تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

سینمای شناور پوکت

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی تایلند شما را با سینمای شناور پوکت آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد خرید تور تایلند را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

اجاره روزانه خانه در تهران

 تایلند یکی از مکان های پر طرفدار در صنعت گردشگری است.این کشور با جاذبه های تفریحی و تاریخی خود توانسته در سال های اخیر بسیاری از گردشگران جهان را به خود جذب کند.در واقع تور تایلند یکی از پرطرفدار ترین تورهای دنیاست و روزهای زیادی باید وقت بگذارید تا بتوانید دیدنی های تایلند را ببینید.در این مطلب از هم اقلیم شما را با یکی از جاهای دیدنی پوکت آشنا می‌کنیم.

وقتی اسم کشور تایلند را می شنویم ناخودآگاه تصویری از سواحل شنی زبا و آب های زلال دریاچه های این کشور است.حال فکر کنید در وسط اقیانوس به سینما بروید!

سینمای شناور پوکت در وسط اقیانوس قرار دارد و آنقدر زیبا است که بسیاری از جهانگردان را شگفت زده کرده است و باعث شده آن را تحسین کنند.این سینما بین دو صخره قرار دارد و نکنه مثبت در مورد این سینما است که در نزدیکی اقامتگاه های معروف پوکت قرار دارد و دسترسی به آن آسان است.

سینمای شناور پوکت

معمار اهل آلمان به نام اول اسچرن این مکان زیبا را ساخته است.در این سینما تماشاگران روی قایق های شناور می نشینند و به پرده نمایش بزرگ که روبروی آن ها قرار دارد نگاه می کنند.

این سینما در سال 2012 افتتاح شده اشت و آن را به نام سینمای مجمع الجزایر می شناسند.حالا دیگر تماشای فیلم در سینماهای معمولی را فراموش کنید و با سفر با تور پوکت از تماشای فیلم در سینمای شناور پوکت لذت ببرید.

جشنواره های جذابی با موضوع فرهنگ و هنر نیز هر سال در این محل برگزار می شود.حس جالبی که این سینما به شما می دهد شگفت انگیز است.وقتی به این سینما می روید انگار روی تخته ای سوار شده اید و در اقیانوس سرگردان هستید و در اطراف خود صخره های بزرگ و آب های نیلگون را می بینید.

می توان گفت در این سینما تنها مشکلی که وجود دارد این است که زیبایی های اطراف به قدری زیاد هستند که شاید شما را از تماشای فیلم محروم کنند.قبل از سفر به پوکت حتما راهنمای سفر به پوکت را مطالعه بفرمایید.