تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

برای سرمایه گذاری در کانادا خانه بخریم یا استارتاپ راه اندازی کنیم؟

کانادا یکی از محبوب ترین مقصد ها برای مهاجرین مختلف در دنیا است. تعداد زیادی از مهاجرین هر سال بعد از مهاجرت، زندگی جدیدی را برای خود و خانواده در کانادا شروع می کنند. کانادا به عنوان مقصد برای مهاجرین ایرانی نیز خیلی محبوب است و شرایط مناسبی برای اقامت ایرانیان در کانادا فراهم است. برای افرادی که علاقه مند به مهاجرت هستند و مقصد آن ها کانادا است؛  به طور معمول سوال هایی مانند اینکه چه روش هایی برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد؟ قوانین مرتبط با مهاجرت به کشور کانادا چه مواردی است و نیازمند چه شرایطی است؟ و سوالاتی از این دست پیش می آید. در این مطلب سعی می کنیم به بررسی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری بپردازیم.

سرمایه گذاری در کانادا

اجاره روزانه خانه در تهران

اخذ اقامت کانادا با راه اندازی استارتاپ یا خرید بیزینس آماده

گرفتن اقامت در کشور کانادا به وسیله خرید بیزینس آماده یا راه اندازی استارتاپ در کانادا امکان پذیر است. شما باید با یک برنامه ریزی بسیار دقیق برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید و با خرید درست یک بیزینس و یا راه اندازی استارتاپ، به کشور کانادا مهاجرت کنید. شما با بررسی شرایط خود و مشورت با وکلای زبده و شرکت های فعال در حوزه مهاجرت امکان این را دارید که برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا بهترین پلن را برای خود انتخاب کنید. شما امکان این را دارید که با شیوه های کارآفرین محور در استان های مختلف کانادا، یا ثبت کردن شرکت در کشور کانادا اقدام به دریافت اقامت کانادا کنید.

مراحل دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

با خرید یک بیزینس یا راه اندازی استارتاپ در کانادا شما می توانید ویزای کار موقت را دریافت کنید و سپس با وارد شدن به کانادا و به طور معمول بعد از گذشت 2 سال، می توانید درخواست اقامت دائم کنید. اگر شما قصد دارید با پلن ثبت شرکت و راه اندازی استارتاپ، برای خرید یک بیزینس در کانادا اقدام کنید؛ باید توجه داشته باشید که محاسبه امتیازات شما برای اقامت به گونه ای شود که نهایتاً شانس اخذ اقامت در کشور کانادا به شما تعلق گیرد. اگر شما در شروع فرآیند دریافت اقامت کانادا هستید، بهتر است در مورد مدارک لازم برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا که شامل مدرک تحصیلی، مدارک مالی و ملکی، مدارک شناسایی و مدارک مربوط به شغل است، اطلاعاتی را دریافت کنید. اگر شما ایده و خلاقیت ناب و اختراعی منحصر به فرد دارید و می توانید با این ایده در بازار جهانی به رقابت بپردازید و همین طور برای استارتاپ خود بتوانید جذب سرمایه بکنید، بهترین انتخاب برای شما ویزای استارتاپی کانادا است.

شرایط تاسیس شرکت برای مهاجرت به کانادا

به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد سرمایه گذاری در کانادا و قصد تاسیس یک شرکت برای دریافت اقامت را دارید؛ باید این شرکت دارای مجوز از کشور مبدا، به طور مثال ایران، و کشور مقصد، به طور مثال کانادا را همزمان دارا باشد و فقط ثبت شرکت کافی نیست و حتماً باید شرکت دارای مجوز رسمی باشد و همچنین کد پیگیری نیز داشته باشد. به طور مثال، این شرکت باید در ایران مجوز وزارت کار و مجوز اداره مهاجرت کانادا را همزمان به نام شخصی که امضا کننده قرارداد است، دریافت کند و شرکت فعال و با اعتباری باشد. اگر شما با چنین شرکت مهاجرتی وارد قرار داد شدید، حتما از وضعیت شرکت استعلام بگیرید. شرکت اگر مجوز یکی از کشور ها را نداشته باشد در آن کشور معتبر نیست.

شما باید برنامه تجارتی برای دریافت اقامت خود انتخاب کنید که برنامه ای تایید شده باشد. به این معنی که شما باید به دنبال ایجاد نوعی کسب و کار و سرمایه گذاری در کانادا باشید که از نظر دولت کانادا واجد دریافت اقامت دائم باشد. با توجه به این شرایط، شرکت مهاجر باید بتواند توسط یک سرمایه گذار در کانادا حمایت شود. همین طور هنگامی که فرد مهاجر اقامت دائم خود را از کشور کانادا اخذ کرد باید شرکت را در کشور کانادا ثبت کند و همچنین انجام فعالیت های مهم در حیطه کار باید در خاک کانادا صورت بگیرد. از همه این موارد مهم تر، استارتاپ باید به صورت فعال و پویا به انجام فعالیت های خود بپردازد.

دریافت مشاوره برای اخذ اقامت

شما امکان این را دارید که این پروسه دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا را بدون وکیل سپری کنید؛ ولی به شدت به شما توصیه می شود که با اطلاعات کامل وارد این حیطه شوید و حداقل 2 تا 3 سال به مطالعه و دریافت تجربه در این زمینه بپردازید. اگر شما با دانش ناکافی پا به این عرصه بگذارید ممکن است سرمایه خود را به طور کامل از دست بدهید و در نهایت با گذشت چند سال نتوانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. بنابراین بهترین راه، دریافت مشاوره از شرکت های معتبر و وکلای خبره است. این مسیر تضمین شده است و دریافت اقامت دائم شما را به دنبال خواهد داشت.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

 

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک است. در حال حاضر تعداد زیادی از مردم قصد دارند به کانادا مهاجرت کنند و اقامت دائم کانادا را به وسیله خرید ملک به دست آورند. دریافت اقامت کشور کانادا به علل متعددی مانند  مهاجرپذیر بودن این کشور و شرایط مساعد مهاجرین، دارا بودن جاذبه های متعدد توریستی و همچنین تفریحی و گویش زبان انگلیسی گزینه بسیاری عالی برای افرادی است که قصد مهاجرت دارند. خریدن یک خانه یا ملک در کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا به وسیله خریدن یک ملک مسئله ای است که سال ها مورد توجه بوده است. اگر قصد مهاجرت از طریق خرید ملک را دارید لازم است قبل از هر گونه اقدام برای خرید، اطلاعات لازم و جامع در مورد مسائل حقوقی خرید ملک و دریافت اقامت را مطالعه کنید و از آن اطلاعات کامل داشته باشید. با توجه به این که روند قیمت ملک در ایالت های کانادا بسیار صعودی است؛ و نکته مهم تر این که پرداخت کردن حدود 35.5 درصد از کل قیمت ملک برای افرادی که مقیم کانادا نیستند در ابتدای معامله لازم است؛ خرید ملک در کانادا روش درستی برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا نخواهد بود.

انتخاب روش دریافت ویزای کانادا

خریدن ملک در کانادا و اخذ اقامت، در حالی که شما در مقام یک فرد خارجی می خواهید به کانادا مهاجرت کنید و پلن شما خرید ملک است، باید به این نکته توجه کنید که شما امکان خرید ملک در کانادا را دارید، ولی این خرید ملک باعث نمی شود که شما بتوانید اقامت و تابعیت کشور کانادا را دریافت کنید. دریافت اقامت کانادا از شش روش از جمله تولد، کار، تحصیل، سرمایه گذاری ازدواج، پناهندگی و کار برای شما امکان پذیر است. یکی از بهترین روش ها برای اقامت در کانادا، دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا است.