تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

با هواپیمای جدید ایرباس به آینده سفر کنید!

هواپیمای جدید ایرباس :: بر اساس اخبار منتشر شده پیرامون شرکت ایرباس ، هواپیمای نسل آینده این شرکت رونمایی شد.با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید تا شما را با یکی از زیباترین هواپیماهای ساخته شده در تاریخ آشنا کنیم.

سفر به آینده ممکن شد!

در قرن 21 هر روز شاهد اختراعات جدید و شگفت انگیز هستیم که کیفیت زندگی را ارتقاع می بخشند.تمامی اختراعاتی که ثبت می شوند بر آسان تر شدن زندگی انسان ها نقش مستقیم دارند.به عنوان مثال وقتی گوشی های هوشمند اختراع شد کارهایی ممکن شد که هیچکاه افراد فکرش را هم نمی کردند.نکته ای که وجود دارد این است که پیشرفت های باورنکردنی تنها در گوشی ها اتفاق نیفتاده است و تغییراتی بیش از آنچه فکر می کردیم در دنیا در حال اتفاق است.

اجاره روزانه خانه در تهران

یکی از شاخه های مهمی که پیشرفت های زیادی در آن دیده می شود صنعت تکنولوژی ساخت هواپیماست.شرکت ایرباس که از مشهورترین شرکتهای ساخت هواپیماست جدیدا هواپیمای نسل آینده ایرباس  خود را در معرض نمایش قرارداد تا پیشرفت چشمگیری را در این صنعت خبر داده باشد.

رونمایی از هواپیمای نسل آینده شرکت ایرباس!

به این فکر کنید که پس از خرید بلیت هواپیما و رفتن به فرودگاه با هواپیمایی روبرو شوید که با سایر هواپیماهایی که در گذشته سوار شدید تفاوت داشته باشد.بسیار سبک تر و سریع تر باشد و سوخت کمتری نیز مصرف کند.همین موضوع باعث می شود تا با محیط زیست هم سازگاری بهتری داشته باشد.طبق خبرهای اعلام شده قرار است مصرف سوخت این هواپیما 20 درصد از سایر هواپیماهای امروزی کمتر باشد.

طرح این هواپیما نیز با نمونه های امروزی تفاوت بسیاری دارد و چشم نواز است.از این هواپیما به تازگی در نمایشگاه هوایی سنگاپور رونمایی شده است.در ساخت آن از فناوری های تازه و پیشرفته ای استفاده شده است تا آن را کاملا با هواپیماهای معمول جدا کند.از نظر کارشناسان این اتفاق یک پیشرفت مهم در صنعت هوایی محسوب می شود.

مشخصات هواپیمای جدید ایرباس

هواپیمای جدید ایرباس

نوبت آن رسیده که به مشخصات این هواپیمای شگفت انگیز اشاره ای داشته باشیم.هواپیمایی جدید ایرباس دارای بال های متفاوت و ساختاری جدید است.بسیاری از آمادگی شرکتها برای استفاده تبلیغاتی از این هواپیما خبر داده اند.

نمونه اولیه ساخته شده این هواپیما دارای  متر طول و  متر عرض است و همانطور که پیداست ، در ساخت آن به اصول ایرودینامیک توجه ویژه ای شده است.قرار است نسخه واقعی این هواپیما تنها دارای یک راهرو باشد و یکی از باریک ترین هواپیما ها تا به امروز باشد.

نام این هواپیما ماوریک است و در حال حاضر در حال گذراندن مراحل اولیه در فرایند تولید است.شرکت هواپیمایی ایرباس بر این عقیده است که هواپیمای جدید ایرباس می تواند اولین طراحی از هواپیماهای نسل آینده باشد.این شرکت توانسته در سال 2019 اولین نمونه کوچک این هواپیما را با قابلیت کنترل از راه دور بسازد.خبرها حاکی از این است طراحی این هواپیما ابتدا برای استفاده در یک فیلم مطرح شد اما شرکت ایرباس پس از آن توانست آن را به واقعیت تبدیل کند.