تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

در روزهای قرنطینه چطور دنیا را بگردیم؟

مدتی است که به دلیل شیوع ویروس مجبور به ماندن در خانه هستیم و حتی سفرهای نوروز را هم نتوانستیم انجام بدهیم و این برای ما ایرانی ها که عاشق سفر و تفریح هستیم بسیار اتفاق بدیست.هر روز به مردم اعلام می شود که از سفر های غیر ضروری خودداری کنند اما این کار چندان هم ساده نیست.در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم قصد داریم به شما بگوییم که در روزهای قرنطینه چطور از دنیا بازدید کنیم.با هم اقلیم همراه باشید.

چطوری سفر آنلاین را تجربه کنیم؟

همانطور که گفتیم این روزها امکان سفر را به دلیل شیوع ویروس کرونا نداریم.البته خیلی از افراد هستند که در روزهای دیگر زندگی هم امکان این را ندارند که به سفر بروند مانند افراد سالمند و معلول.اما خبر خوش این است که به کمک تکنولوژی و علم امروزه می توانید در خانه خود بنشینید و از نقاط مختلف دنیا بازدید کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

این روزها با چند کلیک ساده و با استفاده از برنامه های اینترنتی می توانید از مکان هایی که دوست دارید به آن ها سفر کنید به صورت آنلاین بازدید کنید و لذت ببرید.اما چطور می توان این کار را انجام داد؟

تور مجازی

از Google Earth استفاده کنید

ابزار Google Earth یکی از معروف ترین و کاربردی ترین ابزار های گوگل است که بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند.با استفاده از این ابزار شما می توانید به یک سفر آنلاین بروید و در سراسر دنیا ماجراجویی کنید.

در این برنامه می توانید مکان های دیدنی و معروف جهان را پیدا کنید و به صورت 360 درجه آن ها را ببینید و در واقع گشت و گذاری داشته باشید.این مورد می تواند تجربه ای فوق العاده و متفاوت برای شما باشد.

به دنبال عکس های پانورامای شهرهای معروف بگردید

با کمی جستجو می توانید عکس هایی کامل از شهرهای معروف و تاریخی جهان را پیدا کنید و نمای کامل این شهرها را ببینید.پیشنهاد می کنیم عکس های پانورامای شهر ژاپن را پیدا کنید و حتما ببیید و لذت ببرید.


از دست ندهید : تور مجازی موزه ملک


از میراث فرهنگی جهانی یونسکو بازدید کنید

سازمان جهانی یونسکو تمام میراث های فرهنگی مهم در دنیا را به ثبت می رساند و می توانید آن ها را در وبسایت این مجموعه ببینید.امروزه حدود 981 منطقه در وبسایت سازمان جهانی یونسکو ثبت شده است و امکان بازدید از آن ها وجود دارد.در ضمن برخی از این مناطق در گوشه هایی از جهان هستند که بازدید از آن ها دشوار است بنابراین بهترین روش بازدید از آن ها روش آنلاین و اینترنتی است.

این روز ها که نمی توانیم سفر کنیم و به جاهای دیدنی دنیا سر بزنیم تورهای مجازی و سفرهای آنلاین بسیار زیاد مورد توجه قرار گرفته اند.بنابراین پیشنهاد می کنیم در این روزها که در خانه هستید با استفاده از روش هایی که گفتیم از دیدنی های دنیا بازدید کنید و اطلاعات بیشتری در مورد آن ها به دست بیاورید.