تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

از گذشته تا امروز قهوه استانبول ترکیه، در سراسر دنیا معروف بوده و اگر حتی به این کشور زیبا سفر نکرده باشید هم آوازه طعم بی نظیر قهوه ترک را حتما شنیده اید. خوب است بدانید قهوه جایگاه مهمی در فرهنگ ترک ها داشته و حتی می  توان گفت نوشیدن قهوه مانند چایی جزو کارهای روزانه این مردم حساب می شود. بهترین سفر به ترکیه را می توانید در یک تور استانبول ۷ روزه همراه با شناخت مردم این کشور و همچنین خوراکی  های دل  پذیر تجربه کنید. در سفر خود حتما به کافه های مشهور استانبول هم سری بزنید. در ادامه ۶ مورد از بهترین کافه های این شهر را به شما معرفی می کنیم.

بهترین کافه های استانبول

بی شک استانبول جزو دیدنی ترین شهرهای دنیا به حساب می آید. اما اصلی ترین چیزی که استانبول گردی را کامل می کند، تجربه کافه نشینی های جذاب به سبک فرهنگ این شهر است. خوردن یک فنجان قهوه ترک یا چای دبش در کنار دریای زیبای مدیترانه، از لذت بخش ترین تجربیاتی است که می توانید در سفر خود با تور استانبول ۷ روزه بدست آورید. اگر شما هم به دنبال بهترین کافه ها و خوشمزه ترین چای و قهوه در استانبول هستید، در ادامه با بهترین کافه های استانبول آشنا شوید.

اجاره روزانه خانه در تهران

بهترین کافه های استانبول

شماره یک: کافه دریپ کافیست

دریپ کافیست نخستین بار در بخش آسیایی استانبول شعبه خود را افتتاح کرد؛ اما محبوبیت بسیاری در همان ابتدای کار بدست آورد و آن باعث شد تا شعبه دیگری را هم در بخش اروپایی این شهر افتتاح کند. از محبوب ترین نوشیدنی های این کافه قهوه دمی سرد به همراه یخ است . علاوه بر آن، تراس روباز این کافه از مکان های محبوب استانبول، برای نوشیدن چای و قهوه و گپ زدن های عصرانه است. در سفر خود به استانبول از وقت گذرانی در هر کدام از شعبه آسیایی یا اروپایی دریپ کافیست لذت کافی را خواهید برد.

کافه دریپ کافیست

شماره دو: کافه گالاتا کونگ

کافه گالاتا کونک استانبول از بهترین کافه های ترکیه محسوب می شود که به سرو کردن شیرینی  های تازه استانبول معروف است. البته شغل اصلی پایه گذاران این کافی شاپ در سال ها پیش، پخت شیرینی های خوش مزه استانبولی بوده که بعدها کافه خود را هم تأسیس کردند.

از خوراکی های لذت  بخش و منوی بین  المللی این کافه هم بگذریم، به منظره زیبا و به یادماندنی که از این کافه به بیرون وجود دارد می  رسیم. همین طور ساعت کاری کافه گالاتا از ۸ صبح تا ۱۲ شب است و این کافه در روزهای یکشنبه برانچ (صبحانه دیر وقت که جای صبحانه و نهار خورده می شود.) سرو می کند.

کافه گالاتا کونگ

شماره سه: کافه آکالی

در منطقه بشیکتاش استانبول می توانید از نوشیدن لذت بخش ترین قهوه ها در یکی از آرام ترین کافه های این شهر لذت ببرید. اگر در سفر خود با تور استانبول ۷ روزه به محله بشیکتاش رفتید، ساندویچ های مخصوصشان را حتما امتحان کنید. علاوه بر قهوه که نوشیدنی محبوب این کافه به شمار می رود، کیک ها و کروسان های کافه آکالی هم به علت خوشمزه بودن معروف هستند. می توانید از نوشیدن یک قهوه با کیفیت در این کافه ی دنج و برخورد دوستانه ی صاحبان آن لذت ببرید. همچنین طراحی دکوراسیون این کافه هم چشمگیر و زیبا است. کف کاشی، پیشخوان چوبی و دکور زیبای آن نقش زیادی در جذب شدن مردم به این کافی شاپ زیبا داشته است.

کافه آکالی

شماره چهار: کافه چورلولو علی پاشا

در بین بهترین کافی شاپ های ترکیه نمی توان کافه چورلولو علی پاشا در استانبول را از قلم انداخت. قدمت این کافه به سیصد سال می رسید و به دلیل محبوبیت علی پاشا وزیر اعظم وقت ترکیه ملقب به این اسم شده است. ساختمان آن سابقاَ مدرسه بوده و در مجاورت مسجد چورلولو علی پاشا قرار دارد. این کافه تاریخی دور از سروصدای شهر قرار گرفته و آرامش بی  نظیر دارد. ساعت کار کافه علی پاشا برخلاف کافه های دیگر استانبول از 7 صبح تا 2 نیمه  شب است.

نکته جالبی درباره این کافه وجود دارد. گفته می  شود دوستی هایی که در اینجا شکل بگیرد، پایدار و همیشگی هستند. اگر هم اهل قلیان هستید، کافه چورلولو به قلیان های ترکی استانبولی Nargil معروف است.

کافه چورلولو علی پاشا

شماره پنج: کافه موک استانبول

منطقه تشویقیه، به داشتن جدید ترین و بهترین مغازه ها و خدمات معروف است. کافه موک استانبول هم جزو این خدمات معروف و جدید است که اگر چه سابقه کمی دارد، اما از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. از منوی جذاب تابستانی این کافه، فراپه های سرد و شیرین طرفداران بسیاری دارد. همچنین در کافه موک بهترین طعم از انواع قهوه را تجربه خواهید کرد.

کافه موک استانبول

شماره شش: کافه فور لتر ورد (Four Letter Word)

در ادامه معرفی بهترین کافه های استانبول به این کافه ترکی استانبولی، در جزیره بورگاز آدا می رسیم. کافه فور لتر ورد علاوه بر فضای دنج و آرامی که در آن قرار گرفته است، نمای ساحلی زیبایی هم دارد که بودن در آنجا و نوشیدن یک فنجان قهوه را بسیار دلنشین می  کند. شهرت کافه به سبب قهوه  های بیرون بر آن است و شعار آن ها “بهترین و باکیفیت  ترین دانه  های قهوه” است.

کافه فور لتر ورد (Four Letter Word)

راهنمای انتخاب تور استانبول ۷ روزه

درصورتی که در شهر تهران یا سایر شهرهای کشور ایران زندگی می کنید و قصد دارید با تور استانبول ۷ روزه به ترکیه سفر کنید چند راه پیش پای خود دارید.

گزینه اول این است که شما به سایت گوگل مراجعه کرده و با سرچ عبارت خرید تور استانبول از میان سایت  های مختلفی که در صفحات مختلف گوگل مشاهده می کنید، موسسه ای را انتخاب کرده و وارد سایت آن شوید و پس از بررسی فراوان، تور خود را خریداری کنید. دقت کنید که اعتبارسنجی سایتی که به آن مراجعه کرده اید سخت خواهد بود. همچنین اگر این این مسیر را دنبال کنید به  احتمال زیاد ساعت  ها از وقت خودتان را باید برای جستجو در صفحات اینترنتی صرف کنید هم به دنبال تور ارزان ترکیه باشید، همین مدت زمان را صرف جستجو خواندن مطالب سایت  های مختلف خواهید کرد. پیشنهاد ما به شما مشاوره گرفتن از شرکت معتبر گردشگری سام سیر است که در زمینه تورهای استانبول سابقه قابل قبولی دارد و می توانید با ضمانت و خیالی آسوده به تور استانبول ۷ روزه سفر کنید.

نکاتی که قبل از رزرو تور استانبول باید بدانید

  • تور استانبول ۷ روزه را از آژانس های معتبر گردشگری مانند سام سیر خریداری کنید.
  • حتماً قبل از سفر به شهر استانبول با جاهای دیدنی آن آشنا شوید تا زمانی که به مقصد رسیدید با خیال راحت از جاذبه های توریستی استانبول دیدن کنید.
  • پیش از رزرو تور استانبول ۷ روزه بررسی کنید که قیمت تورهای استانبول به چه عواملی بستگی دارد تا با شناخت این عوامل و در زمان مناسب، بهترین تور را خریداری کنید.