تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اگر به دنبال اجاره خودرو برای سفر، رسیدگی به امور شخصی، ترانسفر فرودگاهی، ماشین عروس و… هستید نیاز است که حتما به نکاتی که در ادامه می‌پردازیم توجه کنید. معمولا افراد زمانی اقدام به اجاره ماشین می‌کنند که ماشین مناسبی برای رسیدگی به امور خود را ندارند. در این حالت شما می‌توانید ماشین مورد نظر را از شرکت‌های اجاره ماشین برای مدت زمان با کیلومتر مشخص در اختیار خود قرار دهید. سرویس اجاره خودرو در ایران حدود 10 سالی است که به طور رسمی در حال انجام است. بیشترین استقبال این خدمات در شهرهای پر جمعیت و پرگردشگر است. شهر تهران جزو شهرهایی است که خدمات اجاره خودرو بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شرکت‌های بسیاری در این شهر در حال فعالیت هستند. معمولا اجاره خودرو به دو صورت زیر انجام می‌شود:

  1. اجاره خودرو با راننده
  2. اجاره خودرو بدون راننده

برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه اجاره خودرو در تهران با ما همراه باشید تا به صورت کامل شما را در جریان بگذاریم.

اجاره روزانه خانه در تهران

شرایط اجاره خودرو در تهران

شرایط اجاره خودرو در تهران

قبل از اجاره خودرو باید نکاتی را در نظر داشته باشید که در ادامه به صورت کامل هر کدام را توضیح خواهیم داد.

انتخاب شرکت مناسب

برای  کرایه ماشین ابتدا باید شرکت معتبر و سرشناسی را انتخاب کنید. برای یافتن یک موسسه‌ی معتبر نیاز است که به اعتبار، مجوزهای موسسه و میزان رضایتمندی آن شرکت‌ها توجه کنید.

انتخاب نوع سرویس کرایه ماشین 

همانطور که گفته شد سرویس اجاره خودرو به دو صورت با راننده و بدون راننده انجام می‌شود. در اجاره خودرو بدون راننده شما فردی را به عنوان راننده به شرکت معرفی می‌کنید و اطلاعات و مدارک وی را ارسال خواهید کرد. حداقل زمان استفاده از این سرویس 2 روز خواهد بود.

در صورتی که اجاره خودرو با راننده در تهران را انتخاب کنید، مجموعه فرد مسئولیت‌پذیری را به عنوان راننده به شما معرفی خواهد کرد. توجه کنید در این خدمات، راننده تمامی مسئولیت‌ها و خسارات احتمالی را برعهده خواهد داشت. حداقل مدت زمان کرایه این سرویس 10 ساعت است. در زمان استفاده از خدمات اجاره ماشین با راننده شما می‌توانید به عنوان سرنشین در ماشین باشید و نگران ترافیک، نبود جای پارک و… نباشید. از این سرویس برای ترانسفر فرودگاهی و جا به جایی مهمانان ویژه‌ی خود می‌توانید استفاده کنید.

انتخاب خودروی مناسب 

انتخاب خودرو را براساس نیاز، علاقه و بودجه انجام دهید. در صورتی که در سرویس اجاره خودرو بدون راننده، خودروی لوکس و مدل بالایی انتخاب می‌کنید حتما نحوه رانندگی با آن را آشنا باشید تا دچار مشکلی در رانندگی نشوید.

شرایط اجاره خودرو در تهران

زمان و مکان تحویل خودرو

شما در زمان رزرو خودرو باید مکان، ساعت و روز تحویل و عودت را با شرکت هماهنگ کنید. شرکت نیز موظف است در همان زمان مشخص شده خودرو را در اختیار شما قرار دهد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در تهران

با توجه به اینکه اجاره خودرو به دو صورت ارائه می‌شود اطلاعات و مدارک لازم هر کدام را به صورت جداگانه در ادامه خواهیم گفت.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده در تهران 

  1. ارائه کارت ملی و شناسنامه
  2. ارائه گواهی‌نامه معتبر با 6 ماه اعتبار
  3. چک به مبلغ خودرو که پس از تحویل ماشین به شرکت به شما بازگردانده خواهد شد.
  4. فیش واریز مبلغ دیپوزیت، این مبلغ براساس نوع ماشین متفاوت است و پس از تحویل ماشین به صورت سالم به شرکت به حساب شما واریز خواهد شد.
  5. حداقل سن راننده 20 سال

مدارک لازم برای اجاره خودرو با راننده در تهران

  1. اطلاعات سرنشینان
  2. واریز پیش پرداخت در زمان رزرو

به دلیل حضور راننده، در این سرویس نیاز به ارائه مدارک دیگری نیست.

قوانین اجاره خودرو

قوانینی که مشتریان و شرکت‌های اجاره خودرو موظف هستند انجام دهند در ادامه نام توضیح خواهیم داد:

  1. ارائه مدرک درست و بدون مشکل از سمت مشتری به شرکت
  2. تحویل به موقع خودرو از سمت شرکت به مشتری و بالعکس
  3. در زمان تحویل مقداری بنزین در باک خواهد بود که در زمان عودت نیز باید به همان میزان وجود داشته باشد.
  4. تحویل خودرو بدون مشکل از سمت شرکت به مشتری و بالعکس
  5. تمیز بودن خودرو هنگام عودت و تحویل
  6. امضای قرارداد (در زمان تحویل شرکت به مشتریان قراردادی ارائه می‌دهید که در آن تمامی اطلاعات راننده و زمان کرایه به صورت کامل با هزینه یادداشت شده است که هر دو طرف موظف هستند امضا کنند و تا پایان زمان کرایه نزد خود نگهداری کنند.)

قوانین اجاره خودرو

قیمت اجاره ماشین در تهران

قیمت اجاره خودرو در تهران به موارد بسیاری بستگی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

  •         مدت زمان اجاره (روزانه، هفتگی، ماهانه)
  •         نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده)
  •         مدل ماشین
  •         مسیر و کیلومتر طی شده

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده شرکتی که بتواند نیاز شما به عنوان مشتری را برآورده کند و سرشناس باشد، شرکت سعادت رنت(Saadatrent.com) است. این مجموعه جزو اولین شرکت‌های رنت ماشین در ایران، ترکیه و امارات بوده است که توانسته برترین برندهای مطرح دنیا و ایران را بدون هیچ نقص فنی در اختیار شما قرار دهد. در صورتی که از این مجموعه خودرویی کرایه کردید و مشکلی برخورد کردید کافیست با نماینده شرکت تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در کنار شما باشند. در خدمات با راننده‌ی شرکت سعادت رنت، در کنار یک راننده آموزش دیده‌ی تشریفات هستید که با نهایت ادب و لباسی مرتب کنار شما خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خودروهای موجود در این مجموعه باید وارد وب سایت این شرکت شوید.