تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

حمل بار به ترکیه از دیر باز یکی از مهم ترین خدمات شرکت هایی بوده که در زمینه باربری بین المللی فعالیت داشته اند. کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران، داشتن فرهنگ مشترک و اقتصاد رو به پیشرقت مورد توجه تجار برای واردات و صادرات، و افراد دیگر برای مسافرت و یا مهاجرت قرار گرفت. از این رو شرکت های زیادی شروع به تاسیس شعبات باربری ترکیه نموده اند تا بتوانند خدمات ارسال بار به شهرهای ترکیه را به مردم عزیز ارائه دهند. حمل اثاثیه منزل به ترکیه از مهم ترین خدمات این باربری ها می باشد.
این خدمات شامل حمل بار از ایران به ترکیه و بالعکس، بسته بندی بار، انجام کلیه کارهای گمرک و… می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از شرکت های موفق در زمینه باربری ترکیه آشنا سازیم. این شرکت ها با سال ها تجربه و با کمک نیروهای زبده و آشنا به قوانین بین الملل توانسته اند خود را به عنوان یکی از بهترین باربری های تهران ترکیه مطرح سازند. همچنین هزینه حمل بار به ترکیه در این باربری ها کاملا بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و هیچ هزینه اضافه از مشتری ها دریافت نمی شود و این خود یکی از دلایل محبوبیت این باربری ها می باشد.

حمل بار به ترکیه

اجاره روزانه خانه در تهران

باربری تهران بار ترکیه

ارسال بار به ترکیه

اولین باربری موفق که کار خود را انحصارا با حمل بار به شهرهای ترکیه آغاز کرده است و توانسته در این سالها نمره قابل قبولی در زمینه باربری ترکیه کسب نماید. این باربری اقدام به تاسیس شعبات متعدد خود نمود که از مهم ترین آن ها می توان به باربری استانبول، باربری و حمل بار به آنتالیا اشاره نمود. شما برای حمل خرده بار به ترکیه نیز می توانید با این باربری تماس بگیرید.

ترانزیت بار به ترکیه

همان طور که اشاره شد مهم ترین فعالیت باربری تهران ترکیه در زمینه حمل بار و ترانزیت بار به ترکیه می باشد. باربری تهران ترکیه با داشتن کلیه مجوزهای حمل بار به تمام شهرهای ترکیه، یکی از شرکتهای مجاز حمل بار به ترکیه می باشد. هزینه ترانزیت به ترکیه علاوه بر هزینه ماشین حمل بار، شامل هزینه هایی نظیر پرداختی های گمرک نیز می باشد که توسط اداره گمرک مشخص میشود. این هزینه ثابت نیست و با توجه به نوع بار و حجم آن متغییر است.

حمل بار به ترکیه با باربری امیر کبیر

حمل اثاثیه منزل به ترکیه

باربری که با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده در زمینه حمل بار به کشور ترکیه فعالیت می کند. اگر می خواهید بارهای خود را از شهرستان و یا تهران به ترکیه ارسال کنید می توانید با این باربری تماس بگیرید و از خدمات آن ها در زمینه حمل بار بهره مند شوید. در این باربری ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی و هوایی صورت می گیرد.  تمام خدمات ارسال بار از جمع آوری و بسته بندی تا کارهای گمرک را در صورت درخواست شما عهده دار خواهند شد و شما بدون هیچ اتلاف وقتی می توانید کار ارسال بار خود را انجام دهید.
در باربری امیرکبیر ارسال بار به تمام شهرهای ترکیه از جمله استانبول، آنتالیا، آلانیا، بدروم، ازمیر، آنکارا و .. انجام می پذیرد.

باربری ترکیه فردین تجارت

بسته بندی وسایل

اگر در فضای مجازی و اینترنت به تحقیق بپردازید متوجه خواهید شد که باربری فردین تجارت، یکی از موفق ترین باربری ها در زمینه حمل و نقل بین المللی در ایران می باشد. این باربری با دارا بودن مجوز حمل بار به تمام کشورهای جهان، گامی موثر در جهت رونق صادرات ایران برداشته است و شما می توانید بدون هیچ مشکلی با اعتماد به این باربری بار و کالا های خود را به تمام کشورها ارسال نمایید. یکی از مهم ترین شعبات باربری فردین تجارت، شعبه باربری ترکیه می باشد. شما برای ارسال بار از ترکیه به ایران و یا بالعکس می توانید با این باربری تماس بگیرید.
اگر قصد دارید بارهای خود را به ترکیه ارسال کنید، می توانید صفر تا صد کارها را به باربری ترکیه بسپارید. پس از بسته بندی بارها به گمرک فرستاده می شوند. بعد از انجام کارهای مربوط به گمرک، تمام بارها و اثاثیه منزل شما در گمرک ایران پلمپ خواهد شد و با ماشین های حمل بار، باربری فردین تجارت به ترکیه ارسال می شود و در گمرک استانبول توسط ترخیص کار شرکت فردین تجارت کارهای مربوط به ترخیص بار انجام خواهد شد. در این مرحله در صورت درخواست شما بار به آدرس مقصد در ترکیه ارسال می شود.

ارسال بار ترکیه در باربری همسایه

از دیگر شرکت های حمل بار قدیمی می توان به، باربری همسایه اشاره داشت. این باربری امکان حمل بار برون شهری و درون شهری در تهران را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است. در واقع باربری همسایه، کار خود را با باربری تهران آغاز نموده است. اما به مرور زمان با گسترش خدمات و پیشرفت در زمینه باربری، اقدام به تاسیس شعبه باربری ترکیه نمود که این امر حاکی از قدمت این باربری و تجربه فراوان در زمینه حمل بار می باشد.
یکی از مهم ترین شعبات باربری ترکیه، باربری و حمل بار به استانبول و آنکارا است. معمولا برای حمل بار به ترکیه توصیه بر حمل زمینی بار می شود، زیرا هزینه حمل بار در این روش بسیار مناسب تر از حمل هوایی بار می باشد.

هزینه حمل بار به ترکیه

حال که با شرکت های معتبر حمل بار به ترکیه آشنا شده اید، بد نیست در مورد هزینه حمل بار به ترکیه نیز آگاهی بیشتری پیدا کنید.
برای هزینه حمل و ارسال بار به ترکیه نمی توان نرخ دقیق اعلام نمود زیرا عوامل متعددی در این امر دخیل هستند که یکی از آن ها هزینه گمرک می باشد که برای هر ارسال بار متغییر است.عواملی که بر روی قیمت باربری ترکیه تاثیر می گذارد شامل موارد زیر است:

  •   نوع بار و میزان ارزش آن
  •   حجم بار ارسالی
  • مسافت بین مبدا و مقصد در ایران و ترکیه
  • خدمات درخواستی شامل بسته بندی، انجام کارهای گمرک و..
  •   نوع حمل بار(زمینی یا هوایی)

بسته بندی بار برای ارسال به ترکیه

یکی از مهم ترین خدمات باربری ترکیه، بسته بندی بار و اثاثیه منزل برای ارسال به ترکیه می باشد. به دلیل مسافت و زمان طولانی  برای حمل بار باید اثاثیه شما با دقت تمام بسته بندی شود تا خسارتی به لوازم شما وارد نشود. این کار باید توسط نیروهای باربری که در انجام این کار خبره هستند و تجهیزات لازم را دارند صورت گیرد. بسته بندی باید اصولی، با تجهیزات مدرن و حرفه ای انجام گیرد.

کالاهای ممنوع برای ارسال به ترکیه

بسته بندی لوازم منزل

برای ارسال بار به کشورهای دیگر باید با قوانین آن کشور و همچنین قوانین گمرکی آن آشنایی داشته باشید. صادرات و ارسال بعضی کالاها به کشورهای دیگر ممنوع است. ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و صادرات بعضی کالاها را ممنوع اعلام کرده است. این کار بیشتر برای جلوگیری از لطمه زدن به اقتصاد کشور صورت می گیرد.
از جمله کالا های ممنوعه می توان به این موارد اشاره داشت:

  1.   انواع دارو و یا دخانیات
  2. خشکبار، مواد غذایی
  3.  حمل دام زنده
  4. انواع پوشاک
  5. و…