یا فورد موستانگ لذت ببرید.

برای آشنایی با مشخصات موستانگ نیز باید بگوییم که در فورد از موتور ۲٫۳ لیتری EcoBoost با توانایی تولید ۳۱۰ اسب ‌بخار نیرو و ۳۲۰ پوند فوت گشتاور استفاده شده است . در خودروی فورد موستانگ مدل 2016 از موتور  V6، ۳٫۷ لیتری TORSEN  با توان ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ پوند فوت نیز استفاده شده است که می تواند برای عاشقان ماشین لذت بخش باشد و هیجان زیادی به آنها منتقل کند.

در کل فورد دارای ۴ مدل موتور در فورد موستانگ است که از جمله آنها می توانیم به ۲٫۳L EcoBoost   ، ۵٫۰L GT  ، ۳٫۷L V6  و همچنین همان مدل معروف Shelby GT350 اشاره کنیم.

در کیش، موستانگ در مدل کروک و سدان اجاره داده می شود که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این دو مدل را اجاره کنید و در جزیره به گشت و گذار بپردازید.

رانندگی با موستانگ در کیش به جوانان و ماشین بازان به شدت پیشنهاد می‌شود چرا که با این کار می‌توانید یک سفر رویایی داشته باشید و حسابی از رانندگی با این ماشین گران قیمت آمریکایی  لذت ببرید.

فورد موستانگ

همین حالا در یک کیش شرکت کنید و برای داشتن یک تعطیلات ایده آل ، تجربه رانندگی با یک خودرو لوکس آمریکایی یا ژاپنی از دست ندهید. در سفر به کیش هم پیشنهاد می کنیم برای اجاره انواع خودروهای لوکس،  سری به کیش بوک بزنید و با بررسی قیمت ها، یکی از بهترین آنها را برای چند شب اجاره کنید. حتما با رنت خودرو ، سفری متفاوت تر و هیجان انگیز تر تجربه خواهید کرد؛ پس با هر شرایطی که دارید در این جزیره وقت بگذرانید و از سفرتان لذت ببرید.