تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

کافی شاپ‌ ها گزینه‌ی ایده‌آل برای دورهمی‌ها و قرارهای دوستانه هستند. در این فضاها لذت باهم بودن، خوردن، نوشیدن و آرامش توامان تجربه می‌شوند. حال در نظر داشته باشید که فضای این کافه‌ها در جزیره زیبای کیش باشد که ممکن است در کنار کافه چشم انداز دریای خلیج فارس و موسیقی زنده را هم داشته باشید! مطمعناً تجربه این چنین فضایی خاطره‌هایی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می‌‌آورد. کافه‌ های کیش در کنار مراکز خرید و طبیعت ساحلی زیبای آن، فضایی منحصربه‌فرد را برای مخاطب خود ایجاد می‌کنند.در ادامه برای آشنایی با بهترین کافی شاپ های کیش همراه با مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

چرا باید کافه‌ های کیش را تجربه کنیم؟

جزیره زیبای کیش سال‌هاست که به عنوان قطب گردشگری، تفریحی، تجاری و بازرگانی معروف است. همین موضوع باعث رونق کسب و کار و افزایش تمایل افراد برای سفر به این جزیره رویایی است. به همین دلیل در چند سال اخیر کیفیت رستوران‌ها و کافه‌های این شهر به میزان زیادی افزایش یافته است. کافه‌های کیش تنوع بسیار بالایی دارند. از کافه‌ای نقلی و کوچک در یک ون بگیرید تا کافه‌های بزرگ و مدرن مانند کافه لاوازا! شما می‌توانید تصمیم بگیرید که نوشیدنی گرم یا سرد خود را در محیطی شلوغ رو باز بنوشید یا در مکانی دنج و خلوت سرو کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

 اما چیزی که در بین همه این کافه‌ها بیشتر به چشم می‌خورد، ابتکاری است که در طراحی دکوراسیون، فضای کافه، خوراک‌های سرو شده و نحوه برخورد با مشتری دیده می‌شود. محیط این کافه‌ها بسیار خلاقانه طراحی شده است، طوری که شما با تجربه صرف کردن غذا یا نوشیدنی تصور می‌کنید به یک کشور خارجی سفر کرده‌اید! در برخی از این کافه‌ها موسیقی زنده مناسب با سبک و سیاق کافه برگزار می‌شود که باعث می‌شود فضای کافه فرح‌بخش شود.

جذابیت این کافه‌ها زمانی بیشتر می‌شود که دارای ویو به سمت دریای همیشه فارس باشد. تماشای غروب آفتاب با تلالو ستارگان در شب در کنار همسفرهایتان، تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای شما رقم می‌زند. کافیست با پا گذاشتن در کیش، کافه‌های آن را تجربه کنید تا همه تعاریفی که در این باره شنیده‌اید را باور کنید!

بهترین کافی شاپ های کیش

بیشتر بخوانید:

معرفی و مشخصات یازده‌ تا از بهترین کافه‌های کیش

همانطور که عنوان کردیم، کافه‌های کیش تنوع چشمگیری دارند. برخی از این کافه‌ها دارای منوی رستوران، فضای بیرونی، چشم انداز منحصربه‌فرد یا غذای بیرون‌بر دارند. هرچند که تعداد این کافه‌ها بسیار بالاست؛ اما در ادامه برای آشنایی بهتر با این کافه‌ها، به معرفی برخی از کافه برتر کیش می‌پردازیم.

کافه رستوران بوم لانژ کیش

بوم لانژ، نام یکی از لوکس‌ترین و جدیدترین کافه‌های جزیره کیش است. ویوی این کافه به سمت ساحل کیبل اسکی واقع است و منظره‌ی شگفت‌انگیزی دارد. این کافه تمامی خوراک‌های خود را از تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌کند. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده این کافه از کافه‌های دیگر کیش، وجود دیزاین شیک و مدرنی است که کاملا جوان‌پسندانه طراحی شده است. فضایی که با این دیزاین ایجاد شده، محیط را برای عکاسی و ثبت لحظه‌هایی خاطره‌انگیز بسیارمناسب کرده است.

به‌عنوان مثال در گوشه و کنار این کافه نورپردازی‌هایی به شکل گیتار، ساعت و… دیده می‌شود. این کافه یکی از مدرن‌ترین کافه‌های کیش است و با داشتن منوی غذای دیجیتال سرعت سرویس رسانی را به نحو مطلوبی افزایش داده است. قیمت خوراک‌های این کافه فست فود کاملا معقول است. به‌دلیل شلوغی این کافه امکان رزرو اینترنتی میز برای مشتریان فراهم است. همچنین در این کافه امکان رزرو میز برای مراسم‌ تولد، تماشای فوتبال و… نیز وجود دارد.

کافه رستوران بوم لانژ کیش

  • آدرس رستوران بوم لانژ کیش: کیش، خیابان رودکی، پارسیس مال، طبقه ۲
  • شماره تماس رستوران بوم لانژ کیش: 07644480306
  • ساعت کاری: ۱۲ تا ۲۴

کافه اسپرسولب کیش

برخی کافه‌ها محیط بسیار دنجی برای دورهمی‌های کم جمعیت و افراد تنها دارند. اسپرسولب یکی از کافه‌هایی است که محیط آرامش بخش و امن آن باعث شده که بسیاری از افراد برای تجربه سکوت و خلوت کردن به این کافه مراجعه کنند. این مکان یک کافه فست‌فود است و برای هر ۳ وعده امکان رزرو غذا وجود دارد. کافه اسپرسولب ساعت کار وسیعی دارد. دکوراسیون داخلی این کافه با لوسترهای بسیار زیبا طراحی شده است. نمای شیشه‌ای این کافه باعث شده که فضای این محیط روشن و بسیار نورگیر باشد. جالب است که لوگوی این کافه بر تمامی ظروف مخصوص برای سرو غذا حک شده است. این کافه دارای محیط خارجی برای صرف غذا نیز هست. اسپرسولب دارای سه شعبه در جزیره کیش است که آماده سرویس رسانی به مشتریان عزیز است.

کافه اسپرسولب کیش

  • آدرس کافه اسپرسولب: شعبه ۱ ساختمان ۲۰، واحد ۱۹. شعبه ۲ برج مسکونی دیپلمات. شعبه ۳ میکامال، هایپر میکاتیش
  • شماره تماس کافه اسپرسولب: 0939 981 0918.
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۲۴.

بیشتر بخوانید:

کافه دامون کیش

وقتی صحبت از کافه‌های کیش می‌شود، مطمئناً یاد کافه‌هایی می‌افتیم که در جوار ساحل زیبای خلیج فارس هستند. کافه دامون از این حیث کامل است و با داشتن فضای بیرونی بسیار زیبا محیطی دل‌باز را به وجود می‌آورد. یکی از ویژگی‌های مهم این کافه امکان استعمال دخانیات مانند سیگار و قلیان در فضای بیرونی است. فضای داخلی این کافه بسیار دنج و با نورپردازی قرمز طراحی شده است. در گوشه‌ای از این کافه کتابخانه‌ای وجود دارد که می‌توانید تا آماده شدن خوراک خود از کتاب‌های آن برای مطالعه استفاده کنید.

مبل و صندلی‌های این کافه بسیار راحت و شیک و مناسب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی‌ هستند. در قسمتی از فضای این کافه میزی وجود دارد که روی آن گل‌های متنوعی وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود که فضای داخلی این کافه نیز مانند بیرون آن فرح‌بخش باشد. کافه دامون هر سه وعده غذایی را برای مشتریان سرو می‌کند و موسیقی زنده نیز پای ثابت شب‌ نشینی‌های آن است. در این کافه امکان تماشای مسابقات ورزشی فوتبال، والیبال، کشتی و… به‌طور دسته جمعی وجود دارد. در کافه دامون وایفای رایگان نیز برای مشتریان عزیز وجود دارد.

  • کافه دامون کیش
  • آدرس کافه دامون کیش: شهرک دیدنی‌ها، میدان وصال، خیابان وصال شمالی
  • تلفن تماس: 09109755300
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۲

کافه رستوران ساحلی فراتی

تصور کنید که در سواحل زیبای خلیج فارس بنشینید و فنجان قهوه خود را با صدای آرامش بخش امواج دنیا نوش جان می‌کنید! این تجربه را می‌توانید در کافه رستوران ساحلی فراتی کیش داشته باشید. ویو این کافه مشرف به ساحل زیبای مرجان خلیج فارس است. در این کافه غذاهای دریایی مانند میگو و ماهی سوخاری به بهترین شکل طبخ شده و سرو می‌شوند. علاوه‌بر این غذاهای ایرانی مانند انواع چلوها و کباب‌های لذیذ نیز برای رزرو وجود دارد. یکی از بهترین آپشن‌های این کافه حضور بسیاری از هنرمندان در صحنه‌ی اجراست. موسیقی زنده نیز فضای این کافه را بسیار مفرح و خاطره‌انگیز می‌کند. جالب است بدانید که کافه ساحلی فراتی از معدود کافه‌های شبانه روزی کیش محسوب می‌شود.

کافه رستوران ساحلی فراتی

  • آدرس رستوران ساحلی فراتی: کیش، ساحل مرجان، روبروی برج‌های دوقلو
  • شماره تماس: 09347695665
  • ساعت کاری: شبانه روزی

بیشتر بخوانید:

کافه لاوازا

این کافه یکی از مجلل‌ترین کافه‌های جزیره کیش است. در این کافه انواع بار سرد و گرم، فست فود و پیش‌ غذاهای بسیار متنوعی وجود دارد. کافه لاوازا با داشتن فضایی وسیع توانسته است رونق خود را در این سال‌ها پیدا کند. دکوراسیون کافه لاوازا با میز و صندلی‌های چوبی، کف‌پوش، لوسترهای بسیار زیبا و مجسمه‌های جذاب تزئین شده است. تمام دیوار این کافی شاپ به صورت شیشه‌ای هستند و همین موضوع باعث شده که لاوازا فضایی نورگیر و دلبازی داشته باشد. زیبایی این کافه در شب نیز دست کمی از روز ندارد و با نورپردازی گرم و آرامش بخشی هر رهگذری را به سمت خود جذب می‌کند.

کافه لاوازا کیش

  • آدرس کافه لاوازا: میدان مرجان، بلوار پارس، مجتمع تجاری کوروش برند سنتر، طبقه همکف
  • تلفن تماس: 07644481052
  • ساعت کاری: ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰.

کافه رستوران آلور بیسترو کیش

این کافه با وجود قدمت کم، توانسته است خیلی زود مخاطبان خود را پیدا کند. کافه آلور بیسترو یکی کافه ساحلی است و شما می‌توانید روی صندلی‌های آن بنشینید تا صدای امواج دریا گوش‌هایتان را نوازش دهد. طراحی دکوراسیون این کافه بسیار ساده و بدون تکلف است. این کافه در نزد اهالی کیش به یک کافه آرام و مملو از سکوت معروف است. در این کافه نان‌های سبوس‌دار متنوعی پخت می‌شود که طعم آن‌ها بسیار لذت‌بخش است.

حمص و پاستا این کافه مورد پسند بسیاری از مشتریان بوده است‌. شما در هر ساعتی از شبانه روز که هوس نوشیدن قهوه یا میل کردن غذاهای این کافه را داشتید، می‌توانید به این کافه سری بزنید و از منظره ساحلی و کیفیت خوراک‌های آن لذت ببرید. در آلور بیسترو با دیزاین شیک و ساده خود به یکی از منحصر به‌فردترین کافه‌های کیش تبدیل شده است.

  • کافه رستوران آلور بیسترو کیش
  • آدرس کافه رستوران آلور بیسترو، پارک کیبل اسکی طبقه بالا
  • تلفن تماس: 09033000763
  • ساعت کاری: شبانه روزی

کافه استخر داریوش

این کافه مجهز به یک استخر بسیار بزرگ است که منظره‌ی بسیار جذابی را برای بیرون آن ایجاد کرده است. شما می‌توانید به این کافه بیایید و علاوه‌بر لذت بردن از کیفیت خوراک‌ها و نوشیدنی‌ها، در استخر شنا کنید و در هوای گرم جزیره کیش خنک شوید! کیفیت پیتزا، برگر و نوشیدنی‌های گرم این کافه مورد تایید مشتریان عزیز بوده است. اما آنچه این کافه را منحصر به‌فرد می‌کند، منظره زیبای ساحل در کنار آبی آب‌های استخر است که آرامش عجیبی را به قلب روانه می‌کند.

در فضای بیرونی این کافه قلیان هم سرو می‌شود و از این حیث محیط راحتی را برای استراحت و گذراندن اوقات خوش برای مشتریان فراهم می‌کند. جالب است بدانید بسیاری از زوج‌ها مراسم عقد یا ازدواج خود را در کنار ساحل این کافه برگزار می‌کنند. کافه داریوش این امکان را به مشتریان عزیز می‌دهد که بتوانند با رزرو میز، مراسم عروسی، تولد، سالگرد ازدواج و… را در این مکان دل‌انگیز برگزار کنند.

کافه استخر داریوش

  • آدرس کافه استخر داریوش کیش: شهرک پردیس، میدان داریوش، بلوار پارس
  • شماره تماس: 09370129712_07644444900
  • ساعت کاری: ۹ تا پاسی از شب

کافه بام آرین کیش

معماری کم‌نظیر و بسیار مجلل کافه بام آرین اولین چیزی است که با دیدن آن نظر مشتریان را جلب می‌کند. این کافه در محیطی بسیار بزرگ بنا شده است و سقف، دیوار، در و پنجره‌های منحصربه‌فرد خود نمایی حیرت‌انگیز را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست! در این کافه به لطف وجود موسیقی زنده و دی جی محیطی بسیار پر شور و نشاط برای مخاطبان به وجود آمده است.

لذت میل کردن حمص، برگر، پاستا، شاورما، پنینی ژامبون و هات داگ ویژه در این مکان تجربه‌ای است که به‌طور حتم برای افراد تکرار نشدنی است. در این کافه تمامی باریستاها کاملا حرفه‌ای نوشیدنی‌های گرم و سرد را به شما عرضه می‌کنند. این کافه دارای میزهای VIP هم هست که قیمت بالاتری دارند. رفتار گارسون‌های کافه بام آرین آنچنان حرفه‌ای است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

کافه بام آرین کیش

  • آدرس کافه آرین کیش: جزیره کیش، میدان سنایی، بام مجتمع بیست.
  • تلفن تماس: 09347683649
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۲

بیشتر بخوانید:

کافه لمکده هتل ترنج

بهترین کافه‌های کیش، آن‌هایی هستند که در جوار دریای خلیج فارس بنا شده‌اند و علاوه‌بر اینکه محیط دنج و راحتی را فراهم می‌کنند، ویوی زیبایی هم داشته باشند. کافه لمکده از معدود کافه‌هایی است که سازه آن روی آب بنا شده است. این کافه در هتل دریایی ترنج واقع است و از این حیث بسیار خاص است. ویو این کافه به سمت اتاق‌های نقلی این هتل است که منظره‌ی بسیار جالبی ایجاد می‌کند. میز و صندلی‌های چوبی این کافه در کنار دیزاین چوبی آن حس گرما و صمیمیت را در مخاطب خود تقویت می‌کند.

 اما یکی از مکان‌های منحصربه‌فرد این کافه پل چوبی است که به سمت در ورودی این کافه ختم می‌شود. این مکان یکی از بهترین فضاها برای ثبت عکس‌هایی خاطره‌انگیز است. جالب است بدانید که در انتهای این پل، پله‌هایی برای رفتن با قسمت بام کافه وجود دارد. این مکان منظره‌ای آرامش‌بخش را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. قسمت داخلی این کافه دارای دیزاین بسیار جالب و تهویه مناسب برای روزهای گرم کیش است‌.

کافه لمکده هتل ترنج

  • آدرس کافه لمکده هتل ترنج: جاده جهان- بعد از میدان جاسک- هتل دریایی ترنج
  • شماره تلفن: 09333002640
  • ساعت کاری: ۱۲ تا ۲۴

کافه طهرون

در نزدیکی کافه آلور بیستور، یک کافه مجلل وجود دارد که همه اهالی کیش به‌خوبی با آن آشنایی دارند! کافه طهرون یک کافه تمام عیار است. دلیل این تعریف نیز محیط داخلی مجلل و بزرگ در کنار محیط  بیرونی ساحلی و بسیار آرام آن است. فرقی نمی‌کند در بهار، تابستان، پاییز یا زمستان به کیش سفر می‌کنید‌. محیط داخلی این کافه دارای تهویه مناسبی است که شما حتی در گرمای طاقت فرسا تابستان نیز می‌توانید خوراک‌های این کافه را امتحان کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

جالب است بدانید که در محیط بیرون این کافه آلاچیق‌هایی وجود دارد که با سقف‌های چتر مانند پوشیده شده تا نور آفتاب برای افراد آزار دهنده نباشد. از فضای این کافه که بگذریم، به خوراک‌ها و نوشیدنی‌های آن می‌رسیم. کیفیت و سرویس دهی مطلوب در این کافه برای همه افراد وجود دارد. پاستا، حمص و سالاد سزار این کافه مورد تایید مشتریان بوده است‌. در این کافه با صفا، موسیقی زنده هم برگزار می‌شود و محیطی شاد را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

  • آدرس کافه طهرون کیش: پارک کیبل اسکی کیش
  • تلفن تماس: 09123038343
  • ساعت کاری: ۹ تا ۱

باس مارین

اگر از محیط‌های تکراری و دلگیر کافه‌ها خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که کافه باس مارین را امتحان کنید. این کافه در یک اتوبوس بامزه نارنجی رنگ راه‌اندازی شده است و فضای نوستالژی جذابی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. فضای بیرونی این کافه مملو از گل و گیاه‌های سبز مانند کاکتوس و درخچه‌های زیباست. هرچند این کافه بسیار نقلی است؛ اما انواع خوراک‌های فست فود و نوشیدنی‌های گرم و سرد در آن سرو می‌شود‌. این کافه از نظر موقعیت مکانی هم بسیار ایده‌آل است و در فاصله کمی تا خلیج فارس واقع است. فضای باز بیرون کافه باعث می‌شود تا مشتریان حق انتخاب‌ داشته باشند و بتوانند مطابق با میل خود فضای داخل اتوبوس یا بیرون را انتخاب کنند.

  • آدرس کافه باس مارین: انتهای خیابان مرجان
  • تلفن تماس: 09353198004
  • ساعت کاری: ۱۵ تا ۳

بیشتر بخوانید:

سخن آخر

خوردن غذا و نوشیدن نوشیدنی‌ها، بهانه‌ای برای دورهم بودن و ثبت خاطرات خوش در کنار یکدیگر است. معمولأ در سفر به یک منطقه همه افراد مایلند که خوراک‌ها و نوشیدنی‌های کافه و رستوران‌های آن‌جا را امتحان کنند. کافه‌گردی در کیش یکی از تفریحاتی است که حتماً لذت سفر شما رو دوچندان می‌کند. گزینه‌ای که کافه‌های کیش را از دیگر کافه‌ها متمایز می‌کند، منظره زیبای دریا، موسیقی زنده و کیفیت بالای طراحی دکوراسیون آن‌‌هاست. نمی‌توان گفت کدامیک از کافه‌های نگین خلیج فارس از همه بهتر است! این موضوع به نیاز و سلیقه شما در مورد یک کافه بستگی دارد.