تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

دریاچه ملیسانی

دریاچه ملیسانی، جزیره در کالفونیا از زیبا ترین جزایر یونان است.مساحت این دریاچه 3/5*40*36است.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این دریاچه بیشتر آشنا شوید.

دریاچه ملیسانی

اجاره روزانه خانه در تهران

معرفی غار ملیسانی

این غار در سال1951 کشف شد.به دلیل حفاری بخشی از سقف فرو ریخت،دریاچه لاجوردی رنگی نمایان شد آسمان آبی و نور خورشیددر دریاچه واقعا شگفت انگیز است.بیرون غار جنگلها انبوه قرار دارد.

این جزیره در نواحی غربی یونان قرار گرفته است.و شهر آرگوستولی مرکز آن است.این جزیر 781 ک.م مساحت دارد.و بزرگترین جزیره یونان به حساب می آید.شما می توانید با قایق به درون این غار و بر روی دریاچه شفاف آن نهایت لذت ببرید.

دریاچه ملیسانی

درباره دریاچه ملیسانی

اطراف دریاچه جنگل بر کوهستان قرار دارد.این غار از جنس صخره با آب زلال و کریستالی پر شد.در غار یک لامپ باستانی کشف شده که در موزه جزیره نگه داری می شود.

دریاچه ملیسانی

بیلت ورودی غار ملیسانی

قیمت ورودی غار 7 یورو است.بعد از پرداخت آن شما وارد تونل تاریک با سر آشیبی خواهید شد از پله که پایین رفتید،در انتهای تونل دریاچه درخشان همراه با قایق منتظر شماست.

دسترسی به دریاچه ملیسانی

تنها راه دسترسی عبور با استفاده از قایق است که ظرفیت 8 نفر دارد.

دریاچه ملیسانی

بازدید از غار ملیسانی

شما میتوانید از سکویی که در بالا غار است بایستیدو از بالا غار را تماشا کنید.شما میتوانید پس از قایق سواری بر روی سکو بروید وعکاسی کنید.سطح آب یک متر بالاتر از سطح دریاست. و آب داخل ترکیبی از اب شور و شیرین است.

90 دقیقه بازدید طول میکشید.

دریاچه ملیسانی

بهترین موقع بازید از غار ملیسانی

این دریاچه در ماه اردبهشت  و در ماه های سرد به صورت محدود میتوانید به آنجا بروید.ولی حوالی ظهر بروید تا بتوانید اشع خورشید که در روزهبالا غار نقش میبندد را تماشا کنید و نهایت لذت را از این بنا شگفت انگیز ببرید.

ساعت بازید از این غار:

از ساعت8:30تا 7:30 عصر

دریاچه ملیسانی