تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل ساحلی

۱۰ هتل ساحلی مجلل در اروپا

سالانه میلیون‌ها گردشگر از تعطیلات تابستانی خود در مناطق جنوبی اروپا لذت می‌برند. با این حال دریای مدیترانه، جایی که شگفت‌انگیزترین هتل‌های ساحلی اروپا در آن واقع شده، به دلیل سواحل کوچک و سنگی خود، کمتر شناخته می‎شوند. با علم به این که دریای مدیترانه دارای جرزومد کمتری است و این مناطق هتل‌های ساحلی مجللی دارند، ارزش رفتن به آن‌ها را چندین برابر می‌کند. اینجا، گردشگاه تابستانی برتر قاره‌ی سبز است که مناظر طبیعی دیدنی از جمله جنگل‌های کاج باستانی و خلیج‌های دنج با تخت‌های راحت برای آفتاب گرفتن و استراحت را ارائه می‌دهد. در اینجا منتخبی از شگفت‌انگیزترین هتل‌های ساحلی اروپا به شما معرفی می‎شود که می‌توانید تعطیلاتی فراموش‌نشدنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزند.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل ساحلی وردورا ریزورت (Verdura Resort)، سیسیل، ایتالیا

هتل ساحلی وردورا ریزورت، یکی از مجموعه‌ هتل‌های روکو فورته است که در جنوب سیسیل ایتالیا واقع شده و ۱.۸ کیلومتر خط ساحلی خصوصی دارد. هتل با معماری معاصرش، تجمل را با سادگی مطابقت با فرهنگ محلی ترکیب می‌کند. هتل وردورا ریزورت دارای ۱۶۸ اتاق، ۳۲ سوئیت و دوازده ویلای خصوصی است که همگی منظره‌ی دریا را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. درختان زیتون، باغ‌های پرتقال و سواحل ماسه‌ی سفید به همراه پس‌زمینه‌ی روستاهای جذاب سیسیلی، مکان‌های مربوط به یونان، روم باستان و دریای مدیترانه‌ی زیبا و آبی از جاذبه‌های اطراف هتل هستند. زمین‌های تنیس، تجهیزات و امکانات برای ورزش‌های آبی، گلف قهرمانی و باشگاه کودکان به همراه استخرهای بی‌اندازه بزرگ، درمان پوست با آب دریا (تالاسوتراپی) و اسپا از ویژگی‌های این هتل ساحلی هستند. چهار رستوران هتل با منوهایی که از غذاهای سنتی سیسیلی الهام گرفته‌اند، برای گردشگران احساس خاصی را هدیه می‌آوند. خدمات اسپای این هتل برنده‌ی جایزه‌‌ی اسپای هتل‌ها شده و درمان‌های جامع آن برنامه‌های سلامتی را ارائه می‌دهند. گلف‌بازان از سراسر جهان می‌آیند تا در مسابقات قهرمانی هتل شرکت کنند.

هتل و ویلاهای لوکس دایوس کُوُه (Daios Cove Luxury Resort & Villas)، کرت، یونان

هتل ساحلی و ویلاهای لوکس دایوس کُوُه که در خلیج خصوصی دیدنی در ساحل شمال‌شرقی کرت واقع شده‌اند، جذابیت صمیمی روستاهای سنتی موجود در سراسر جزایر یونان را تداعی کرده و در عین حال معماری زیبا و مدرنی دارند. هتل در فضایی دنج و خلوت قرار دارد و انتخاب مطلق مسافرانی است که به دنبال اقامتی لوکس در هتلی ۵ ستاره در شهرک زیبا و رنگارنگ آگیوس نیکولائوس هستند. موقعیت منحصر به فرد این هتل ساحلی، همراه با معماری چشمگیر آن و ترکیب بی‌نظیرش با محیط خاص اطراف، زیبایی و آرامش فوق‌العاده‌ای را برای شما ایجاد می‌کند. این هتل که با محیط زیبا و چشمگیر خود ترکیب شده است، یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی کل اروپا است و دارای اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای جاداری است که از همگی آنها مناظر زیبای بیرون را می‌توان مشاهده کرد و برخی از آن‌ها دارای استخر اختصاصی هستند. امکانات هتل شامل اسپا، دسترسی مستقیم به ساحل خصوصی، استخر بی‌نظیر و چندین رستوران و غذاخوری با خوراک‌های لذیذ مدیترانه‌ای است.

هتل بورگو اگنازیا (Borgo Ignazia)، ایتالیا

هتل ساحلی بورگو اگنازیا واقع در منطقه‌ی ساوالتری، در میان باغ‌های زیتون هزاران ساله، در کنار دریای آبی آدریاتیک قرار دارد. هتل ساحلی بورگو اگنازیا از ۳ منطقه‌ی مجزا و در عین حال متصل به هم تشکیل شده و در تمام طول سال مجموعه‌ای فریبنده از اتاق، کلبه و ویلاها را ارائه می‌دهد. هتل با معماری سنتی و مناظری پانوراما از پوشش گیاهی مدیترانه‌ای، دارای ۴ استخر و یک مرکز سلامتی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع بوده و مشرف به باشگاه گلف سن دومینیکو است. هتل بورگو اگنازیا با داشتن زمین‌ مخصوص تنیس، باشگاه‌های کودکان و نوجوانان، کلاس‌های آشپزی و حمام‌های شیک و سنگی‌اش، تجربه‌هایی را پیش روی مسافران می‌گذارد که در جای دیگری پیدا نمی‎شود. غذاهای مدیترانه‌ای را می‌توانید در تراس فضای باز منظره‌ی دریا یا زیر سقف‌های طاقدار سنتی نوش جان کنید. واحدهای مجلل با سایبان‌های آرامش‌بخش سفید تزئین شده و همه‌ی آنها دارای یک بالکن خصوصی هستند که رو به تپه، دریا یا زمین گلف است. هم‌چنین این هتل ساحلی با باغ‌های بزرگ به سبک عربی و دیوارهای سنگی احاطه شده است که بسیار دیدنی هستند.

مجموعه‌ی هتل رومانوس (The Romanos)، یونان

مجموعه‌ی هتل رومانوس که در میان باغ‌های زیتون سرسبز و مشرف به دریای یونان قرار گرفته است، محیطی متمایز و الهام‌بخش از تجمل لوکس و مهمان‌نوازی واقعی را ارائه می‌دهد. هتل ساحلی رومانوس دارای ۳۲۱ اتاق مهمان، سوئیت و ویلای زیبا است. در اطراف هتل و در مکان‌های بی‌نظیر، رستوران‌هایی با غذاهای محلی و بین‌المللی وجود دارد. شما می‌توانید فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی و برداشت زیتون را انجام دهید و زمانی را برای صرف تفریحات اسپا با درمان‌های ویژه بر اساس شیوه‌های یونان باستان اختصاص دهید.

هتل فورته ویلج کاستلو  (Forte Village Hotel Castello)، ساردینیا، ایتالیا

هتل ساحلی فورته ویلج کاستلو در محله‌ای منحصربه‌فرد در سواحل جنوبی ساردینیا قرار گرفته است و انواع مختلفی از انواع تفریحات را به شما ارائه می‌دهد. مهمانان این هتل از استخر خود لذت می‌برند و دسترسی مستقیم به یکی از بهترین سواحل جهان را دارند. هتل ۵ ستاره‌ی فورته ویلج کاستلو که در سال ۲۰۱۶ به طور کامل بازسازی شد و دارای ظرافت و خدمات منحصر‌به‌فرد است و تنها چند قدم با یکی از خیره‌کننده‌ترین سواحل ساردینیا فاصله دارد. شاهکارهای ظرافت، لوکس و منزوی، سوئیت‌های طبقه‌ی دارای پذیرایی خاص خود در طبقه‌ی ۴ و ۵ هتل هستند که از طریق آسانسور خصوصی به مهمانان خدمات می‌دهند. آن‌ها چشم‌اندازهای دیدنی و گسترده‎ای را بر روی دریا و باغ‌های فورته ویلج ریسورت ارائه می‌دهند که تا کوه‌ها کشیده شده است. در این طبقات مخصوص مهمانان خصوصی و وی‌آی‌پی هستند. سوئیت‌ها دارای امکانات اضافی، از جمله سرویس پیشخدمت خصوصی و آشپز هستند و با درخواست مهمانان، امکانات ویژه‌ای نظیر عروسک‌های باربی و سایر اسباب‌بازی‌ها، برای فرزندان آنها ارائه می‌شود. رستوران‌های این هتل شما را به تور جهانی آشپزی می‌برند.

هتل آمانزو (Amanzoe)، یونان

هتل ساحلی آمانزو در بالای تپه‌ای واقع است که قرن‌هاست در میان درختان زیتون قدیمی قرار گرفته و چشم‌اندازهای پانورامایی از حومه‌ی شهر پلوپونز، دریای درخشان و کوه‌های شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد. این اقامتگاهی منحصربه‌فرد با زیبایی بی‌نظیر است که توسط معماران برجسته طراحی شده و دارای ویلاهایی با سبک کلاسیک و در عین حال زیبا است. ویلاها به بالکن‌های وسیع خصوصی باز می‌شوند و حس بی‌نظیری از فضای خلوت و دنج را ایجاد می‌کنند. باشگاه تفریحی ساحلی آمانزو، یکی از منحصربه فردترین باشگاه‌های ساحلی در اروپا با چهار استخر، در فاصله‌ی نسبتاً دوری از هتل آمانزو قرار دارد.

ویلا و اسپای ویتا پارک (Vila Vita Parc Resort & Spa)، پرتغال

ویلا و اسپای ویتا پارک یکی از بهترین اقامتگاه‌های پرتغال است و از مهمانان خود در یک فضای فوق لوکس، مدرن و سرسبز ساحلی با هرگونه خدمات، امکانات و فعالیت پذیرایی می‌کند و لذتی غیرقابل وصف را برای آنها به ارمغان می‎آورد. این ملک باشکوه بر بالای صخره‌ای مشرف به اقیانوس اطلس واقع شده است و در نزدیکی دهکده‌ی پورچ قرار دارد. ۱۷۰ اتاق ویلایی و زیبای آن، حریم خصوصی فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان این ویلاها قرار می‌دهد. مهمانان می‌توانند از درمان اسپا، تفریح ​​در قایق بادبانی و یا نوش جان کردن غذا در شش رستوران متعلق به ویلاهای ویتا پارک لذت ببرند.

هتل کالیلو (Calilo)، آیوس، یونان

هتل کالیلو که از دل صخره‌ای بیرون آمده و تراشیده شده است، دارای ۱۰۰۰ هکتار زمین است و در حاشیه‌ی ساحلی با کیلومترها ماسه‌ی طلایی قرار گرفته است. هتل کالیلو در گوشه‌ای دورافتاده و بکر در جزیره‌ی اویس، در قلب جزایر سیکلادس قرار دارد که در فاصله‌ی اندکی از جزایر مهمانی سانتورینی و میکونوس واقع شده است. این هتل ساحلی ۳۰ سوئیت دنج و خلوت با فضایی مناسب برای شنا و آفتاب گرفتن دارد و توسط یک چشم‌انداز باستانی از باغ‌های زیتون، طبیعت بی‌نظیر احاطه شده است. در ساخت این اقامتگاه نهایت هنرمندی به کار رفته است، از معماری و طراحی داخلی آن گرفته تا آثار هنری چشمگیری که رویاها و جادوی سحرانگیز جزیره را چندبرابر می‌کند.

هتل ماندارین اورینتال بدورم (Mandarin Oriental Bodrum)، ترکیه

هتل ساحلی ماندارین اورینتال بدورم که در امتداد ساحل فیروزه‌ای درخشان ترکیه واقع شده است، یکی از منحصربه‌فردترین استراحتگاه‌های ساحلی برای سفر اروپا است. این هتل دارای ۱۳۳ اتاق است که توسط باغ‌های زیتون احاطه شده‌اند. هتل هم‎چنین یک ساحل اختصاصی و مرکز ورزش‌های آبی دارد. شما می‌توانید قایق‌های تفریحی شخصی برای خود اجاره کنید، در یکی از استخرهای هتل قدم بزنید، تنیس بازی کنید یا به کلاس پیلاتس بپیوندید. باشگاه تفریحی برای کودکان نیز موجود است و اسپا نیز مجموعه‌ای از درمان‌های مراقبتی را ارائه می‌دهد. این هتل همه‌ی گزینه‌های مختلف برای تفریح وجود دارد. رستوران‌های هتل با الهام از غذاهای سنتی ترکیه تا غذاهای ژاپنی معاصر را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

وان اند اونلی پورتونوی (One & Only Portonovi)، مونته‌نگرو

دریای آدریاتیک یک هتل ساحلی جدید و خارق‌‎العاده در ورودی خلیج بوکا دارد. هتل وان اند اونلی پورتونوی شیک‌ترین هتل منطقه و به عنوان جواهری در اروپا شناخته می‌شود. اتاق‌های وسیع، سوئیت‌ها، ویلاها و رستوران‌هایی که توسط سرآشپز جورجیو لوکاتلی دارای ستاره‌ی میشلن هدایت می‌شود، برای افراد خوش‌سلیقه مکانی رویایی است. شما می‌توانید در ساحل خصوصی تفریح کنید، به یک جلسه‌ی یوگا در فضای باز بروید، در یکی از ۱۱ استخر استراحت کنید یا به جشن‌های شبانه‌ای بپیوندید که توسط دی‌جی‌های هتل برگزار می‌شوند.