تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ورود گردشگران به ابیانه ممنوع شد!

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور روز به روز شاهد ممنوعیت های سفری بیشتر در ایران هستیم.از این رو ورود گردشگران به ابیانه نیز ممنوع اعلام شد.با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید.

محمدرضا علیرضایی ابیانه ضمن اعلام اینکه ابیانه هم اکنون در وضعیت کاملا سفید است و دهیاری روستا در روزهای شروع همه گیر شدن ویروس کرونا در کشور همه ساکنان این روستا را پایش کرده است افزود : خوشبختانه علایم اولیه ویروس کرونا در هیچکدام از ساکنان روستای ابیانه مشاهده نشده است و در حال حاضر نیز زمان ورود و خروج کارمندان روستا به صورت منظم و کامل کنترل می شود.

اجاره روزانه خانه در تهران

او همچین با بیان این که از گردشگران درخواست کرده ایم و درخواست می کنیم که بازدید از این منطقه را به زمان دیگری موکول کنند ادامه داد : نسبت به گذشته حضور گردشگران در این روستای تاریخی بسیار کمتر شده اما همچنان شاهد ورود برخی گردشگران به این منطقه هستیم که در سر پل هنجن از ورود آن ها به روستا جلوگیری می شود.

وی با بیان این که احتمالا این موضوع تا روزهای نوروز 99 نیز ادامه داشته باشد افزود : ما تابع دستورات ستاد پیشگیری شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان هستیم و تا زمانی که به ما اعلام نشود مجبوریم تا از ورود گردشگران به ابیانه جلوگیری کنیم.

منبع : ایسنا

abyane