تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

لاس پوزاس

لاس پوزاس ،نام پارکی است گه در آن ساز عجیب کشف شده که محلی منطقه به آن پله بهشت می گویند،در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این سازه بتنی عجیب  در پارک لاس پوزاس بیشتر آشنا شوید.

لاس پوزاس

اجاره روزانه خانه در تهران

خود را تصور کنید که در میان این مجموعه در جنگل شرجی در میان سازه بتنی در حال قدم زدن هستید و احساس قدم زدن در جهانی پر از اشیا عجیب  در ذهنتان شما را گیج می کند باعث می شود فریب بخورید.

لاس پوزاس

منطقه لاس پوزاس که به معنی استخرهاست چیدمانی پرپیج خم ساختمان ها مجسمه ها و مسیرها با رود و آبشار های متعدد منطقه زیبا کرده است این پارک در حدود 8 هکتار از جنگل سرسبزه مکزیک را در برگرفته است.

این مجموعه به دست اِدوارد جِیمز یک شاعر و نیکوکار شگفت انگیز بریتانیایی است این شاعر به دلیل حمایت خود از هنرمندان سورئالیست معروف است ،ساخت این بنا از سال1949تا1984 طول کشید است.

لاس پوزاس

و ساخت این ساز بتنی 5 میلمون دلار هزینه در برداشته و نیرو انسانی به اندازه یک شهرک بر روی آن کار میکردند،جِیمز برای تامین هزینه پروژه  مجموعه از هنر سورئالیستی خودرا در مزاید قرار داد سرمایه گذاری بسیاری خوبی انجام داد.

این بنا در سه طبقه ساخته شدبا سقفی مانند نهنگ و پله که به بهشت می رسد در ابتدا باغچه باشکوهی از ارکیده داشته و در یخبندان 1962 این ارکیده نابود شده اند،به همین دلیل چیزی حدود 36 مجسمه در باغ ساخته شد

لاس پوزاس

درباغ آثاری همچون:

  • درهایی که باز نمی‌شوند
  • پله‌هایی که به جایی منتهی نمی‌شوند
  • کتابخانه‌ای بدون کتاب
  • نورهایی که شکل‌های عجیبی به وجود می‌آورند

اشاره کرد.

لاس پوزاس

جِیمز باقی عمر خودش را تا هنگام مرگ در این منطقه سپری کرد،در استخر موجود در منطقه حمام میکرد،شعر مینوشت و از حیوانات و گیاهان عجیب منطقه لذت میبرد.

این مجموعه شبیه خرابه هایی باستانی در قلب جنگل بارانی ساخت شد و یکی از مکان شگفت انگیز در جهان است،که سالانه گردشگران زیادی به این منطقه می کشاند.

لاس پوزاس

وجود مجسمه ها در باغ حالتی فیلم های تخیلی و گاه ترسناک برای گردشگران می سازد،که باعث ترشح آدرنالین گردشگران بالا می برد.

لاس پوزاس

سازه بتنی در کجا قرار دارند؟

این سازه ها در نزدیکی روستا زیلیتلا در کشور مکزیک قرار گرفته است.