تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

واشنگتن دی سی ، خانه سیاست جهان است و دارای تاریخی است که به صدها سال پیش بازمی‌گردد. دیدن این شهر و یادگیری تاریخ آن فرصتی باورنکردنی برای دانستن نحوه تولد ایالات متحده آمریکا ارائه می‌دهد. سفر به این شهر بدون بازدید از برخی از موزه‌های بزرگ آن (که بسیاری از آن‌ها رایگان هستند)، بناهای تاریخی شگفت‌انگیز  و بناهای تاریخی نمادین آن کامل نمی‌شود .

اما در واشنگتن دی سی چیزهای بسیار بیشتری از تاریخ و سیاست وجود دارد. این شهر سالانه 24 میلیون نفر بازدیدکننده دارد. واشنگتن دی سی به خاطر مکان‌های جذاب غذاخوری، پیشروی در هنر در سطح جهانی و فضاهای سبز فراوان برای پیاده‌روی، همچنین برای گشت و گذار و استراحت در آن شهرت دارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

برای شناخت بیشتر این شهر با لیستی که از بهترین جاذبه‌های گردشگری در واشنگتن دی سی  در مجله گردشگری هم اقلیم برایتان آماده کرده ایم شروع کنید.

کاخ سفید ، واشنگتن دی سی

بدون شک از مهمترین جاهای دیدنی واشنگتن دی سی ، کاخ سفید است که در بالای لیست جاذبه‌های گردشگری واشنگتن دی سی قرار دارد. اکثر بازدیدکنندگان فقط به گرفتن عکس با نمای بیرونی این کاخ اکتفا می‌کنند. اگر به دنبال این هدف هستید، پس بهترین مناظر را برای عکاسی در خیابان پنسیلوانیا شمال غربی در میدان لافایت یا The Ellipse Park پیدا خواهید کرد.

اما اگر می‌خواهید در واقع در کاخ سفید گردش کنید، اوضاع کمی پیچیده‌تر است. شما باید از طریق نماینده کنگره خود (اگر آمریکایی هستید) یا از طریق سفارت خود در واشنگتن دی سی درخواست تور کنید. در هر صورت، تأیید می‌تواند تا سه ماه طول بکشد و تورها به سرعت پر می‌شوند، بنابراین باید زودتر اقدام کرد.

تورهای کاخ سفید شامل سه سالن (معروف به اتاق‌های آبی، قرمز و سبز) است که برای پذیرایی از مهمانان استفاده می‌شود و همچنین اتاق غذاخوری ایالتی. اگر می‌خواهید در مورد خانه ریاست جمهوری بیشتر بدانید، مرکز بازدیدکنندگان کاخ سفید دارای یک منطقه نمایشگاهی بزرگ است که عکس‌ها و فیلم‌ها و تورهای تعاملی را به نمایش می‌گذارد.

کاخ سفید ، واشنگتن دی سی

بنای یادبود لینکلن ، واشنگتن دی سی

ساختمان یادبود لینکلن با ارتفاع 30 متر، به افتخار شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا ساخته شده است و یکی دیگر از جاهای دیدنی واشنگتن دی سی می باشد. این بنا، ساختمان زیبایی است که از مرمر یول ساخته شده است. مشهورترین قسمت این سازه مجسمه لینکلن است که روی یک صندلی نشسته است. با احتساب پایه صندلی، ارتفاع مجسمه کمی بیش از 9 متر و وزن آن 170 تن است.

به دلیل وزن سنگین این مجسمه، آن را در 28 قطعه مجزا از سنگ مرمر سفید ساختند تا بتوانند آن را جابجا کنند. خود ساختمان علاوه بر محوطه اطراف مجسمه، دو اتاق دیگر نیز دارد. این اتاق‌ها دارای کتیبه‌های دیواری آدرس گتیزبورگ لینکلن و دومین سخنرانی افتتاحیه او در مارس 1865 است. بازدید از بنای یادبود رایگان است و نیازی به رزرو نیست.

بنای یادبود لینکلن ، واشنگتن دی سی

موزه ملی هوا و فضای اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی

پنجمین موزه پربازدید در جهان مجموعه‌ای از بیش از 60000 مورد را در خود جای داده است که همه اشیا و محتوای آن مربوط به هوا و فضا است. برخی از موارد برجسته این موزه عبارت‌اند از: ماژول فرماندهی آپولو 11، هواپیمای Wright Flyer برادران رایت و غیره.

همچنین در این موزه می‌توانید لباس فضایی l unar را که نیل آرمسترانگ پوشیده است ببینید و نمونه‌ای از سنگ قمری را لمس کنید . علاوه بر هواپیما و فضاپیما، این موزه همچنین بسیاری از اشیاء دیگر از جمله موشک، بالون، تجهیزات، ماهواره و موتور را در خود جای داده است.

عکس‌های تاریخی زیادی برای بازدید در این موزه وجود دارد. همچنین اسناد و مدل‌های مختلفی از هواپیما و غیره برای بازدید در این موزه یافت می‌شود. برای بازدید کامل از این موزه حداقل به دو ساعت زمان نیاز دارید. علاوه بر این وقتی به بالای سر خود نگاه می‌کنید چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. هواپیماها، ماژول‌ها، ماهواره‌ها و خیلی چیزهای دیگر اغلب از سقف آویزان هستند و دیدن آن‌ها باعث حیرت شما خواهد شد.

موزه ملی هوا و فضای اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی

گالری پرتره ملی ، واشنگتن دی سی

اگر می‌خواهید یکی از بهترین موزه‌های واشنگتن دی‌سی را کاوش کنید، باید از این موزه نیز دیدن کنید. موزه گالری پرتره ملی یک موزه هنری و از دیگر جاهای دیدنی واشنگتن دی سی است که منحصراً به پرتره‌های افراد مشهور اختصاص داده شده است .

محبوب‌ترین نمایشگاه آن، تالار رئیس‌جمهورها است که پرتره‌هایی از روسای جمهور آمریکا و از سال 2000، همچنین بانوی اول را به نمایش می‌گذارد. پرتره‌های ریاست جمهوری در همه اشکال و سبک‌ها وجود دارد؛ از سبک‌های مدرن رنگارنگ گرفته تا پرتره معروف جورج واشنگتن که در اندازه واقعی در سال  1796 ساخته شد.

این موزه همچنین تعدادی نمایشگاه دیگر را به شاعران، دانشمندان، مخترعان و فعالان اختصاص داده است که در تاریخ آمریکا تأثیر گذاشته‌اند. همچنین یک گالری به هنرهای نمایشی اختصاص دارد و دارای پرتره‌هایی از چارلی چاپلین، دوک الینگتون و الویس پریسلی است.

علاوه بر این یک گالری به قهرمانان ورزشی اختصاص داده شده. آلبرت اینشتین و جین آدامز برنده جایزه صلح نوبل از جمله پرتره‌های معروفی است که می‌توانید در این موزه بیابید. ساختمانی که گالری پرتره ملی را در خود جای داده است، یک نقطه عطف تاریخی ملی است و زمانی از آن به عنوان بیمارستان جنگ داخلی استفاده می‌شد.

گالری پرتره ملی ، واشنگتن دی سی

کوه ورنون جورج واشنگتن

اولین رئیس جمهور آمریکا، جورج واشنگتن، یک کشاورز ماهر بود. مزرعه سابق واشنگتن ، همچنین خانه او و همسرش بین سال‌های 1759 و 1775 در کوه ورنون واقع شده است.

امروزه، این ملک باشکوه، که در حدود 20 کیلومتری واشنگتن دی سی در ویرجینیا واقع شده است، یک جاذبه گردشگری بزرگ محسوب می‌شود. محوطه شامل خانه اصلی است که در ابتدا در سال 1734 ساخته شد، اما در دهه‌های بعد گسترش یافت. همچنین تعدادی ساختمان دیگر برای کاوش وجود دارد، از جمله دودکش خانه، ساختمان خشک‌شویی و اسطبل.

این ملک همچنین دارای چهار باغ، فضای ماهیگیری در امتداد رودخانه پوتوماک، و کلبه خانوادگی است که محلی برای استراحت زوج‌ها است. علاوه بر ملک اصلی، بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند بازسازی کارخانه ویسکی جورج واشنگتن را مشاهده کنند.

کوه ورنون جورج واشنگتن

تورهای اتوبوسی در واشنگتن دی سی

اگر فقط برای مدت کوتاهی از شهر بازدید می‌کنید، هیچ راه آسان‌تری برای تجربه شهر نسبت به انتخاب اتوبوس‌های هاپ آف وجود ندارد. این تورها در سراسر شهر گردش می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی در مورد هماهنگی حمل و نقل، به تمام جاذبه‌های گردشگری در واشنگتن دی سی دسترسی پیدا کنید.

موزه هیرشهورن و باغ مجسمه ، واشنگتن دی سی

این موزه هنر معاصر و مدرن در سال 1966 متولد شد. در آن زمان، جوزف هرمان هیرشهورن، کارآفرین و مجموعه‌دار آثار هنری، مجموعه عظیم خود را که شامل بیش از 6000 قطعه نقاشی و مجسمه بود، به دولت ایالات متحده اهدا کرد. این امر منجر به تأسیس این موزه توسط مؤسسه اسمیتسونیان شد. این موزه بزرگ در حدود 5600 متر مربع فضای داخلی به اضافه چهار هکتار فضای باغ وسعت دارد.

از آن زمان، مجموعه موزه به رشد خود ادامه داده است و عمدتاً تمرکز خود را بر هنر نیمه دوم قرن بیستم حفظ کرده است. آن‌ها نه تنها نقاشی‌ها و مجسمه‌ها، بلکه آثار رسانه‌های دیجیتالی، آثار مکتوب و آیتم‌های اجرایی را نیز در مجموعه خود نگهداری می‌کنند.

موزه هیرشهورن

بنای یادبود واشنگتن

بنای یادبود واشنگتن یکی از شناخته‌شده‌ترین مناظر در واشنگتن دی سی است. در پارک ملی و در نزدیکی استخری واقع شده است و در سال 1888 به افتخار اولین رئیس جمهور ایالات متحده افتتاح شد. این بنا که از سنگ مرمر و گرانیت ساخته شده است، 169 متر ارتفاع دارد و آن را به بلندترین بنای یادبود جهان تبدیل کرده است. اگرچه اکثر افرادی که از آن بازدید می‌کنند، تنها به گرفتن عکس از آن و آن‌هم از راه دور بسنده می‌کنند، اما خوب است که بدانید شما می‌توانید از  داخل بنا بازدید کنید.

بنای یادبود واشنگتن

موزه مادام توسادوس ، واشنگتن دی سی

موزه‌های مادام توسادوس از زمانی که ماری توسادوس، مجسمه‌ساز مستقر در لندن، اولین موزه را در دهه 1800 تأسیس کرد، وجود داشته‌اند. اگرچه همه موزه‌ها دارای پرتره‌های متنوعی برای گرامیداشت نام‌های معروف در عرصه‌های سرگرمی، ورزش هستند اما در واشنگتن دی سی رسالت موزه‌های این چنینی چیزی دیگر است.

در واشنگتن دی سی، این گرامیداشت به معنای روسای جمهور و افرادی است که به شکل‌گیری کشور کمک کردند. در واقع، این موزه محلی دو گالری ویژه دارد، یکی اختصاص داده شده به همه 45 رئیس جمهور ایالات متحده و دیگری اختصاص داده شده به کسانی که برای حقوق مدنی جنگیده‌اند، مانند مارتین لوتر کینگ جونیور و فعال روزا پارکس. این موزه همچنین دارای یک گالری اختصاص داده شده به جادوی “پشت صحنه” است. در این قسمت می‌توانید تاریخچه موزه‌ها و نحوه ساخت مجسمه‌ها را بیاموزید.

موزه مادام توسادوس

باغ گیاه‌شناسی ایالات متحده ، واشنگتن دی سی

USBG به‌عنوان قدیمی‌ترین باغ گیاه‌شناسی کشور آمریکا در سال 1820 افتتاح شد. باغ گیاه‌شناسی ایالات متحده از سه فضا تشکیل شده است: هنرستان، باغ ملی و پارک بارتولدی. باغ ملی سه هکتاری در فضای باز قرار گرفته است و دارای باغ گل رز، باغ پروانه‌ها، محوطه چمنزار برای رویدادهای فضای باز و مجموعه قابل توجهی از گیاهان بومی اقیانوس اطلس است. پارک بارتولدی، در روبروی باغ گیاه‌شناسی، پارکی آراسته با نیمکت‌ها، یک فواره چدنی به ارتفاع 9 متر و ترکیبی بزرگ از گیاهان همیشه سبز، درختچه‌ها، گیاهان چندین ساله و پوشش‌های زمینی است در تمام سال سرسبز است.

باغ گیاه‌شناسی ایالات متحده

چشمگیرترین بخش مجموعه خانه ارکیده، گونه‌های کمیاب و در خطر انقراض، گیاهان صحرایی، گیاهان دارویی و جنگل‌های بارانی استوایی را در خود جای داده است. باغ گیاه‌شناسی هر ساله چندین برنامه و نمایشگاه ویژه را در طول سال ترتیب می‌دهد، از جمله آن می‌توان به جشن کریسمس اشاره کرد.

قلعه اسمیتسونیان (smithsonian institution) ، واشنگتن دی سی

موسسه اسمیتسونیان بزرگ‌ترین موزه، مجموعه آموزشی و تحقیقاتی جهان است. درهای این جامعه علمی فرهنگی هنری برای یادگیری به روی بازدیدکنندگان باز است. موسسه اسمیتسونیان بزرگ‌ترین موزه، مجموعه آموزشی و تحقیقاتی جهان است که دارای 21 موزه و باغ وحش ملی است که با حفظ میراث، کشف دانش جدید و به اشتراک‌گذاری منابع خود با جهان، آینده را شکل می‌دهد.

این مؤسسه در سال 1846 با سرمایه‌ای از جیمز اسمیتسون انگلیسی (1765-1829) بنا به خواسته‌های او «تحت نام مؤسسه اسمیتسونیان، تأسیس برای افزایش و انتشار دانش» تأسیس شد.

نام مستعار این مرکز این مجموعه موزه، قلعه است. این قلعه که توسط همان معمار کلیسای جامع سنت پاتریک نیویورک طراحی شده است، از ماسه سنگ قرمز با استفاده از جزئیات گوتیک و رومی ساخته شده است. این قلعه در اواسط قرن نوزدهم ساخته شد و این اولین ساختمانی بود که مؤسسه اسمیتسونیان تا به حال در اختیار داشت.

 امروزه دفاتر اصلی موسسه و همچنین مرکز اطلاعات در این قلعه قرار دارد. در اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند درباره خود اسمیتسونیان و مجموعه‌های موجود در آن اطلاعات بیشتری کسب کنند، ببینند در موزه‌های مختلف چه اتفاقی می‌افتد و ورک‌شاپ‌های تعاملی در حال برگزاری در این قلعه را بررسی کنند.

این موسسه دارای 21 موزه، یک باغ وحش، 157.2 میلیون اشیا تاریخی، 2.2 میلیون جلد کتاب، 148200 متر مکعب آرشیو و 2981 انتشارات علمی است.

خوب است که بدانید اسمیتسون یک دانشمند و شیمیدان بریتانیایی بود و در عین حال در رشته هنرهای زیبا از دانشگاه آکسفورد نیز فارغ‌التحصیل شد.

قلعه اسمیتسونیان (smithsonian institution)

شهر بازی شش پرچم آمریکا، واشنگتن دی سی

Six Flags America  با بیش از 100 وسیله بازی هیجان‌انگیز و جذاب، یکی از جاذبه‌های گردشگری واشنگتن دی سی است. این پارک به شش منطقه تقسیم شده است : خیابان اصلی 1776، خلیج چساپیک، شهر فیلم لونی تونز، ماردی گراس، شهر گاتهام و کویوت کریک.

هر منطقه وسیله‌های بازی مرتبط با موضوع خود را دارد. خلیج چساپیک خانه یکی از محبوب‌ترین ترن هوایی‌های پارک به نام Firebird است. در حالی که در شهر گاتهام، SUPERMAN: Ride of Steel، ترن هوایی فوق‌العاده‌ای با ارتفاع 60 متر وجود دارد. در طول ماه‌های سپتامبر و اکتبر، این پارک Fright Fest را برگزار می‌کند که یک رویداد عجیب و غریب با مضمون هالووین و با ترس‌های فراوان و هیجان‌انگیز است. پارک آبی هاریکان هاربر دقیقاً در مجاورت این قسمت است. این پارک آبی بیش از 25 سرسره آبی دارد.

شهر بازی شش پرچم آمریکا، واشنگتن دی سی

تورهای قایقی در واشنگتن دی سی

رودخانه پوتوماک در قلب واشنگتن دی سی است. بسیاری از بناهای تاریخی و مکان‌های تاریخی مهم، از جمله خانه مانت ورنون جورج واشنگتن، درست در کنار آن قرار دارند. این رودخانه همچنین مستقیماً به مریلند و ویرجینیا می‌رود و مناظر شگفت‌انگیزی از عمارت‌های کنار رودخانه، پارک‌ها و مکان‌های دیدنی ارائه می‌دهد.

هنگامی‌که در واشنگتن دی سی هستید، انتخاب سفر دریایی با قایق‌سواری در رودخانه می‌تواند چشم‌انداز جدیدی از شهر به شما بدهد. سفرهای دریایی خوش‌منظره این رودخانه به طور منظم از واشنگتن دی سی به سمت کوه ورنون حرکت می‌کنند. اگر بخواهید ناهار خود را در رودخانه و روی قایق صرف کنید، می‌توانید از قایق‌هایی استفاده کنید که دارای بوفه هستند و یک دی جی با اجرای زنده نیز لحظات خوشی را برای شما می‌سازد. در حین حرکت در زیر پل وودرو ویلسون، از کنار بنای یادبود واشنگتن نیز عبور خواهید کرد. همچنین سفرهای دریایی شبانه نیز برای صرف شام وجود دارند که چه بسا این سفرهای شبانه شیک‌تر باشند.

تورهای قایقی در واشنگتن دی سی

باغ ملی ایالات متحده، واشنگتن دی سی

باغ ملی ایالات متحده تقریباً دو کیلومتر مربع را اشغال می‌کند و خانه بسیاری از گیاهان و درختان از انواع آب و هوا است. هر منطقه مجموعه‌ای از درختان یک ایالت یا قاره را در خود جای داده است. باغ‌های اصلی باغ ملی شامل مجموعه‌های بزرگ آسیایی، سرخس‌ها، دشت‌های و دشت‌های ساحلی و مجموعه‌ای خیره‌کننده‌ای از بونسای است.

همچنین باغ ملی گیاهان آمریکایی و باغی از رزهای تاریخی نیز در این مجموعه وجود دارد. این درختستان خانه تعدادی از آثار هنری جالب نیز است. از جمله ستون‌های کورنتی که زمانی بخشی از کاپیتول بود، یک مجسمه بزرگ آهنی و یک حوض.

باغ ملی ایالات متحده

مکان تاریخی ملی فردریک داگلاس، واشنگتن دی سی

پس از گذار از برده‌داری، فردریک داگلاس به یک اصلاح‌طلب و پیشرو در اصلاحات اجتماعی تبدیل شد و در نهایت به مارشال ایالات متحده برای ناحیه کلمبیا منصوب شد. وی  اولین سیاه‌پوستی که چنین نقشی را بر عهده گرفت. این منصب به او اجازه داد تا سرانجام در سال 1877 سدار هیل را بخرد که بعداً به سایت تاریخی ملی فردریک داگلاس تبدیل شد. اینجا  جایی بود که داگلاس بقیه عمر خود را در آنجا زندگی کرد. پس از خرید این خانه، داگلاس یک کتابخانه به آن اضافه کرد که می‌توانید امروز از آن بازدید کنید تا میز و مجموعه کتاب‌های او را ببینید.

بقیه خانه از جمله سالن‌ها، اتاق‌خواب‌ها و آشپزخانه نیز قابل بازدید هستند. بسیاری از اموال اصلی داگلاس در اینجا باقی مانده است، از جمله ویولن او، اجاق زغال سنگ (که در آن زمان برای خانه‌ها نادر بود) و مبلمان. این موزه برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی خود را در طول سال اجرا می‌کند و محوطه ملک نیز برای بازدید بازدیدکنندگان آزاد است.

مکان تاریخی ملی فردریک داگلاس

موزه هنر آمریکایی اسمیتسونیان

این موزه که به هنر آمریکایی در تمام اشکال آن اختصاص دارد، دارای قطعاتی است که قدمت آن‌ها به دوران استعمار بازمی‌گردد. همچنین مجموعه‌ای قابل توجه از هنرهای قرن 19 و  20 در این موزه وجود دارد .مشارکت قابل توجهی توسط نقاشان رئالیست و انتزاعی؛ از جمله جورجیا اوکیف، ادوارد هاپر، و جوزف استلا با این موزه صورت گرفت. همچنین مجموعه‌ای از چاپ و عکاسی که شامل داگرئوتیپ‌های اولیه است، در این موزه وجود دارد.

تعداد زیادی از آثار هنری هنرمندان آفریقایی آمریکایی، آسیایی آمریکایی و لاتین تبار نیز در اینجا به نمایش گذاشته شده است. این موزه نه تنها دارای آثار هنری نقاشی و مجسمه است، بلکه آثار عکاسی و منسوجات را نیز به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این موزه هنر آمریکایی از رسانه نیز کمک گرفته است.

موزه هنر آمریکایی اسمیتسونیان

کلیسای جامع ملی واشنگتن

ساخت ششمین کلیسای جامع بزرگ جهان بیش از 80 سال طول کشید که از سال 1907 شروع شد. کنده‌کاری‌ها و مجسمه‌های جدید همچنان برای تکمیل سبک معماری گوتیک ساختمان اضافه می‌شود و این ساختمان همچنان در حال توسعه و نوسازی است . در حال حاضر 112 گارگویل (طبق افسانه‌ها، نگهبانانی هستند که ساختمان‌ها را در برابر ارواح شیطانی محافظت می‌کنند) و حیوانات خارق‌العاده در خارج از کلیسای جامع وجود دارد.

به عنوان یکی از کلیساهای بزرگ در شهر واشنگتن، این مکان مقدس اغلب برای مراسم تشییع جنازه و مراسم یادبود ریاست جمهوری استفاده می‌شود. تجربه کلیسای جامع می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. مثلاً بازدیدکنندگان می‌توانند خود به‌تنهایی در فضای کلیسا قدم بزنند و سقف‌های طاق‌دار و پنجره‌های رنگارنگ، تعدادی کلیسای کوچک‌تر، یک محراب عالی با 110 مجسمه حکاکی شده و مجسمه دو متری رئیس‌جمهور جورج واشنگتن را از نزدیک مشاهده کنند.

همچنین کلیسای جامع یک برنامه موسیقایی غنی را ارائه می‌دهد که شامل رسیتال‌های پیانو(اجرای موسیقی آوازی بی‌کلام توسط یک نوازنده)، گروه کر و کنسرت‌های پیانو است.

کلیسای جامع ملی واشنگتن

کاپیتول هیل ، واشنگتن دی سی

محله تاریخی کاپیتول هیل محل کنگره ایالات متحده و همچنین کتابخانه کنگره و گورستان کنگره است. قدم زدن در خیابان‌های آن راهی عالی برای دیدن مکان‌های دیدنی معروف و معماری رنگارنگ است .به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی در واشنگتن دی سی، ساختمان کنگره ایالات متحده قطعاً ارزش بازدید را دارد.

با تورهای راهنما شما می‌توانید از اتاق‌های اصلی از جمله روتوندا و سردابه بازدید کنید. همچنین از این طریق از سالن مجسمه ملی نیز دیدن خواهید کرد که 35 مجسمه از 100 مجسمه کنگره را در خود جای داده است که همه ایالت‌ها را نشان می‌دهد. علاوه بر این از گالری‌های سنا و مجلس نیز می‌توان بازدید کرد، اما باید بدانید که بازدید از این بخش‌ها جزئی از برنامه یک تور استاندارد و عادی نیستند.

کاپیتول هیل

پنتاگون ، ویرجینیا

باوجوداینکه پنتاگون، مقر وزارت دفاع و یکی از امن‌ترین ساختمان‌های آمریکا است، اما با این حال بازدیدکنندگان مجاز به بازدید از پنتاگون هستند. تورهای بازدید رایگان هستند، اما باید حداقل 14 روز قبل بلیت خود را درخواست کنید. همان‌طور که می‌دانید، امنیت سطح بالایی در همه جای پنتاگون وجود دارد، بنابراین گشت‌ها فقط 60 دقیقه طول می‌کشند و فقط به اتاق‌های خاصی محدود می‌شوند که راهنما شما را به آنجا می‌برد.

اتاق‌های مجاز شامل محل یادبود 11 سپتامبر، یک کلیسای کوچک و همچنین تالار قهرمانان است. این تور از مرکز بازدیدکنندگان شروع می‌شود، که دارای یک فروشگاه هدیه و یک ماکت از تریبون مصاحبه‌های مطبوعاتی است. در این قسمت شما می‌توانید عکس بگیرید. اگر تمایل به خرید سوغاتی دارید باید قبل از شروع تور آن‌ها را از مراکز تهیه سوغاتی خریداری کنید زیرا پس از پایان تور نمی‌توانید به نقطه شروع بازگردید.

پنتاگون

پارک کنیل‌ورث و باغ‌های آبی واشنگتن دی سی

پارک کنیل‌ورث و باغ‌های آبی، خانه باتلاقی کنیل‌ورث، تعداد زیادی از گونه‌های گیاهان آبزی است، همچنین این پارک به پناهگاهی جذاب برای پرندگان، ماهی‌ها و خزندگان تبدیل‌شده‌ است. آهو و روباه نیز در اینجا قابل مشاهده هستند. با این حال، جاذبه اصلی این پارک نیلوفرهای آبی هستند که در بیشتر سال به‌جز زمستان که حوض‌ها یخ‌زده هستند، شکوفا می‌شوند.

حوضچه‌های تاریخی این پارک، خانه گیاهانی است که بیش از 500 سال قدمت دارند .اگر بازدیدکنندگان تمایل بیشتری به ماجراجویی دارند باید از یک سری مسیرهای خاص پارک عبور کنند تا به رودخانه Anacostia برسند. این باغ علاوه بر ایجاد فرصت ویژه برای تماشای پرندگان، برنامه‌هایی برای صحبت با محیط‌بانان و همچنین رویدادهای ویژه‌ای را در طول سال برای بازدیدکنندگان تهیه و تدارک می‌بیند.

پارک کنیل‌ورث و باغ‌های آبی واشنگتن دی سی

یادبود مارتین لوتر کینگ، جونیور، واشنگتن دی سی

پارک وست پوتوماک خانه بسیاری از آثار ملی و بناهای دیدنی، از جمله یادبود توماس جفرسون (سومین رئیس جمهور آمریکا، مروج جمهوری‌خواهی، از بنیان‌گذاران استقلال آمریکا از بریتانیا) و یادبود مارتین لوتر کینگ جونیور (رهبر جنبش حقوق مدنی آفریقایی‌های آمریکایی‌تبار) است. به دلیل قرار گرفتن آن در نزدیکی بنای یادبود واشنگتن، از زیبایی درختان گیلاسی که در آن حوالی قرار دارند نیز بهره می‌برد.

بنای یادبود مارتین لوتر کینگ جونیور از یک مجسمه گرانیتی صورتی 9 متری و دو قطعه‌سنگ دیگر در پشت آن تشکیل شده است. یک سنگ‌نوشته به طول 140 متر از برخی از به‌یادماندنی‌ترین سخنرانی‌ها و نوشته‌های کینگ میز در کنار مجسمه یادبود وی نقل‌قول می‌کند. همچنین کتیبه‌ای از سخنرانی کینگ “من یک رؤیا دارم” نیز در کنار این یادبود وجود دارد.

موزه ملی تاریخ آمریکا، واشنگتن دی سی

این موزه یکی از شعبه‌های موزه اسمیتسوناین است که سه طبقه فضای نمایشگاهی را ارائه می‌دهد و  به شرح تاریخ آمریکا از طریق مجموعه‌ای عظیم از بیش از 3 میلیون شی اختصاص داده شده است. این مجموعه شامل اشیاء تاریخی مانند کلاه آبراهام لینکلن، یونیفرم واشنگتن و پرچم 15 ستاره اصلی بنر ستاره‌دار است.

همچنین گنجینه‌های زیادی وجود دارد که به میراث فرهنگی و اجتماعی کشور مرتبط است، از جمله دمپایی‌های یاقوتی از  The Wizard of Oz و عروسک اصلی Kermit the Frog از The Muppet Show. دیگر دارایی‌های منحصربه‌فرد این موزه شامل اولین لامپ رشته‌ای الکتریکی ادیسون و چاپ کتاب اصلی بنجامین فرانکلین است.

علاوه بر نمایشگاه‌ها، بازدیدکنندگان موزه، به تعداد زیادی رویداد از جمله برنامه تئاتر  History Alive، نمایش فیلم، جشنواره‌ها و سخنرانی‌های ویژه در طول سال دسترسی دارند.

پارک ملی جانورشناسی، واشنگتن دی سی

جاذبه اصلی پارک ملی جانورشناسی، همیشه پانداهای غول‌پیکر آن بوده است. دو مورد اول این پانداهای بزرگ در سال 1972 وارد پارک شدند. بخش زیستگاه‌های آسیایی، همچنین جایی که پانداهای غول‌پیکر در آن زندگی می‌کنند، پلنگ ابر، سمور، پانداهای قرمز و خرس تنبل را در خود جای داده است. همه آن‌ها در محیط‌هایی زندگی می‌کنند که شبیه زیستگاه‌های وحشی  آن حیوانات است.

سایر نمایشگاه‌های محبوب عبارت‌اند از آمازونیا، منطقه آمریکایی گاومیش کوهان‌دار آمریکایی و مسیرهای فیل، که نه تنها محل زندگی فیل‌های آسیایی است.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند گالری عکس‌ها و اطلاعات مربوط به مؤسسه زیست‌شناسی حفاظتی اسمیتسونیان و کار آن در مورد گونه‌های در خطر انقراض را بررسی کنند یا از نمایشگاه «خرس دودی» دیدن کنند تا درباره آتش‌سوزی‌های جنگلی و داستان خرس دودی واقعی که زمانی در باغ‌وحش زندگی می‌کرد، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

همچنین یک چرخ فلک، یک زمین بازی، فروشگاه‌های هدیه و چندین ایستگاه غذاخوری در اطراف باغ وحش وجود دارد.

موزه تاریخ طبیعی اسمیتسونیان، واشنگتن دی سی

موزه تاریخ طبیعی آمریکا سفر به کره زمین برای فهمیدن داستان زمین است. این مجموعه دارای 145 میلیون نمونه از بقایای موجودات گیاهی و جانوری، بقایای انسان و مجموعه مهمی از سنگ‌ها (از جمله شهاب‌سنگ‌ها) است.

از مهم‌ترین موارد موجود در می‌توان به یکی از بزرگ‌ترین یاقوت‌های کبود جهان (330 قیراط)، 45000 قطعه شهاب‌سنگ، اسکلت فسیلی rex.1 و بقایای انسانی با بیش از 200000 سال قدمت، اشاره کرد. همچنین یک غرفه پروانه زنده، یک سالن اختصاص داده شده به غول‌های اقیانوس و یک سالن استخوان با هزاران اسکلت در این موزه وجود دارد.

جدیدترین نمایشگاه دائمی موزه بخش  Q?rius است که یک منطقه تعاملی است که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند از میکروسکوپ برای دیدن نمونه‌های منحصربه‌فرد استفاده کنند. همچنین بازدید از بخش واقعیت افزوده و فرصت گوش دادن به سخنرانی‌های مهم در باب طبیعت و …، کارگاه‌ها و رویدادهای ویژه در این موزه در دسترس است.

خانه و باغ تاریخی  تودور پلیس (Tudor Place)، واشنگتن دی سی

خانه و باغ تاریخی زیبای Tudor Place زمانی متعلق به نوه مارتا واشنگتن بود. این خانه به مدت 178 سال موروث خانوادگی باقی ماند تا اینکه مالک نهایی تصمیم گرفت آن را به موزه تبدیل کند و در سال 1960 به عنوان یک بنای تاریخی ملی اعلام شد.

این مجموعه در حال حاضر شامل بسیاری از اشیاء است که زمانی متعلق به مارتا و جورج واشنگتن بوده است. ظروف چینی  Sèvres، چهارپایه اردوگاهی که واشنگتن در طول جنگ انقلاب از آن استفاده می‌کرد، لباس‌های ابریشمی، و تعداد زیادی مبلمان ظریف از اشیاء موجود در این خانه باغ است.

نامه‌های زیادی در این مجموعه وجود دارد، از جمله یک نامه از جورج که به مارتا نوشته شده است تا به او بگوید که برای رهبری ارتش منصوب شده است. این موزه همچنین بیش از 3000 اقلام نساجی مانند لباس، لحاف و قالیچه را در خود جای داده است. محوطه اطراف ملک مزین به باغ‌های رسمی زیبا به سبک اروپایی است که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن‌ها گردش کنند.

موزه نشنال جئوگرافیک، واشنگتن دی سی

نشنال جئوگرافیک مدت‌هاست که به حمایت از دانشمندان و کاشفان در اکتشاف و حفاظت از شگفتی‌های جهان مشهور بوده است. موزه آن‌ها در واشنگتن دی سی به ویترینی عالی برای همه این تحقیقات تبدیل شده است. این موزه مکانی برای بیدار کردن کنجکاوی و الهام بخشیدن به شما است.

مصنوعات و عکس‌هایی در موزه نشنال جئوگرافیک به نمایش گذاشته شده است، علاوه بر این قلب موزه ایستگاه‌های برای یادگیری تعاملی و نمایشگاه‌های موقتی نیز است . نمایشگاه‌های همیشه به‌روز موزه بر بهترین نشنال جئوگرافیک بر روایت‌های اول شخص  افرادی که به اورست صعود کرده‌اند تا بهترین عکاسان حیات‌وحش جهان، تمرکز دارند.
همچنین برنامه‌ای درباره جین گودال (دانشمندی انگلیسی است که در زمینه‌های رفتارشناسی جانوران و مردم‌شناسی مطالعه می‌کند. او از سال ۲۰۰۲ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع حفاظت از طبیعت است.) در این موزه اجرا می‌شود که دیدن آن خالی از لطف نیست.

گالری ملی هنر و باغ مجسمه واشنگتن دی سی

این گالری هنری عظیم مجموعه‌ای چشمگیر از نقاشی‌ها و طراحی‌ها و همچنین عکس‌ها، مجسمه‌ها و انواع دیگر هنرهای تزئینی را در خود جای داده است. برخی از کارهایی که در اینجا به نمایش گذاشته شده‌اند به قرون‌وسطی بازمی‌گردد.

این گالری به‌ویژه به دلیل داشتن تنها نقاشی موجود از لئوناردو داوینچی در ایالات‌متحده، مشهور است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند نقاشی‌های رافائل، ال گرکو، آگوست رودن و رامبراند را در این موزه ببینند. این موزه از دو ساختمان تشکیل شده است که توسط یک راهروی متحرک در یک گذرگاه زیرزمینی به هم متصل شده‌اند.

در سال 1999، موزه یک باغ مجسمه در فضای باز را به فضای خود اضافه کرد تا آثار هنری مدرن را به نمایش بگذارد. خیره‌کننده‌ترین نمونه‌ها عبارت‌اند از یک عنکبوت برنزی 4.5 متری، مجموعه‌ای از ساختارهای انتزاعی مانند صندلی‌هایی که روی‌هم انباشته شده‌اند و Puellae (دختران) و تعدادی مجسمه بدون سر که نماد تمامیت‌خواهی است.

مرکز هنرهای نمایشی جان اف کندی، واشنگتن دی سی

این مرکز که به عنوان یادبود به رئیس جمهور جان اف کندی پس از ترور وی اختصاص یافته است. این مرکز هنری دارای سه مکان اصلی (خانه اپرا، سالن کنسرت، و تئاتر آیزنهاور) و همچنین تعدادی فضا و صحنه کوچک‌تر است. تئاتر، رقص، نمایش‌های موزیکال، باله و کنسرت در مرکز هنری جان اف کندی به نمایش گذاشته می‌شود.

علاوه بر اجراهای چرخشی و موقتی، نمایشگاه‌، فیلم، میزگرد، کارگاه‌ها و سخنرانی‌ نیز در این مرکز انجام می‌شود. این مرکز همچنین دارای یک تراس روباز، روی پشت‌بام با منظره 360 درجه از شهر و خط افق است. دسترسی به تراس حتی برای افرادی که در هیچ اجرائی شرکت نمی‌کنند رایگان است.

موزه کتاب مقدس، واشنگتن دی سی

موزه کتاب مقدس شش طبقه است. سه طبقه به مجموعه دائمی اختصاص دارد که شامل بیش از 1500 شیء و اثر است که شامل پاپیروس‌های کتاب مقدس، اکتشافات باستان‌شناسی از سرزمین‌های کتاب مقدس، انجیل‌های چاپ‌شده کمیاب و بسیاری از نقاشی‌ها است.

همچنین در این موزه، بسیاری از اشیاء به امانت گرفته شده از واتیکان، اداره آثار باستانی اسرائیل یا موزه‌های دیگر به نمایش گذاشته شده است .دیوارهای شیشه‌ای رنگی حاوی کتیبه‌های کتاب مقدس، جلوه‌های بصری با استفاده از چراغ‌های LEDو ارائه‌ برنامه‌های چندرسانه‌ای برای روایت زندگی افراد مشهور مذهبی استفاده می‌شوند. این موزه همچنین دارای یک تئاتر هنرهای نمایشی و یک فضای گالری جداگانه برای نمایشگاه‌های موقت نیز است.

بازدیدکنندگان می‌توانند مناظر عالی از ساختمان کنگره ایالات متحده را از پشت بام تماشا کنند و همچنین از باغ کتاب مقدس بازدید کنند. در اینجا، بازدیدکنندگان گیاهانی را پیدا می‌کنند که در کتاب مقدس ذکر شده است، از جمله بوته زوفا و رزهای شارون.

باغ گیاه‌شناسی  Meadowlark، واشنگتن دی سی

باغ گیاه‌شناسی Meadowlark با بیش از 95 هکتار مجموعه گیاهان بومی، حوضچه‌ها و بیش از 30 باغ ویژه برای کشف، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. شما می‌توانید در مسیرهای مشخص شده برای پیاده‌روی گردش کنید، از حیات وحش عکاسی کنید یا در یکی از آلاچیق‌های زیبای باغ استراحت کنید. قدم زدن در باغ زنگ کره‌ای یکی از فرصت‌هایی است که نباید آن را از دست داد. این باغ یک زنگ سه تنی دست‌ساز دارد که در سقف یک آلاچیق تزئین شده زیبا نصب شده است.

در اینجا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از جمله کشف منطقه منحصربه‌فرد تالاب بومی ویرجینیا که پر از گیاهان آبزی و درختان محلی است. این باغ میزبان یک پیاده‌روی زمستانی ویژه برای مهمانان خود است که در آن باغ با چراغ‌های کریسمس پوشیده شده است. همچنین در این باخش یک تور طبیعت‌گردی برای تماشای پرندگان و طبیعت وجود دارد.

همان‌طور که اشاره شد، به دلیل حضور سیاستمداران مشهور و رؤسای جمهور خود که نقش بزرگی در سرنوشت و استقلال آمریکا ایفا کردند، بسیار شهرت دارد. این شهر جمهوری‌خواه همچنین دربرگیرنده تاریخ سرخپوستان آمریکایی، یک کتابخانه بسیار غنی، یک کلیسای بسیار مشهور و سایر مراکز مهم فرهنگی هنری، سیاسی و گردشگری مهم است. در این مقاله با ما همراه باشید تا واشنگتن را بیشتر بشناسیم.

موزه ملی سرخپوستان آمریکایی، واشنگتن دی سی

این موزه اسمیتسونیان بر تاریخ و فرهنگ مردمان بومی قاره آمریکا متمرکز است. این موزه نه تنها شامل مجموعه بومیان بخش شمالی آمریکا، بلکه شامل جمعیت آمریکای مرکزی و جنوبی نیز می‌شود.

مجموعه موزه ملی سرخپوستان آمریکایی شامل بیش از 800000 مصنوعات و همچنین یک آرشیو بزرگ عکاسی است . بخش اعظم آن توسط مجموعه‌دار آمریکایی جورج گوستاو هی در آغاز قرن نوزدهم جمع‌آوری شد و اکنون با حمایت جوامع قبیله‌ای مدیریت می‌شود.

این مجموعه به مناطقی مانند آمریکای شمالی، مجموعه‌های مایاهای مکزیکی و گواتمالا، حوضه آمازون و برزیل، آند و غیره تقسیم می‌شود. به دلیل مساحت وسیعی که تحت پوشش قرار گرفته است، مجموعه‌ها بسیار متنوع هستند. عروسک، کیف و لباس، کالاهای خانگی، لباس‌های رقص، و اشیاء طلا و فلز از جمله آثار به نمایش درآمده در این موزه هستند.

نمایشگاه‌های موقت در موزه، بینشی در مورد موضوعات و جوامع خاص ارائه می‌دهند. این اجراها نگاهی به معاهدات بین ایالات متحده و کشورهای سرخپوست آمریکا، جهان‌بینی و فلسفه مردم بومی و آثار هنرمندان دوران مدرن سرخپوستان را شامل می‌شوند.

ایستگاه اتحادیه واشنگتن، واشنگتن دی سی

ایستگاه واشنگتن یونیون یک مرکز حمل و نقل اصلی برای قطارها و یک مقصد خرید است. این ایستگاه در سال 1908 افتتاح شد و طی چند دهه، روزانه بیش از 200000 مسافر را جابه‌جا کرد. با محبوبیت بیشتر هواپیماها و اتومبیل‌ها، ایستگاه آسیب دید و به روی عموم بسته شد. هنگامی‌که در سال 2016 بازگشایی شد، تالار بزرگ  با گرانیت سفید، سنگ مرمر و جزئیات ورق طلا، با تمام شکوه خود بازسازی شد.

گالری‌های خرید در ایستگاه واشینگتن یونیون به شما امکان خرید از برندهای معروف مانند Victoria’s Secret و The Body Shop و همچنین از بوتیک‌فروشی‌های کوچک‌تر را ارائه می‌دهند. فودکورت موجود در این ایستگاه غذای فوری نظیر مترو و چیپوتل و همچنین پیتزای شیکاگو، کیک‌های عالی و قهوه لذیذ را برای مشتریان خود سرو می‌کند.

کتابخانه کنگره، واشنگتن دی سی

کتابخانه کنگره که در سال 1800 تأسیس شد، یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های جهان است. این مرکز شامل بیش از 170 میلیون کتاب به 450 زبان زنده دنیا در مجموعه خود است. نمونه‌های چشمگیر شامل کتاب مقدس گوتنبرگ است. این کتابخانه همچنین دارای نقشه، ضبط صدا، نقاشی، بیش از 14 میلیون عکس و چاپ و حتی دو ویولن استرادیواریوس است.

امکان بازدید از قسمت زیادی از مجموعه وجود ندارد، اما اشیاء مهمی مانند انجیل گوتنبرگ و نقشه جهانی سال 1507 Waldseemüller در سراسر کتابخانه به نمایش گذاشته شده است. همچنین شما می‌توانید سالن‌ها و طبقات مختلف کتابخانه را برای تماشای نقاشی‌های دیواری و موزاییکی کاوش کنید. این کتابخانه کنسرت‌ها، سخنرانی‌ها و رویدادهای متنوعی را در طول سال برگزار می‌کند.

ساختمان هنر و صنایع، واشنگتن دی سی

یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های موسسه اسمیتسونیان، ساختمان هنر و صنایع آن است که این مکان نیز اولین ساختمانی بود که فضای نمایشی برای مجموعه‌های موزه فراهم کرد. در اواخر دهه 1800، موارد بسیاری مربوط به زمین‌شناسی، جانورشناسی، مردم‌شناسی، هنر و تاریخ را در خود جای داده بود. اختراعاتی مانند لامپ ادیسون و اولین تلفن زمانی در اینجا نیز به نمایش گذاشته شد.

اگرچه این ساختمان در طول سال ها خراب شد، اما در نهایت به عنوان یک فضای نمایشگاهی کوتاه‌مدت دوباره متولد شد. بازسازی این ساختمان در حال انجام است. نمایشگاه‌های اخیر تجربیات همه جانبه‌ای را با تمرکز بر آنچه در آینده، هنر و فناوری به ارمغان خواهد آورد و همچنین ارائه‌هایی در مورد عکاسی، نقاشی و مجسمه‌سازی در فضای باز ارائه کرده‌ است.

یادبود توماس جفرسون، واشنگتن دی سی

این ساختمان نئوکلاسیک نیم‌دایره رسماً در سال 1943 افتتاح شد. این ساختمان منشأ بحث‌ها و گفت‌وگوهای زیادی در مورد هزینه، طراحی و حتی مکان آن در نزدیکی کاخ سفید بود. در نهایت با استفاده از سنگ مرمر و گرانیت امپریال دانبی سفید ساخته شد و به‌گونه‌ای طراحی شد که در هر زمان از جهات مختلف قابل دسترسی و مشاهده باشد.

ویژگی اصلی  این مجسمه یادبود که تقریباً شش متر است، این است که در داخل یک بنای دایره‌ای شکل ایستاده است. دیوارهای اطراف آن نقل‌قول‌هایی از نامه‌ها، زندگی‌نامه او و اعلامیه استقلال دارد. این بنای تاریخی درست در اطراف رودخانه پوتوماک قرار دارد. اگر در اوایل آوریل از این بنا دیدن کنید، احتمالاً با درختان گیلاس ژاپنی شکوفه‌دار احاطه شده و فرصت‌ خوبی برای یک عکس جذاب را برای شما ایجاد می‌کند.

محله چینی‌ها، واشنگتن دی سی

در مقایسه با سایر محله‌های چینی در سراسر آمریکا، این محله نسبتاً کوچک است و فقط حدود سه بلوک را اشغال می‌کند. اکنون کمتر از 300 مهاجر چینی در این منطقه زندگی می‌کنند که در مقایسه با هزاران مهاجر چینی در چند دهه پیش کاهش یافته است.

در بالای لیست کارهایی که باید در اینجا انجام دهید، عکاسی از طاق‌راه دوستی است که 14.5 متر ارتفاع دارد و 284 اژدها در آن دیده می‌شود. رستوران‌های متعددی (بیش از 20 عدد) در این محله وجود دارد. بازدید از مرکز فرهنگی اجتماعی محله چینی برای کونگ فو، تای چی یا درس چینی آزاد است.

اگرچه فروشگاه‌های زیاد، سینما و گزینه‌های تفریحی شبانه زیادی در اینجا وجود دارد، اما بیشتر مکان‌ها لزوماً به محله اصلی چینی‌ها متصل نیستند و بسیاری از آن‌ها بخشی از یک فضای کلی را تشکیل می‌دهند. برخی از ساختمان‌های قدیمی این محله در فهرست ملی اماکن تاریخی ثبت شده‌اند.

موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی آفریقایی‌تبار

این موزه اسمیتسونیان تاریخ و فرهنگ آفریقایی-آمریکایی را از طریق مجموعه‌ای عظیم از بیش از 40000 شی‌ء مستند می‌کند و به نمایش می‌گذارد. نمونه‌های قابل توجه عبارت‌اند از اقلامی از یک کشتی برده‌داری که غرق شده، یک شال کتانی و ابریشمی که زمانی به هریت تابمن تعلق داشت و یک کابین برده‌داری و حمل برده از کارولینای جنوبی که در داخل موزه بازسازی شده است.

این موزه همچنین دارای یک واگن راه‌آهن مربوط به دوران جدایی‌سازی (زمانی که آفریقایی‌تبارها مجبور بودند در وسایل نقلیه جداگانه سوار شوند) است. در طول دهه گذشته، این مجموعه گسترش یافته و شامل اشیاء معاصر بیشتری نیز شده است، مانند دستکش‌های بوکس محمدعلی و لباس NBA کوبی برایانت.

نمایشگاه‌های موقتی این موزه به بررسی موضوعاتی می‌پردازند که بر جامعه آفریقایی-آمریکایی تأثیر می‌گذارد. همچنین سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و مطالب خواندنی بینشی از تاریخ و فرهنگ به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. کافه Sweet Home موزه، غذاها و نوشیدنی‌هایی را سرو می‌کند که ارتباطی با فرهنگ و تاریخ آفریقایی-آمریکایی‌ها دارد.

کلیسای مریم مقدس

بزرگ‌ترین کلیسای کاتولیک رومی در ایالات متحده با 100 متر ارتفاع و 140 متر طول کلیسای مریم مقدس در واشنگتن دی سی است. ساخت و ساز کلیسای معبد ملی در سال 1920 با ترکیب عناصر بیزانسی و رومی آغاز شد و تقریباً یک قرن بعد در سال 2017 به پایان رسید. در نتیجه، ساختمان دارای تعدادی از عناصر معماری است که به ندرت در یک کلیسا ترکیب شده‌اند؛ از جمله شیشه‌های ونیزی، موزاییک‌ها، کاشی‌های رنگین‌کمانی و حکاکی‌های سنگی صیقلی .این کلیسا 365 روز در سال به روی بازدیدکنندگان باز است.

پارک ملی، واشنگتن دی سی

به عنوان معروف‌ترین پارک شهری واشنگتن دی سی، مرکز خرید ملی هر روز پذیرای میلیون‌ها بازدیدکننده است. این پارک، خانه برخی از مشهورترین موزه‌ها و بناهای تاریخی در واشنگتن دی سی است.

موزه ملی تاریخ آمریکا، موزه ملی سرخپوستان آمریکایی، موزه ملی هوا و فضا و ساختمان موسسه اسمیتسونیان (“قلعه”) همگی در فضای پارک قرار دارند. درست خارج از پارک ملی، ساختمان کنگره ایالات متحده ، یادبود لینکلن، و یادبود مارتین لوتر کینگ جونیور و بسیاری از بناهای دیدنی دیگر را خواهید دید. این پارک به عنوان محل تجمع در مراسم تحلیف ریاست جمهوری و همچنین مکانی برای تجمعات و اعتراضات استفاده می‌شود. در اینجا بود که مارتین لوتر کینگ جونیور سخنرانی معروف خود با عنوان “من یک رؤیا دارم” را ایراد کرد.

یادبود کهنه سربازان ویتنام، واشنگتن دی سی

این بنای یادبود تنها چند قدم دورتر از مرکز خرید ملی، دیواری به طول 75 متر است که با استفاده از گرانیت سیاه بازتابنده ساخته شده است. نام هر یک از نیروهای نظامی که به دلیل جنگ جان خود را از دست داده‌اند در اینجا حک شده است. این دیوار عمداً در ارتفاعات ساخته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند مسیری را در امتداد آن دنبال کنند تا بیش از 58000 نام روی آن را بخوانند. این دیوار به عنوان دیواری که شفا می‌دهد نیز شناخته می‌شود.

همچنین یک مجسمه برنزی به نام سه سرباز و دومین یادبود 4.5 متری به زنانی که در جنگ خدمت کرده‌اند (بیشتر به عنوان پرستار) تقدیم شده است.

چرخ‌وفلک پایتخت، واشنگتن دی سی

این چرخ‌وفلک عظیم، با ارتفاع 55 متر، چشمگیرترین چرخ‌وفلک واشنگتن دی سی است که از بالای آن مناظر بی‌نظیری از شهر (از جمله بنای یادبود واشنگتن) و مریلند و ویرجینیا به خوبی قابل مشاهده است.

Capital Wheel  از سال 2014 در بندر ملی، در اسکله‌ای بر فراز رودخانه پوتوماک قرار دارد. این چرخ‌وفلک 42 کابین مسافربری با کنترل شرایط آب و هوایی دارد و با بیش از 1.5 میلیون چراغ LED تزئین شده است که کنتراست خیره‌کننده‌ای از رنگ‌ها را در شب در برابر آسمان به تصویر می‌کشد.

در این چرخ‌وفلک یک کابین VIP نیز موجود است که صندلی‌های مجلل، کف شیشه‌ای و امکانات عکاسی حرفه‌ای دارد. در این اسکله همچنین فضاهای مناسب پیک‌نیک برای خانواده‌هایی که می‌خواهند پس از پایان سفر با چرخ‌وفلک از فضای اسکله استفاده کنند در اطراف بمانند و از مناظر لذت ببرند طراحی شده است.

صومعه فرانسیسکن سرزمین مقدس در آمریکا، واشنگتن دی سی

صومعه خیره‌کننده فرانسیسکن و باغ‌های آراسته‌شده آن، با نقشه‌ای شبیه به صلیب اورشلیم، مکانی آرامش‌بخش در واشنگتن دی‌سی پرهیاهو است. علاوه بر خود صومعه، محوطه آن شامل 15 کلیسای کوچک و مشابه با زیارتگاه‌ها و بناهای تاریخی مهمی است که در سرزمین مقدس یافت شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در رسیتال‌های ماهانه که در ارگ بزرگ Lively-Fulcher اجرا می‌شود شرکت کنند.

شما می‌توانید به‌تنهایی از باغ‌ها لذت ببرید، اما تورهای رایگان بین آوریل و سپتامبر نیز  برای گردش در فضای این صومعه وجود دارد. این تورها فرصتی عالی برای آشنایی با گیاهان باغ، زنبورک‌خانه‌ها، معماری صومعه و چگونگی پیدایش باغ‌ها ارائه می‌دهند. همچنین تورهای داخلی برای آشنایی با کلیسای کوچک ماریان و آثار هنری آن و همچنین ماکت غار لوردز در باغ وجود دارد.

موزه یادبود هولوکاست ایالات متحده

موزه یادبود هولوکاست یک مرکز تحقیقاتی بزرگ و کامل‌ترین مجموعه درباره واقعه هولوکاست است. آرشیو این موزه به بیش از 49 میلیون صفحه اسناد رسمی می‌رسد. این موزه همچنین دارای بیش از 12000 اثر باستانی و تعداد زیادی عکس و ساعت‌ها فیلم است. این مجموعه‌ها اروپای اشغال شده توسط نازی‌ها، اردوگاه‌های کار اجباری، و هولوکاست و همچنین محاکمه‌های جنایات جنگی را که پس از آن انجام شد، مستند می‌کنند.

همچنین اسناد فیلم‌برداری و مکتوب گسترده‌ای از بازماندگان و مستنداتی درباره انکارکنندگان هولوکاست امروزی وجود دارد. اشیاء شامل وسایل شخصی، یونیفرم اردوگاه کار اجباری، خاطرات دست‌نویس، ماکت یک واگن قطار هولوکاست است. این موزه همچنین میزبان نمایشگاه‌های موقت مربوط به نسل‌کشی در دوران مدرن، تبلیغات یهودستیزی و طرح پزشکی مرگبار نازی‌ها است.

املاک هیلوود استیت، موزه و باغ‌ها واشنگتن دی سی

مارجوری مریودر پست، تاجر و بشردوست آمریکایی نیز یک مجموعه‌دار هنری پرشور بود. او در طول زندگی خودشیفتگی خاصی به هنر امپراتوری روسیه، به ویژه اقلام متعلق به خانواده سلطنتی رومانوف داشت. پس از مرگ او در سال 1973، خانه او در هیلوود استیت در واشنگتن دی سی به موزه هنرهای تزئینی تبدیل شد.

کل خانه تا کنون حفظ و نگهداری شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند از اتاق‌خواب‌ها، کتابخانه، اتاق صبحانه و حتی آشپزخانه پر از وسایل مدرن دیدن کنند. بیشتر مجموعه پست در اتاق‌های مختلف پخش شده است. این اشیاء شامل مجموعه بزرگ او از تخم‌های فابرژ، مبلمان طراحی شده توسط کابینت‌ساز رسمی ماری آنتوانت و تعداد زیادی ملیله‌دوزی، پرتره‌های بزرگ و نمادهای کلیسای ارتدکس روسیه است.

محوطه عمارت این موزه نیز زیبا است و ارزش گشت‌وگذار را دارد. باغ گل رز او توسط همان طراح که روی باغ گل رز کاخ سفید کار می‌کرد ایجاد شد. همچنین یک باغ ژاپنی، یک خانه تابستانی چوبی، یک گلخانه و قبرستان حیوانات خانگی در موزه پست وجود دارد.

موزه بین‌المللی جاسوسی، واشنگتن دی سی

اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که اسطوره و داستان در مقابل واقعیت، در دنیای جاسوسی چیست و چه نقشی دارد، این موزه بزرگ هم شما را شگفت‌زده می‌کند و هم شما را آموزش می‌دهد. این موزه حدود 1000 شی‌ء دارد که همیشه در معرض نمایش است. شما می‌توانید توسط این اشیا و تاریخ ثبت شده آن، تاریخ جاسوسان را تا دوران امپراتوری یونان و روم و از طریق جنگ‌های مختلف؛ از جنگ انقلاب آمریکا تا جنگ سرد ردیابی کنید.

گالری‌های سرتاسر موزه داستان برخی از معروف‌ترین جاسوس‌های تاریخ، رمزگشایی، ابزارها و فناوری مورد استفاده برای جاسوسی و اطلاعات جنگ سایبری قرن بیست و یکم را به نمایش می‌گذارند.

از جمله موارد و اشیاء برجسته این مجموعه می‌توان به خودروی استون مارتین DB5 مورد استفاده در فیلم جیمز باند گلدفینگر (1964)، نامه‌ای که ژنرال جورج واشنگتن به یک جاسوس بالقوه نوشته بود، یک کفش دهه 1960 که یک میکروفون و فرستنده را در پاشنه خود پنهان کرده بود، و تپانچه دستکش مینیاتوری اشاره کرد. این موزه همچنین ایستگاه‌های تعاملی با مخاطبان خود را ارائه می‌دهد که بازدیدکنندگان می‌توانند بازی‌های جاسوسی انجام دهند.

پارک راک کریک واشنگتن دی سی

در حالی که پارک ملی یک پارک آراسته و زیبا در قلب شهر است، اما پارک راک کریک ظاهری طبیعی دارد. در این پارک نهرها، مسیرهای پیاده‌روی (برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و اسب) و یک مرکز طبیعت وجود دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند از امکانات پیک‌نیک، محل برگزاری کنسرت در فضای باز و … لذت ببرند.

این پارک 1754 هکتاری، همچنین خانه تاریخی پیرس میل است که در سال 1829 برای آسیاب گندم ساخته شده است. اکنون به عنوان یک موزه کاربرد دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند این آسیاب را که دو بار در ماه در طول بهار و تابستان کار می‌کرد، ببینند  مرکز طبیعت و افلاک نمای پارک یک مرکز برای بازدید عموم است و همچنین این بخش اتاق بازی کودکان و سکوی تماشای پرندگان را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

مجموعه فیلیپس، واشنگتن دی سی

دانکن فیلیپس، مجموعه‌دار و منتقد هنری و همسرش، نقاش امپرسیونیست، مارجوری آکر فیلیپس، دلیل حضور گالری یادبود فیلیپس هستند. بیش از 3000 اثر جمع‌آوری‌شده تحت عنوان مجموعه فیلیپس، اولین موزه هنر مدرن در کشور شد . امروزه در این موزه نقاشی‌هایی از رنوار، ماتیس، مونه، پیکاسو و ونگوگ نگهداری می‌شود. فیلیپس از طرفداران پر و پا قرص ال گرکو و بونارد بود و هر دو به خوبی در این مجموعه حضور دارند.

برای ارج نهادن به آثار موجود در این مجموعه، موزه اغلب نمایشگاه‌هایی با مضمونی مشخص آماده می‌کند، با تمرکز بر موضوعاتی مانند آثار یک هنرمند مدرن و ارتباط آن با استادی مانند رنوار. این موزه همچنین دارای یک اتاق موسیقی است که هر یکشنبه در آن اجراهای موسیقی و کنسرت‌های دوستانه و کوچک برگزار می‌شود.

تئاتر فورد، واشنگتن دی سی

شهرت تئاتر فورد به این دلیل است که آبراهام لینکلن در سال 1865 در آن ترور شد. او برای تماشای یک نمایش به مرکز تئاتر فورد رفته بود. و این در حالی بود که این نمایش به عنوان بخشی از توطئه‌ای بود که برای کشتن سه سیاستمدار مهم طراحی شده بود. لینکلن در تئاتر فورد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. اما دو قربانی احتمالی دیگر، وزیر امور خارجه و معاون رئیس‌جمهور، نمردند. پس از ترور، تئاتر تعطیل شد و مدتی به عنوان انبار مورد استفاده قرار گرفت.

در نهایت تئاتر فورد بازسازی شد و از سال 2009 دوباره به عنوان یک مرکز تئاتر کار می‌کند و نمایشنامه و اجراهای موزیکال ارائه می‌دهد. همچنین یک موزه کوچک در محل تئاتر وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند درباره توطئه ترور و زندگی و کار لینکلن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

گورستان آرلینگتون، واشنگتن دی سی

شاید یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های توریستی در واشنگتن دی سی، گورستان آرلینگتون باشد که به یاد بیش از 400000 مرد و زن که از زمان جنگ داخلی در دهه 1860 در ارتش ایالات متحده خدمت کرده‌اند، اختصاص یافته است. این گورستان اکنون 625 هکتار از تپه‌های سرسبز را پوشش می‌دهد و به بخش‌هایی مانند بخش پرستاران و بخشی برای پرسنلی که از سال 2001 در جنگ علیه تروریسم جان باختند، تقسیم شده است.

رئیس جمهور جان اف کندی و خانواده‌اش، جورج واشنگتن ژنرال ارتش؛ آبنر دابلدی، همگی در اینجا به خاک سپرده شده‌اند. یکی از مهم‌ترین سازه‌های داخل گورستان، مقبره سربازان گمنام است که بقایای ناشناس سربازان جنگ‌های مختلف در آن دفن می‌شوند. این گورستان بسیار بزرگ، 24 ساعت شبانه‌روز توسط سربازان محافظت می‌شود.

موزه ملی تفنگداران نیروی دریایی، واشنگتن دی سی

موزه ملی تفنگداران دریایی که به تاریخ تفنگداران دریایی ایالات متحده اختصاص دارد، تأثیر و مشارکت آن‌ها در درگیری‌های مختلف، چرایی ایجاد این ارتش در طول انقلاب آمریکا، جنگ ویتنام و جنگ جهانی دوم را پوشش می‌دهد . جنگ‌های بزرگ گالری مخصوص به خود را دارند. در آنجا بازدیدکنندگان می‌توانند هواپیماها، تانک‌ها و سلاح‌های آن زمان را ببینند. همچنین دیورانما، عکس‌ها و اسنادی وجود دارد که عملیات رزمی و همچنین تفنگداران دریایی درگیر در برخی از آن‌ها را توضیح می‌دهند.

همچنین یک گالری ساخت تفنگداران دریایی وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه نیروهای جدید استخدام‌شده، به جنگجویان نخبه تبدیل می‌شوند. یا نشان می‌دهد که یک نیروی اعزامی چگونه در حال کاوش در کار تفنگداران دریایی در خارج از کشور است. نمایشگاه‌های چندرسانه‌ای برنامه‌هایی مانند گوش دادن به سخنرانی یک مربی تمرین تیراندازی را پوشش می‌دهند. همچنین شما می‌توانید هدف‌گیری خود را با استفاده از برد تفنگ لیزری M-16 آزمایش کنید.

یادبود فرانکلین دلانو روزولت، واشنگتن دی سی

اکثر بناهای یادبود ریاست جمهوری در واشنگتن دی سی از ساختمان‌ها و سازه‌های بزرگ تشکیل شده است، اما یادبود روزولت از چهار اتاق در فضای باز (برای نمایش چهار دوره ریاست جمهوری او) با کاربرد عناصر طبیعی ساخته شده است. این سازه‌ها در پارک وست پوتوماک واقع شده‌اند و از گرانیت قرمز داکوتای جنوبی، آب‌نماها از جمله یک آبشار و ده مجسمه برنزی تشکیل شده‌اند.

مجسمه‌هایی که بخشی از این یادبود هستند، برای نشان دادن دوران سختی که کشور از سر می‌گذراند (مانند جنگ جهانی دوم) ساخته شده‌اند. تعدادی کتیبه و نقل قول (برخی به خط بریل) از سخنرانی‌های روزولت بر روی سنگ‌ها حک شده است . این تنها بنای یادبود ریاست جمهوری است که با ویلچر قابل دسترسی است و به دلیل مشکلات خود روزولت در راه رفتن به همین شکل طراحی شده است.

بازار شرقی، واشنگتن دی سی

یکی از بازارهای مورد علاقه گردشگران در واشنگتن دی سی، از قدیمی‌ترین بازارهای این شهر است. اولین بار در سال 1805 افتتاح شد و تا قبل از زمان جنگ داخلی بازار بسته شد. تا پیش از این بازار بسیار فعال بود. بازار فعلی در سال 1873 افتتاح شد و با وجود یک آتش‌سوزی بزرگ در سال 2007، هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

امروزه بازار شرقی به دلیل بازار کشاورزان آن بسیار محبوب است و مکانی عالی برای فروش محصولات تازه، محصولات پخته‌شده و غذاهای آماده است. بسیاری از صنعت‌گران، طراحان مستقل و سایر فروشندگان هنر و صنایع‌دستی نیز در تعطیلات آخر هفته فضایی را در اینجا برای فروش آثار خود ایجاد می‌کنند.

اگر به دنبال یک سوغاتی منحصر به فرد هستید، آن را در این بازار خواهید یافت؛ از شیشه‌های رنگی ترک‌خورده گرفته تا صابون‌های رایحه‌درمانی، عکاسی و هنرهای مدرن. در طول تابستان، اغلب اجرای موسیقی زنده و تئاتر در این بازار به نمایش گذاشته می‌شود.

تور واگن برقی در واشنگتن دی سی

اگر می‌خواهید یک سفر به‌یادماندنی بدون استفاده از اتوبوس یا سایر وسایل نقلیه داشته باشید، به شما شرکت در تور واگن برقی قدیمی واشنگتن دی سی را پیشنهاد می‌کنیم. این تور راهنماهای باتجربه‌ای دارد که با روایت‌هایی که از تاریخ و فرهنگ پایتخت کشور ارائه می‌دهند، شما را با واشنگتن دی سی و اهمیت آن بیشتر آشنا می‌کنند.

دفتر حکاکی و چاپ، واشنگتن دی سی

دفتر حکاکی و چاپ که بیشتر به عنوان محل چاپ دلار شناخته می‌شود، محصولات مالی دیگری نیز برای دولت تولید می‌کند، از جمله اوراق بهادار گنج، اسناد امنیتی ویژه. تا همین اواخر در سال 2011، تمبرهای پستی نیز تولید می‌کرد .بازدیدکنندگانی که در اینجا به گشت‌وگذار می‌پردازند، می‌توانند در امتداد یک گالری شیشه‌ای قدم بزنند و به طبقه تولید نگاه کنند، جایی که همیشه پول چاپ می‌شود.

این تور همچنین معنای تمام اعداد و کدهای چاپ‌شده بر روی دلار، به علاوه علم مورد استفاده برای جلوگیری از جعل پول را توضیح می‌دهد. شما حتی خواهید دید که وقتی پول از گردش خارج می‌شود چگونه از بین می‌رود. نمایشگاه‌های کوچک در طول مسیر به شما نشان می‌دهند که ارز در 100 سال گذشته چگونه تغییر کرده است. فروشگاه هدیه موزه، سوغاتی‌های جذابی که الهام گرفته از پول است را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

عمارت خیابانO، واشنگتن دی سی

عمارت خیابان O بخشی از هتل، بخشی از محل برگزاری رویداد و بخشی از یک موزه است. این عمارت در ابتدا در سال 1892 با اتصال خانه‌های سه ردیفه ایجاد شد و در نهایت گسترش یافت و دو ملک دیگر را نیز تحت پوشش خود درآورد. نتیجه این گسترش‌ها یک ساختمان تاریخی عظیم به مساحت 2800 متر مربع با بیش از 100 اتاق و 30 فضا برای رویدادهای خاص است.

علاوه بر این، الحاق این املاک به یکدیگر منجر به تعدادی درهای مخفی و گذرگاه‌های مخفی شد که بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق تورهای ویژه موجود آن‌ها را کشف کنند. برای یک تجربه عالی از این عمارت، هیچ چیز بهتر از شرکت در تور ویژه شبانه موزه نیست.

این تور شامل یک شب اقامت، فرصتی برای کاوش در تمام فضاهای پنهان عمارت و دسترسی به باغ‌های خصوصی در فضای باز است. تورهای دیگر شما را به اتاق‌های ویژه هتل می‌برند، جایی که هر چیزی که می‌بینید برای فروش است. گنج‌یابی، تور شامپاین و شب‌های تفریحی خانوادگی از جمله فعالیت‌های دیگری است که می‌توانید با شرکت در تور شبانه از آن لذت ببرید.

این عمارت همچنین کاربرد موزه‌ای نیز دارد و بیش از 15000 قطعه هنری در اتاق‌های مختلف آن به نمایش گذاشته شده است. مجموعه بزرگی از گیتارهای امضا شده گیبسون، طراحی‌های اصلی جان لنون، ​​هنرها و صنایع‌دستی بومی مکزیک و کتاب‌ها و دست‌نوشته‌های کمیاب در بخش موزه این عمارت وجود دارد.

پارک ملی Wolf Trap برای هنرهای نمایشی، واشنگتن دی سی

پارک ملی Wolf Trap برای هنرهای نمایشی در زمینی عظیم به مساحت 117 هکتار طراحی شده است و در واقع از چندین مکان تشکیل شده است. فضای اصلی که ظرفیت 7000 نفر را دارد، یک فضای خیره‌کننده است که هر روز بین ماه می و سپتامبر اجراهایی را ارائه می‌دهد.

گروه‌های بزرگی مانند ریوردنس و ارکستر فیلارمونیک نیویورک در اینجا اجرا کرده‌اند، اما صحنه همچنین میزبان موسیقی جاز، موسیقی کانتری و اجراهای دیگر نیز است. این پارک همچنین خانه تئاتر کودکان نیز است که در تمام تابستان بر نمایش‌های خانوادگی؛ از جمله اجراهای موزیکال، نمایش عروسکی و رقص، تمرکز دارد. این پارک همچنین دو مسیر 2.5 و 4 کیلومتری دارد که از مناطق جنگلی و تالاب می‌گذرد و ایستگاه‌های یادگیری را در طول مسیر فرصتی برای آموزش است.

موزه آرشیو ملی، واشنگتن دی سی

موزه آرشیو ملی انبار مهم‌ترین اسناد تاریخی آمریکاست. سه مورد مهم از این آرشیو که همگی در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند؛ قانون اساسی، اعلامیه استقلال و منشور حقوق هستند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند اعلامیه رهایی لینکلن و بسیاری از عکس‌های تاریخی مرتبط با رویدادهای پیرامون این اسناد را ببینند.

تورهای یک ساعته همراه با راهنما برای دیدن این اسناد و سایر اسناد امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید برای یک تور خودراهنما در پنج گالری نمایشگاه، از جمله گالری روبنشتاین که دارای یک Magna Carta 1297 است و یک نمایشگاه دائمی در مورد حق رأی زنان در گالری  O’Brien، بلیت رزرو کنید. موزه آرشیو ملی همچنین رویدادها و نمایشگاه‌های ویژه‌ای را در طول سال سازمان‌دهی می‌کند.

کلبه پرزیدنت لینکلن، واشنگتن دی سی

این کلبه که در سال 1842 ساخته شده است و 251 هکتار وسعت دارد و در تمام طول سال برای بازدیدکنندگان باز است .این کلبه مکانی مهم برای لینکلن در هنگام تصمیم‌گیری‌های مهم وی در مورد کشور بود.

ماکتی از میزی که لینکلن هنگام نوشتن آدرس گتیزبورگ استفاده کرد در اینجا قرار دارد (نسخه اصلی در کاخ سفید است). بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند دمپایی روفرشی لینکلن (که معمولاً به جای کفش در خانه می‌پوشید) و همچنین عکس‌های تاریخی ملک را ببینند. تورهای ویژه باغ‌ها، نمایشگاه‌های عکس در مورد غم‌های وی (لینکلن یک پسر جوان را از دست داد) و بسیاری از رویدادهای ویژه در طول سال در اینجا برگزار می‌شود.

موزه ملی زنان در هنر، واشنگتن دی سی

موزه ملی زنان در هنر که در یک معبد قدیمی ماسونی قرار دارد، به تجلیل از کارهای هنری زنان از گذشته و حال اختصاص دارد  نقاشی‌ها بخش بزرگ‌تری از مجموعه را تشکیل می‌دهند، از جمله آثار فریدا کالو و نقاش پرتره فرانسوی قرن هجدهم، الیزابت لوئیز ویژ لو برون.

این موزه همچنین مجموعه‌ای از کتاب‌های هنرمندان با نسخه محدود، عکاسی، چاپ‌های گیاه‌شناسی و هنرهای تزئینی را در خود جای داده است. نمایشگاه‌های موقت زیادی در این موزه برگزار می‌شود که در آن از مجسمه‌سازان، هنرمندان نساجی و حتی آثار مربوط به فرهنگ غذا تجلیل می‌شود. بیشتر تمرکز فعلی این موزه؛ از جمله برنامه‌ها و محتوای آنلاین آن، بر زنان هنرمند معاصر و تأثیر آن‌ها بر جهان است.

مرکز هنر کارخانه اژدر، واشنگتن دی سی

مرکز هنری اژدر فاکتوری که در یک کارخانه سابق مهمات نیروی دریایی در نزدیکی اسکندریه، ویرجینیا قرار دارد، دارای استودیوهای هنرمندان فعال و هفت گالری نمایشگاهی است.

هنرمندان این مرکز شامل نقاشان، عکاسان، چاپگرها و مجسمه‌سازان هستند. هنرمندانی نیز وجود دارند که با میناکاری، شیشه‌های رنگی و الیاف طبیعی کار می‌کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند در استودیوها توقف کنند یا در نمایشگاه‌های موجود شرکت کنند، که همگی فرصت‌هایی را برای بردن یک اثر هنری اصیل به خانه ارائه می‌دهند. در ماه مارس هر سال، مرکز همچنین میزبان نمایشگاه ویژه سالانه و فروش آثار هنری خود است که در آن به اقلام منحصر به فرد با قیمت‌های تخفیف دسترسی خواهید داشت.