مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند در وهله اول به دنبال هتلی مناسب با سلیقه خود برای اقامت هستند. یکی از عواملی که برای رزرو هتل نزد مسافران حائز اهمیت است، نزدیکی هتل به حرم مطهر امام رضا(ع) است. هتل آپارتمان‌های لوکس امکانات لذت بخش و به یاد ماندنی به مهمانان خود ارائه می‌دهند؛ از این جهت مسافران به دنبال هتل آپارتمان لوکس مشهد نزدیک حرم هستند که رفت و آمدشان آسان باشد. به دلیل تقاضای زیاد برای هتل‌های نزدیک حرم امروزه هتل‌های بسیار زیادی در آن محدوده احداث شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و بسیار متنوع هستند. البته باید گفت که قیمت هتل مشهد به نزدیکی آن هتل به حرم هم بستگی دارد. هتل آپارتمان‌های لوکس، امکانات رفاهی و خدماتی بالایی دارند که اقامت را برای مسافران خود دلنشین می‌کنند. در ادامه به معرفی این هتل آپارتمان‌های لوکس همراه با قیمت آن ها در آبان 1402 می‌پردازیم.

هتل آپارتمان لوکس مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان آرمان

هتل آپارتمان آرمان یکی از لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌ های مشهد نزدیک حرم محسوب می‌شود، به طوری که بعضی از اتاق‌های این هتل ویو حرم مطهر امام رضا را دارند. در این هتل یک کافی شاپ و یک رستوران با بیش از 40 مدل غذای ایرانی و فرنگی وجود دارد. هتل آپارتمان آرمان یک هتل 3 ستاره است که بالاترین نشان از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارد. هتل آرمان یک هتل تازه تأسیس با معماری مدرن محسوب می‌شود. این هتل دارای سونا، جکوزی، استخر و حمام ترکی است. فاصله هتل آرمان با حرم مطهر امام رضا(ع)، یک کیلومتر می‌باشد که پیاده فقط 15 دقیقه طول می‌کشد به حرم برسید. این هتل در خیابان نواب صفوی، بین نواب 12 و 16 قرار دارد. قیمت اتاق‌های هتل آرمان از شبی 4 میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود و بیشترین قیمت آن مربوط به سوییت دو خوابه آن است که 7 میلیون تومان است. این هتل جزو اقامتگاه‌های پرمسافر به عنوان هتل آپارتمان لوکس مشهد نزدیک حرم است.

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد

هتل آپارتمان رز طلایی، یکی از هتل آپارتمان‌های تازه تأسیس و نزدیک به حرم مشهد محسوب می‌شود. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم، به مراکز تجاری از جمله بازار رضا نیز نزدیک است. ظرفیت اتاق‌های این هتل به 5 تخت می‌رسد و تمام امکانات لازم در اتاق‌ها قرار داده شده است، در رابطه با امکانات هتل لازم است بدانید، رستوران و کافی شاپ با منوی متنوع جهت رفاه حال مسافران دارد. آدرس هتل رز طلایی مشهد، خیابان بیت المقدس، ضلع جنوبی بازار رضا، شیخ طوسی 9 است، از این رو فاصله این هتل تا حرم 1.3 کیلومتر است که به صورت پیاده 20 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر امام رضا دارد.

قیمت اتاق‌های هتل بسته به نوع اتاق و خدمات آن از 960.000 تومان شروع می‌شود و تا 2.800.000 تومان برای هر شب اقامت می باشد.

هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل بشری مشهد یک هتل سه ستاره لوکس در مشهد محسوب می‌شود، اتاق‌های این هتل 1 تا 4 تخته هستند و از تمیز‌ترین و شیک ‌ترین هتل‌ها محسوب می شود. در رستوران هتل بشری مشهد غذا‌های فرنگی، ایرانی و فست فود سرو می‌شود، همچنین از پنجره رستوران رضوی این هتل آپارتمان مجلل می ‌توانید حرم مطهر امام رضا را مشاهده کنید. هتل آپارتمان بشری تنها در 600 متری حرم واقع شده که یعنی تنها 3 دقیقه طول می‌کشد تا به طور پیاده به حرم امام رضا(ع) برسید. از دیگر ویژگی‌های هتل آپارتمان بشری می‌توان به نزدیک بودن به بازار رضا و مترو مشهد اشاره کرد که برای بازدید راحت‌تر از شهر مفید هستند. آدرس دقیق این هتل واقع در میدان بیت المقدس، شهید اندرزگو8 مقابل باب الجواد، بین سرشور 3 و 5 است.

قیمت اتاق‌های هتل بشری از 2095000 تومان شروع شده و به 7495000 میلیون تومان برای هر شب می‌رسد.

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

می‌توان هتل آپارتمان حیات شرق را بزرگترین و معروف ترین هتل آپارتمان مشهد نامید. این هتل مجهز به 338 اتاق و سوییت لوکس و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است، این هتل مجهز به اتاق بازی برای کودکان، میز بیلیارد، اینترنت و سایر خدمات دیگر برای مهمانان خود می‌باشد. مسافران می‌توانند در رستوران حیات شرق طعم لذیذ غذا‌های ایرانی و فرنگی را تجربه کنند و از اقامت در این هتل لذت ببرند. این هتل در ابتدای خیابان نواب صفوی واقع شده که پیمودن فاصله‌اش تا حرم مطهر امام رضا(ع) به صورت پیاده تنها 2 دقیقه طول می‌کشد.

کمترین قیمت برای اقامت یک شبه در این هتل 2 میلیون و 145 هزار تومان و بیشترین قیمت 5 میلیون و 795 هزار تومان است.

هتل آپارتمان ملل

اتاق‌های این هتل لوکس یک نفره تا 6 نفره هستند و تمامی اقلام ضروری مورد نیاز برای سفر شما در این اتاق‌ها فراهم شده است. این هتل بیش از دو دهه تجربه هتلداری و میزبانی از مسافران شهر مشهد را دارد و شامل 30 واحد اقامتی است که می‌توانید این واحد ها را به صورت فولبرد رزرو نمایید. هتل خدمات کافی شاپ، باربری، اینترنت و… را ارائه می‌دهد، هتل آپارتمان ملل در خیابان امام رضا، امام رضا1 واقع شده است و فاصله آن تا حرم 300 متر است که به صورت پیاده تنها 5 دقیقه طول می‌کشد تا به حرم مطهر برسید.

قیمت این هتل از شبی 975.000 تومان شروع شده و به 3.075.000 تومان می‌رسد.

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان نخل فردوس

هتل آپارتمان نخل فردوس مجهز به واحد‌های 3 تخته و 4 تخته است و رستورانی بزرگ با ظرفیت 64 نفر دارد؛ همچنین به مراکز خرید، دسترسی بسیار آسانی دارد. این هتل به دلیل تمیزی و نوساز بودن، هتلی محبوب نزد مسافران است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا تنها 10 دقیقه به صورت پیاده طول می‌کشد، اما اگر این فاصله برای شما زیاد است می‌توانید با BRT که در نزدیکی هتل وجود دارد، به حرم بروید. شروع قیمت واحد‌های این هتل از 1.000.000 تومان شروع شده و به 2.280.000 تومان در آبان 1402 می‌رسد.

آدرس هتل آپارتمان نخل فردوس: این هتل در خیابان امام رضا، امام رضا 11