تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

آشنایی با جزیره بورا بورا

جزیره بورا بورا یکی از جاذبه های بی نظیر فرانسه است که در سال های اخیر اسم آن به طور شگفت انگیزی در میان گردشگران پیچیده می شود.این جزیره تحت سیطره کشور فرانسه است اما به صورت رسمی جزو خاک این کشور محسوب نمی شود بلکه جزیره کوچکی در اقیانوس آرام است.با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید تا شما را با این جزیره بی نظیر آشنا کنیم.

معرفی جزیره بورا بورا

بدون شک دیدنی ترین جزیره در منطقه جنوبی اقیانوس آرام جزیره بورا بورا می باشد به طوری که هیچ جزیره دیگری از لحاظ زیبایی نمی تواند با آن رقابت کند . شهرت آن جهانی است.این جزیره یکی از مکان هایی دیدنی در دنیا است که هر گردشگری آرزو دارد یکبار هم که شده آن را ببینید و در آن قدم بزند.

اجاره روزانه خانه در تهران

جزیره بورا

شک نکنید اگر روزی به این جزیره بروید خاطره سفر به آن برای همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند.معمولا زوج های اروپایی که وضع مالی خوبی دارند این محل را برای ماه عسل انتخاب می کنند و برای روزهایی به آن سفر می کنند.بنابراین می توان گفت این جزیره یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن ماه عسل برای زوج های جوان است.


قبل از سفر بخوانید : استعلام ممنوع الخروجی


جزیره بورا بورا با فرانسه فاصله دارد اما با توجه به اینکه در این جزیره فرودگاه وجود دارد دسترسی و سفر به آن بسیار آسان است.همچنین هتل های لوکس و زیبایی در این جزیره وجود دارد که می توانید در آن ها اقامتی بی نظیر را تجربه کنید.

این جزیره پر است از گونه های مختلف حیوانات دریایی که می توانید با غواصی به دیدن آن ها و صحنه های مهیج دیگر بروید.در آب های این جزیره می توانید لاک پشت دریایی ، کوسه ریال ستاره دریایی و سایر موجودات آبی را ببینید.

جاذبه های گردشگری جزیره بورا بورا

دیدنی ترین بخش جزیره بورا بورا ساحل آن است که منظره ای فوق العاده را به شما هدیه می دهد.ساحل ماتیرا در این جزیره جزو 10 ساحل برتر دنیا شناخته شده.افرادی که به غواصی علاقه دارند این مکان را به بهشت غواصان توصیف می کنند و اعتقاد دارند مناظر زیر آب این ساحل نفس غواصان را بند می آورند.

بورا بورا

آب این جزیره به قدری شفاف و زلال است که از روی آب هم می توانید طبیعت بی نظیر زیر آب را ببینید.به همین دلیل این مکان همیشه یکی از بهترین مناطق برای فیلمبرداری و فیلم سازی است.از تصاویر این جزیره در فیلم هایی مانند XXX , Island Fever  و Hurricane  استفاده شده است.


زیباترین جزیره تایلند : جزیره فی فی


اصلی ترین میوه که در این جزیره تولید می شود نارگیل است.تورهای گرفتن نارگیل در هر گوشه از این جزیره دیده می شود.در واقع نارگیل در این جزیره از اهمیت ویژه ای برای افراد برخوردار است.

تاریخچه جزیره بورا بورا

نحوه به وجود آمدن این جزیره بسیار جالب است.بیش از 4 میلیون سال پیش این جزیره بر اثر یک فوران آتشفشانی شکل گرفت.برای مدتی این جزیره غیر قابل سکونت بود اما بعد از چند سال افرادی از جزیره تانگن به بورا بورا آمدند.طبق گفته ها آنها اولین نفراتی بودند که بعد از شکل گیری این جزیره به اینجا آمدند.کوه های مونت اوتمانو و مونت پاهیا در وسط جزیره بورا بورا قرار دارند که در گذشته آتشفشان بودند و امروزه دارای چشم انداز بسیار زیبایی هستند.یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات در این جزیره بالا رفتن از این کوه ها است.

آشنایی با جزیره بورا بورا

نام بورا بورا نیز داستان جالب خود را دارد.در زبان تاهیتی حرف B  وجود نداشت و اسم این جزیره در اصل پورا پورا بوده اما بعد از ورود انگلیسی ها به آن اسم آن را اشتباها بورا بورا شنیدند و از همان زمان به این اسم شناخته شد.

آداب و باور های جزیره بورا بورا

اغلب مردم این جزیره را یک جزیره رمانتیک می دانند چون همانطور که گفتیم این منطقه یکی از بهترین مناطق برای زوج های جوان و تازه عروس و داماد هاست.از سواحل خصوصی جذاب گرفته تا خانه های ییلاقی همه می توانند مکان مناسبی برای جشن گرفتن باشند.در این جزیره هر چیزی معنای خاص خود را دارد.

حتی گلی که پشت گوش یک خانم قرار داشته باشد.گلی گه پیش گوش راست قرا دارد یعنی فرد مجرد است و آمادگی شروع یک رابطه را دارد اما گلی که در گوش چپ قرار داشته باشد به این معنی است که فرد مجرد نبوده و عشقی در زندگی او وجود دارد.

شاید جالب باشد که بانید در این جزیره خالکوبی امری مقدس به حساب می آید.محلی ها اعتقاد دارند که اصل خالکوبی به دو پسر “خدای آفرینش” بر می گردد.

جزیره بورا بورا