تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

یکی دیگر از افزونه های آزمایشگاه تابان اس ام اس، افزونه پیامک دروپال برای اتصال سامانه پیامک به سیستم مدیریت محتوا درپال می باشد که در تابان اس ام اس رایگان منتشر شده است.

دروپال یک CMS انعطاف ‌پذیر بر اساس پشته LAMP است، به همراه طراحی ماژولار که امکان افزودن و حذف قابلیت‌ها را با نصب و حذف افزونه‌ها و امکان تغییر ظاهر وب سایت را با نصب و حذف قالب‌ها دارد. دانلود دروپال، که با نام هسته شناخته می‌شود، شامل اسکریپت‌های PHP برای اجرای قابلیت‌های اولیه CMS است، به همراه برخی افزونه‌ها و قالب ‌ها و بسیاری فایل‌های جاوا اسکریپت و CSSو تصویر. بسیاری از افزونه‌ها و قالب‌های اضافی می‌توانند از طریق وبسایت Drupal.org دانلود شوند. دروپال سامانۀ مدیریت محتوای متن باز با زبان برنامه نویسی php می باشد. سامانۀ مدیریت دروپال برای توسعه وبلاگ و مدیریت برنامه های مبتنی بر وب تعبیه شده و تحت مجوز GPL منتشر شده است.

اجاره روزانه خانه در تهران

از دروپال برای مدیریت محتوای بیش از ۱ درصد از صفحات وب استفاده می شود، از وبلاگ های شخصی گرفته تا وبسایت های سیاسی و تجاری. دروپال را می توان بر روی هر پلت فرمی که از زبان  php مانند Apache یا ( LiteSpeed ) استفاده می کند نصب کرد، از دیگر پیش نیازهای نصب این برنامه یک پایگاه داده مانند   MySQL  می باشد، شما اکنون می توانید افزونه دروپال را بر روی پنل کاربری خود نصب کنید. افزونه ارسال پیامک Drupal دروپال به عنوان یک gateway برای  SMS Framework سازگار با دروپال طراحی شده است به این ترتیب شما می توانید به راحتی به تمامی امکانات پیامکی طراحی شده در  SMS Framework مذکور دسترسی داشته باشید .

افزونه پیامک دروپال

افزونه‌های ارسال پیام کوتاه از سایت دروپالی

یکی از راه‌ کارهای بهینه‌سازی مدیریت سایت ‌ها اطلاع ‌یافتن مدیر از رویدادهای سایت در سریع‌ترین زمان ممکن است. وقتی یک کاربر در سایت شما کامنت می‌گذارد یا تیکت ارسال می‌کند و منتظر پاسخ است اگر چند روز بخواهد طول بکشد تا جوابش را دریافت کند به احتمال زیاد دیگر سایت شما را به یاد هم نمی‌آورد. اما اگر سایت طوری پیکربندی شود که به محض وقوع برخی رویداد های خاص مدیر سایت یا افراد مسئول را با ایمیل یا ( از آن هم سریع‌ تر ) با پیامک آگاه سازد، آن وقت است که کاربر از سرعت پاسخگویی شما رضایت داشته و به شما اعتماد بیشتری میکند.

سایت‌ هایی که با سیستم مدیریت محتوای دروپال راه ‌اندازی شده ‌اند می‌توانند از افزونه SMS Framework به عنوان یک سیستم پیامکی استفاده کنند. این افزونه دارای دستورات کاربردی برای مدیریت ارسال پیامک از سایت است و پیش‌نیاز نصب برخی افزونه‌های کمکی ارسال پیام کوتاه می باشد.

اما این افزونه نیازمند یک افزونه درگاه ارسال پیام کوتاه است. از آنجا که گروه تابان اس ام اس پنل پیام کوتاه ارائه می دهد، یک مجموعه از افزونه‌های مورد نیاز برای مدیریت ارسال و دریافت پیامک از سایت را تهیه کرده است. کلیه سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوای دروپال راه ‌اندازی شده‌ اند می‌توانند با نصب این مجموعه افزونه، سایت خود را مجهز به ارسال و دریافت پیامک کنند.

توضیحات ویژه افزونه ارسال پیامک دروپال :

۱ – در صورتی که افزونه SMS User فعال است می توانید در صفحه تنظیمات درگاه تابان اس ام اس قسمت تنظیمات پیشرفته گزینه ” اجبار کاربر برای تأیید شماره همراه ” را انتخاب کنید تا کاربران بعد از لاگین به سایت، مجبور به ورود شماره موبایل و تأیید آن شوند .

۲ – با انتخاب گزینه debug only به جای ارسال پیامک به شماره همراه، متن آن به همراه شماره فرستنده و گیرنده به صورت یک پیام در صفحه ظاهر می گردد .

افزونه‌های موجود در این مجموعه شامل:

  sms user : ارسال پیامک به کاربران دروپال، دریافت رمز عبور جدید

sms track   : تهیه آرشیو پیامک‌های ارسالی و دریافتی

sms framework  :  سیستم پایه ارسال پیامک از دروپال ‌

sms actions  :  افزودن امکان ارسال پیامک خاص در رویداد های سایت

sms sendtophone  : ارسال لینک یک محتوا به شماره دلخواه

taban SMS : درگاه پیامکی تابان اس ام اس

امکانات افزونه پیامک دروپال

هر ویژگی و امکانی که برای SMS Framework طراحی شده است، با استفاده از این gateway modules تعبیه شده، قابل دسترس می باشد.

ماژول پیامک دروپال برای SMS Framework سازگار با دروپال طراحی شده است. شما می توانید به راحتی به تمامی امکانات پیامکی طراحی شده در SMS       Framework  مذکور دسترسی داشته باشید و سایت خود را به سامانه پیامک تابان اس ام اس مجهز کرده و پیامک ارسال کرده، از انجایی که پنل پیامکی تابان اس ام اس خدماتی است، شما می توانید به افرادی که حتی دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند پیامک ارسال کنید.

راهنمای استفاده از ماژول پیامکی دروپال

ماژول پیامک دروپال برای نسخه دروپال 7.69 می باشد.

پیش نیاز این افزونه پیامک دروپال پلاگین smsframework می باشد.

نام کاربری: نام کاربری ورود به سامان پیامک

رمز عبور: رمز ورود به سامانه پیامک

شماره فرستنده: شماره خدماتی را قرار دهید.

در صورتی که بعد از انجام تنظیمات پیامک از دروپال انجام نشد از طریق دیدگاه ها یا تیکت پشتیبانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزش استفاده نسخه ۷ :

۱ –  این افزونه را دانلود و در مسیر افزونه‌های خود معمولاً  sites/all/modules )) قرار دهید. ( و یا به صورت معمول از داخل دروپال نصب نمایید. )

۲ – اگر افزونه smsframework بر روی سایت شما نصب نیست آن را هم به افزونه‌های خود اضافه نمایید .

۳ – در صفحه افزونه‌ها ( ماژول‌ها ) افزونه smsframework و SMS Radcom را فعال نمایید .

۴ – به صفحه تنظیم درگاه چارچوب پیامک ( SMS Framework ) رفته و درگاه تابان اس ام اس را انتخاب نمایید.

۵ – به صفحه تنظیمات درگاه تابان اس ام اس رفته و شماره فرستنده، نام کاربری و رمز عبور مربوط به پنل خود را وارد نمایید.

( وارد کردن نام کاربری سامانه و رمز عبور سامانه و شماره خط پنل خود الزامی می باشد )

نحوه فعال سازی ارسال سریع ( پترن ) :

به عنوان نمونه اگر بخواهید از الگوی شماره ۱۱۴ برای ارسال پیامک الگوی زیر استفاده کنید از روشی که در ادامه توضیح داده شده است استفاده کنید :

یوزرنیم : %username %

پسورد : %password %

برای ارسال پیامک بر اساس الگو از ساختار زیر استفاده نمایید :

“patterncode:114;username:admin;password:11111”

ابتدا با کلمه patterncode شروع می کنیم بعد یک : گذاشته و سپس شماره الگو را وارد می کنیم و بعد علامت ; را میگذاریم.

سپس متغیرهای الگو را یکی یکی وارد کرده و بعد از : عبارت آن یا متغیر دارای آن فیلد را وارد می کنیم .

از سایت تابان اس ام اس افزونه را دانلود کنید.

تنظیمات وب سرویس:

دریافت نام کاربری

دریافت رمز عبور

دریافت شماره فرستنده

جهت مشاوره خرید پنل اس ام اس با کارشناسان تابان اس ام اس تماس حاصل فرمایید. همچنین با خرید پنل پیامک دسترسی به تمام افزونه های پیامکی و قابلیت های پنل پیام کوتاه می شوید. برای مثال دسترسی به بانک شماره مشاغل نیز خواهید داشت.

برای خرید پنل اس ام اس از تابان اس ام اس با کد تخفیف hameghlim تا 20% تخفیف روی خرید پنل پیام کوتاه از tabansms.com بگیرید. برای مشاوره با سایت تابان اس ام اس تماس بگیرید.