تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تونل آکواریوم

تونل آکواریوم در ساحل مدیترانه‌ای ترکیه که که با ورود به آن می‌توانید بیش از چند هزار نوع آبزی را تماشا کنید و حتی به آنها غذا دهید.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با بزرگترین مجتمع آکواریم تونلی در آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

ساخت این آکواریوم  از سال 2011 شروع و در سال 2012 آن را افتتاح کردند. تونل آکواریومی با طول 131 متری، عرض 3 متری و ظرفیت نگهداری آب 5.000 تنی‌اش بخش عمده این مجتمع آبی را شکل می‌دهد.

اجاره روزانه خانه در تهران

تونل آکواریوم

در این آکواریوم 40 آکواریوم موضوعی با جانوران آبزی مدیترانه‌ای رنگارنگ از طیف‌های مختلفی وجود دارد. از مرجان‌های زنده، لایون فیش‌ها (خروس ماهی)، دلقک ماهی‌ها، مارماهی‌های بزرگ، اسب‌های دریایی و اختاپوس‌ها در بخش مرجانی گرفته تا بخش نمایشی که به مخزن کوسه معروف است

در بخش اول تونل آکواریوم، یکی از بزرگ‌ترین صخره‌های گرمسیری جهان، در بخش دوم، شهر گمشده آتلانتیس و در بخش سوم، کشتی غرق شده را خواهی دید.

تونل آکواریوم
تونل آکواریوم

آکواریوم آنتالیا؛ دامن طبیعت

مجموعه‌ای از حیوانات خشکی در دل دنیای مدرن وجود دارد که صدایشان شنیده می‌شود.که دراین مجموعه میتوان دید

تونل آکواریوم

سینمای سه‌بعدی؛ تجربه زندگی با کوسه‌ها

شما نمی‌توانید در آکواریوم کنار کوسه‌ها شنا کنی، اما تجربه شنا کنار وحشی‌ترین و زیباترین موجودات آبی در سینمای سه‌بعدی این آکواریوم امکان‌پذیر است و علی‌رغم داشتن محیطی امن، همان هیجان را به شما منتقل خواهد کرد.

ولی میتوانید روی یک صندلی راحت بنشینی و فقط قایقرانی و زندگی ماهی‌ها را به صورت سه ‌بعدی تماشا کنی، سینمای سه‌بعدی می‌تواند تجربه متفاوتی باشد

شنا با ماهی‌ها در آکواریوم آنتالیا

پیشنهاد می‌کنم لباس مخصوص غواصی را با بپوشید و دلتان را به دریا بزنید. در دل آب‌های آکواریومی و بین ماهی‌ها و گیاهان دریایی آکواریوم آنتالیا شنا و غواصی را تجربه کنید،

برف‌بازی در چله تابستان

یکی از بخش‌های جذاب، پربازدید و بزرگ آکواریوم این است که در فصل تابستان، یک سالن 1500 متری در دنیای برف قرار بگیرید. اگر در روزهای گرم به آنتالیا می‌روی، حتما از دنیای برف آن هم دیدن کن. یا اگر در چله تابستان، دلت هوای برف بازی کرده، می‌توانی در دنیای برف این آکواریوم برف‌های واقعی به سمت دوستت پرتاب کنی.

تونل آکواریوم

لاشه هواپیما در آکواریوم آنتالیا

یک مجسمه‌ساز ایتالیایی از یک لاشه هواپیما بزرگ، یک کشتی به گل نشسته و لاشه‌های زیردریایی را به عنوان دکورهای آکواریوم طراحی کرد.

یعنی هنگام بازدید از این آکواریوم حس طبیعی‌تری به شما می‌دهد، انگار که واقعا کف اقیانوس در حال شنا و راه رفتن هستید.

تونل آکواریوم

امکانات آکواریوم آنتالیا

  • اجاره ویلچر و محل مناسب برای ویلچر
  • پارکینگ
  • برگزاری مراسم
  • فروشگاه‌ها
  • باغ وحش
  • رستوران‌ها
  • زمین‌های بازی کودکان
  • فروشگاه اسباب بازی
  • غواصی در آب
  • مناظر مخصوص عکاسی

تونل آکواریوم

راه دسترسی

آکواریوم آنتالیا در شهر کنیالتی استان آنتالیا قرار دارد که  از لحاظ دسترسی مترو و اتوبوس هم، از طریق اتوبوس و تاکسی دریایی می‌توانی به ساحل کنیالتی بروی.

نشانی: کشور ترکیه، استان آنتالیا، ساحل کنیالتی، محله اراپسویو، بلوار دوملوپینار

تلفن: 65 65 245 242 90+

هزینه آکواریوم آنتالیا

در سال جاری هزینه بلیط برای هر نفر 100 لیر ترکیه معادل 273 هزار تومان است. البته یک نکته جالب‌توجه این است که لازم نیست برای کودکان زیر 2 سال بلیط خریداری کنی.

تونل آکواریوم