تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

همانطور که می‌دانید در چند ماه اخیر قیمت ملک در تهران به بالاترین میزان خود رسیده است. افزایش تورم و کاهش ارزش پول باعث شده مردم به هر شکلی برای دارایی خود سرمایه‌گذاری ارزشمندی کنند. به همین دلیل بسیاری ازافراد برای ارزشمند شدن پول خود به دنبال سرمایه‌گذاری هستند تا حتی اگر پس‌انداز کمی دارند هم، از دستشان نرود.

انتخاب سرمایه‌گذاری در بازار ملک برای خرید خانه و واحد آپارتمانی می‌تواند پیچیده‌ باشد. با مشاورین املاک 2نبش می‌توانید از شدت این پیچیدگی تصمیم‌گیری بکاهید و با درک کامل از شرایط مالی می‌توان بهترین انتخاب را در زمینه سرمایه‌گذاری ملک در تهران انجام داد.

اجاره روزانه خانه در تهران

مناطق مناسب برای سرمایه گذاری ملک در تهران

غرب تهران به عنوان بهترین گزینه برای ساخت‌وساز ملک به حساب می‌آید. محله‌های غرب تهران، دارای بافت نوساز، خیابان‌هایی عریض و همچنین دسترسی به اتوبان و بزرگراه‌های اصلی را دارا هستند که بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری ملک‌ به شمار می‌روند.

در 10 تا منطقه‌ی فرسوده‌ی تهران نیز امکان سرمایه‌گذاری ملک‌های فرسوده و ساخت‌وساز وجود دارد.

مناطق یک، دو و سه که شامل گران‌ترین قیمت‌ها برای سرمایه‌گذاری مسکن در تهران هستند، نیاز به سرمایه‌های کلان و زیاد برای سرمایه‌گذاری دارند.

در حال حاضر در جنوب تهران قیمت زمین ارزان‌تر است و همین امر باعث می‌شود که بعد از ساخت‌وساز سوددهی بهتر باشد. پس این محدوده را هم برای سرمایه‌گذاری در نظر داشته باشید.

بهترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری ملک کدامند؟

خرید خانههای کلنگی در تهران به صرفه است؟

تعدادی از افراد باور دارند ملک کلنگی برای سرمایه‌گذاری مسکن در تهران مناسب‌تر است.

به عقیدۀ آن‌ها واحدهای کلنگی می‌توانند سود منصفانه‌ای را در سرمایه‌گذاری داشته باشند و اگر این واحدهای کلنگی را بتوانند بکوبند و به واحدهای مدرن تبدیل کنند، سود زیادی خواهند برد.

در حال حاضر شرق تهران می‌تواند منطقه مناسب‌تری برای این کار باشد زیرا قیمت واحد آپارتمانی در آن از متعادل‌تر است نسبت به شمال و غرب تهران.

اگر برای خرید مسکن نقدینگی کافی نداشتید، به وام‌های بانکی می‌توانید فکر کنید و مسکن مناسبی را تهیه کنید. یکی از راه‌های پرسود در سرمایه‌گذاری ملک، خریدن ملک و بازسازی کردن آن است.

بنابراین خوب است که با خریدن یک ملک قدیمی و خرج کردن هزینه‌ای برای تعمیرات و بازسازی، آن را به قیمت بالاتری فروخت.

پرطرفدارترین مناطق تهران برای خرید خانه

برخی از مناطق به سبب آب و هوای مطلوب، قیمت مناسب واحدهای آپارتمانی، فرهنگ مناسب هرمحله، امکانات رفاهی در حدی است که با جذب افراد بسیار، به عنوان پرطرفدارترین مناطق تهران برای خرید و فروش در نظر گرفته می‌شوند.

منطقۀ 5 تهران پر معامله‌ترین منطقۀ پایتخت است. می‌توان مناطق ۴، ۲ ، ۱۴ و  ۱۵ را هم به عنوان مناطق پرطرفدار برای معاملات مسکن در نظر گرفت.

علاوه بر این‌ها منطقۀ 22 را می‌توان از نظر پروژه‌های مسکونی معرفی کرد که پروژه‌‌های بسیاری مانند دریاچه چیتگر یا بازار بزرگ ایران مال را در خود جای داده است و به عنوان یکی از پر ساخت و سازترین مناطق تهران شناخته می‌شود.

مناطق 1، 3 و 5 تهران خوش آب‌ وهواترین محله‌ها را دارند. اگر هوای سالم و تازه می‌خواهید به محله‌های سوهانک، کاشانک، دروس، کن، شهران، دهکده المپیک و فرحزاد سر بزنید.

این مناطق علاوه بر دنج بودن و داشتن هوای خوب، می‌توانید با قدم زدن در کوچه و خیابان‌هایش حس آرامش بگیرید.

نکاتی برای سرمایهگذاری ملک در تهران

برای سرمایه‌گذاری باید به موارد زیر توجه کنید.

  • به این نکته توجه داشته باشید که مناطقی هستند که آماری در جرم و جنایت دارند، این منطقه‌ها را شناسایی کنید چون نمی‌توانند مناطق مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشند و مناطقی که آرامش در آن‌ها حس می‌شود خیلی بهتراند.
  • زیبایی مسکن می‌تواند مورد مهمی برای سهولت در اجاره دادن آن می‌باشد. به شرایط و بافت ملک برای اجاره یا فروش ملک در آینده توجه داشته باشید.
  • از خریدن آپارتمان‌هایی که سندهای مشکل‌دار دارند، جلوگیری کنید. از راهنمایی و مشورت یک کارشناس ملک استفاده کنید. در این زمینه مشاوران ملکی 2نبش می‌توانند این مشکلات را توضیح دهند و برای شما حل کنند.
  • اجاره و فروش آپارتمان‌هایی که امکانات رفاهی بیشتری مانند پارکینگ، آسانسور و انباری دارند، آسان‌تر است به همین دلیل سرمایه‌گذاری ملک در این قسمت‌ها بهتر است.
  • خرید زمین‌ در مناطقی از تهران که با افزایش بی‌رویه تراکم هستند، سود بیشتری خواهد داشت زیرا امکان ساخت‌وساز انبوه در این منطقه‌ها بالا می‌رود.
  • به خاطر بسپارید با خرید و سرمایه‌گذاری ملک‌های کوچک و نقلی می‌توانید آن‌ها را آسان‌تر بفروشید و حتی در دوره رکود بازار از سرمایه خود استفاده نمایید.

برای سرمایهگذاری ملک در تهران فراموش نکنید…

با توجه به بازار غیر قابل پیش‌بینی امروز مسکن ایران، به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاری روی ملک حتما سودمند خواهد بود اما مدت زمان بیشتری برای سودآوری نیاز دارد؛ پس صبور باشید.

فارغ از این، مشورت با مشاورین املاک مطمئن و باتجربه را حتما در دستور کار قرار دهید، چرا که ریسک معاملات ملکی زیاد است و می‎تواند زیان‌های زیادی به سرمایۀ شما بزند.