مهاجرت روش‌های گوناگونی دارد و جدای از تنوع روش ها، قوانین سفت و سختی نیز در این خصوص وجود دارد و بسیاری از متقاضیان نمی‌توانند از تمامی این قوانین و مقررات آگاه باشند؛ به همین دلیل چنانچه قصد دارید با استفاده از بهترین روش مهاجرتی به کشور مقصد مهاجرت کنید، باید از افراد آگاه و موسسات فعال در این زمینه کمک بگیرید تا در هنگام طی کردن این پروسه با مشکلی مواجه نشوید.

امروزه تعداد موسسات مهاجرتی در ایران بسیار افزایش یافته است که در حال ارائه خدمات مرتبط با این حوزه هستند. همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد به دنبال بهترین موسسه باشند تا روند مهاجرت خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسانند. ویژگی‌ها و نکات مختلفی وجود دارند که با توجه به آن‌ها می‌توانید به راحتی بهترین موسسه مهاجرتی را بیابید و پرونده مهاجرتی خود را به آن بسپارید.

ویژگی‌های بهترین موسسه مهاجرتی چیست؟

ویژگی‌های بهترین موسسه مهاجرتی چیست؟

یافتن یک موسسه معتبر و دریافت مشاوره از افراد آگاه و حرفه‌ای در این زمینه می‌تواند روند مهاجرت شما را آسان‌تر کند و از ضررهای مالی سنگین نیز جلوگیری نماید. ممکن است با خود سوال کنید که یک موسسه مهاجرتی معتبر در ایران چه ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر موسسات جدا می‌کند و باعث می‌شود در کار خود بهترین باشد؟ ما در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

داشتن مجوز رسمی

اولین و مهم‌ترین ویژگی که تمامی موسسات مهاجرتی باید داشته باشند، دریافت مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه است. یک موسسه مهاجرتی معتبر باید پروانه کار و جواز ثبت شرکت داشته باشد. همچنین تمامی مجوزها باید دارای تاریخ اعتبار داشته باشند. چنانچه می‌خواهید مطمئن شوید دفتر مهاجرتی مربوطه دارای مجوز رسمی است یا نه، کافی است آن را استعلام کنید.

داشتن سابقه مناسب

داشتن سابقه درخشان در زمینه مهاجرت و پرونده‌های مهاجرتی موفق، از دیگر ویژگی‌های یک موسسه معتبر است. یک موسسه مهاجرتی برتر باید پرونده‌های زیادی را به سرانجام رسانده باشد و افراد زیادی از طریق آن با موفقیت به کشورهای مختلف مهاجرت کرده باشند. برای اطلاع از سابقه کار موسسه مربوطه می‌توانید به وب سایت آن مراجعه نمایید و یا از مشتریان قبلی اطلاعات کسب کنید. یک موسسه خوب و باتجربه می‌تواند با ارائه راهنمایی‌های لازم متناسب با شرایط متقاضی، پروسه مهاجرتی را به بهترین صورت به نتیجه برساند.

برخورداری از وکلا و مشاوران باتجربه و متخصص

بدون شک مراحل قانونی، بخش مهمی از پروسه مهاجرتی شما را تشکیل می‌دهد که برای طی کردن آن به کمک افراد متخصص در این زمینه نیاز پیدا خواهید کرد. یک دفتر مهاجرتی خوب باید تیم حقوقی و وکلای باتجربه و متخصصی داشته باشد که با تمام پیچ و خم‌های قانونی کشورهای مختلف آشنا باشند و بتوانند به خوبی شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

مشاوران با دانش و کاربلد می‌توانند با ارائه اطلاعات درست به متقاضی، اطمینان و آرامش او را فراهم بسازند. یک موسسه خوب دارای مشاوران حرفه‌ای است که دارای مهارت‌های ارتباطی عالی هستند و می‌توانند پروسه پیچیده مهاجرت را به زبان ساده به متقاضی توضیح دهند. تمامی مشاوران و کارشناسان حقوقی یک دفتر مهاجرتی باید گواهینامه و مدرک تحصیل مرتبط با امور مهاجرت داشته باشند.

آشنایی کامل با قوانین با دو کشور مبدا و مقصد

آشنایی کامل با قوانین با دو کشور مبدا و مقصد

کشورهای مختلف دارای قوانین و مقررات خاصی در زمینه مهاجرتی هستند؛ به همین دلیل یک موسسه معتبر باید به تمامی قوانین مربوطه آگاه باشد تا بتواند پرونده مهاجرتی متقاضی را به بهترین شیوه به نتیجه برساند. تمامی اعضای تیم موسسه باید دارای تحصیلات آکادمیک و مرتبط با حقوق و قوانین بین الملل و امور مهاجرتی دو کشور مبدا و مقصد باشند.

ارائه راهنمایی مفید و مستمر

ممکن است در زمان طی کردن مسیر مهاجرت، با سوالات مختلفی برخورد کرده باشید و یا به پیگیری‌های لازم در زمان نامه نگاری‌ها و ایمیل‌های ارسال شده توسط دانشگاه و کارفرما نیاز دارید. در چنین مواقعی، یک موسسه خوب پشتیبانی تمام وقت برای شما فراهم می‌کند تا با دریافت راهنمایی‌های مستمر و مفید، دیگر نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید. مشاوران دفتر مهاجرتی در پر کردن ویزا، بررسی درخواست، گردآوری اسناد و پیگیری‌های لازم به متقاضی کمک خواهند کرد.

عقد قرارداد بدون واسطه

برخی از موسسات مهاجرتی تحت عنوان واسطه فعالیت می‌کنند و نمی‌توانند به صورت مستقیم با سفارت خانه‌ها قرارداد ببندند. این موضوع می‌تواند مشکلات قانونی و هزینه‌های بیشتری به وجود بیاورد و در آینده برای شما دردسرساز شود. یک موسسه مهاجرتی خوب بدون حضور واسطه قرارداد را با شما منعقد می‌کند.

موسسه مهاجرتی اپلاییکا، یکی از بهترین‌ها در ایران

موسسه مهاجرتی اپلاییکا، یکی از بهترین‌ها در ایرانما در انتهای این مقاله قصد داریم یکی از بهترین موسسات فعال در زمینه امور مهاجرتی را به شما معرفی کنیم. مجموعه اپلاییکا یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در ایران است که در طول سال‌ها فعالیت خود توانسته پرونده‌های مهاجرتی بسیاری را به نتیجه برساند. این مجموعه معتبر از تیمی حرفه‌ای و باتجربه تشکیل شده است که به تمامی قوانین مربوط به مهاجرت آگاه هستند و تمامی شرایط و جزئیات پروسه مهاجرت را به زبان ساده و به صورت کامل به شما توضیح می‌دهند.

مشاوران اپلاییکا متناسب با شرایطی که دارید، بهترین روش مهاجرتی را برای شما انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت این موسسه به آدرس www.applyica.com علاوه بر مشاهده سابقه کار آن، از طریق پل های ارتباطی موجود با کارشناسان اپلاییکا در ارتباط باشید.