تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پل طبیعت تهران پل طبیعت بزرگترین پل غیر خودرویی کشور و یکی از جاذبه های گردشگری تهران است. این پل در سال 1393 و به منظور اتصال دو پارک آب و آتش و طالقانی به یکدیگر در اراضی عباس آباد ساخته شد. این پل که بر روی بزرگراه مدرس قرار دارد دارای دو طبقه اصلی است که بر روی دو ستون درختی شکل در دو سمت بزرگراه قرار گرفته اند.با هم اقلیم همراه باشید تا با این پل زیبا بیشتر آشنا شویم.

پل طبیعت

پل طبیعت تهران

در سال 1387 مسابقه‌ای برای طراحی این پل توسط شرکت نوسازی عباس آباد مطرح و برگزار شد و سرانجام طرح فعلی پل که توسط لیلا عراقیان، معمار و مهندس ایرانی ارائه شد، به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد و از پاییز سال 1388 طراحی نهایی آن و تحلیل‌های سازه‌ای آغاز شد.ساخت پل در سال 1389 شروع و در سال 1393 به پایان رسید. پس از افتتاح، این پل مورد استقبال بسیار خوب مردم تهران قرار گرفت و به مکانی برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل شد.

اجاره روزانه خانه در تهران

آشنایی با پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران دارای 270 متر طول است که بین دو پارک زیبا و پر طرفدار تهران بنا شده است. وسعت آن به 7950 متر می‌رسد که 730 متر آن به فضای سبز و 480 متر آن به کافه‌ها و رستوران‌ها و فضاهای فرهنگی اختصاص دارد. این پل علاوه بر کاربرد عبوری برای مردم کاربرد تفریحی بسیار موفقی نیز دارد و افراد زمان زیادی را برای عکاسی و قدم زدن و یا استفاده از کافه‌های آن روی آن می‌گذرانند. به همین دلیل فضاهایی برای نشستن نیز طراحی شده است.

پل طبیعت تهران

هنگامی که روی پل طبیعت قرار بگیرید، چشم اندازی بسیار زیبا از شهر تهرانgj را شاهد خواهید بود. اتوبون‌های مهم تهران مانند مدرس، همت و حقانی زیر پای شماست و نمایی فوق العاده دارد. همچنین چشم اندازهای زیبایی از پارک طالقانی و پارک آب و آتش را خواهید دید. حالا که به تهران سفر کرده‌اید از دیدنی‌های دیگر پایتخت بازدید کنید.

کافه ها و رستوران ها2

پل طبیعت تهران

طراحان این پل تمام چیزهایی که برای گذراندن یک بعد از ظهر خوب نیاز دارید را در نظر گرفته‌اند. پس از قدم زدن و تماشای تهران از نمایی زیبا می‌توانید از امکاناتی مانند فوت کورت، رستوران، کافی شاپ و … استفاده کنید. بدین منظور به طبقه اول پل بروید تا رستوران‌ها و کافه‌های متنوع را ببینید و در کنار خانواده خود قهوه‌ای داغ بنوشید و لذت ببرید.

دیدنی های اطراف

همانطور که گفتیم پل طبیعت تهران دو پارک مشهور طالقانی و پارک آب و آتش را به یکدیگر متصل می‌کند. پارک طالقانی به عنوان بزرگترین پارک جنگلی منطقه با امکاناتی خوب می‌تواند لحظاتی شاد را برای شما رقم بزند. آلاچیق‌های بوستان طالقانی مکانی مناسب برای پیک نیک های خانوادگی و دوستانه است. همچنین سومین پرچم بزرگ جهان که پرچم کشور عزیزمان ایران است در این پارک قرار دارد.

عکس پل طبیعت

آدرس و دسترسی

آدرس : تهران – بزرگراه مدرس

دسترسی : برای دسترسی به پل طبیعت باید یکی از بوستان های اطراف را انتخاب کنید و ابتدا به آن بوستان بروید.

برای رسیدن به بوستان آب و آتش به بزرگراه حقانی رفته و در مسیر غرب به شرق این بزرگراه بعد از عبور از چهارراه جهان کودک به خیابان علامه شهیدی یا دیدار سابق بروید. می‌توانید خودرو خود را در این خیابان پارک کنید و یا از پارکینگ عمومی پارک آب و آتش استفاده کنید. سپس از بوستان آب و آتش به سمت پل طبیعت بروید.

دومین راه برای رسیدن به پل طبیعت، مسیر پارک طالقانی است. برای رفتن به پارک طالقانی نیز می‌توانید وارد بزرگراه حقانی شوید؛ سپس بعد از عبور از چهارراه جهان کودک و پل مدرس وارد خیابان فرعی پارک طالقانی شوید. در ابتدای این خیابان پارکینگ بوستان طالقانی را مشاهده خواهید کرد. خودرو خود را پارک کنید و به راحتی با پای پیاده به سمت پل طبیعت حرکت کنید.

مترو : اگر وسیله نقلیه شخصی ندارید بهترین گزینه برای شما مترو است. سوار مترو شوید و در ایستگاه حقانی پیاده شوید. پس از خروج از مترو در این ایستگاه، به پارک طالقانی بروید و سپس راهی پل طبیعت شوید.