تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل داریوش کیش، جزو معدود هتل‌های لوکس داخل ایران است که تجربه اقامت در این هتل، خودش می‌تواند دلیلی برای سفر به این جزیره جنوبی ایران باشد. ما در این مقاله، هتل داریوش را به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت روش رزرو آنلاین آن را نیز به شما خواهیم گفت. پس تا انتها همراه ما باشید.

هتل داریوش کیش

درباره‌ی هتل داریوش کیش؛ به یاد تخت جمشید

به قطع می‌توان گفت که هتل داریوش کیش، هم یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این جزیره و هم یکی از بهترین هتل‌هایی هست که در ایران ساخته شده است. این هتل زیبا و دوست داشتنی، با سه طبقه در سال 1383 تاسیس شد و در سال 1396، مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند بهترین کیفیت خدمات را به مسافرانی که به این جزیره سفر می‌کنند و قصد اقامت در هتل داریوش را دارند، ارائه دهد. همانطور که از اسم این هتل پیداست، در معماری و طراحی آن، از عناصر مربوط به دوران هخامنشیان و همچنین تخت جمشید الهام گرفته شده است و همین موضوع، باعث جذابیت بیشتر هتل داریوش شده است. این هتل 5 ستاره، در نزدیکی میدان کوروش کیش ساخته شده و در حال حاضر با 184 واحد اقامتی، از مسافرانش میزبانی می‌کند.

اجاره روزانه خانه در تهران

شما می‌توانید هتل داریوش کیش اسنپ تریپ را با بهترین قیمت از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل

این هتل هم امکانات تفریحی مختلفی دارد و هم امکانات رفاهی تا تجربه اقامت شما در هتل، جذاب‌تر شود. هتل داریوش دو رستوران به نام‌های پاسارگاد و آپادانا و یک کافی شاپ به نام آتوسا دارد که می‌توانید برای صرف ناهار، شام و همچنین نوشیدنی و دسر، به آنها مراجعه کنید و دیگر از هتل خارج نشوید. از میان امکانات تفریحی هتل داریوش کیش نیز می‌توان به استخر، زمین تنیس و همچنین سالن بدنسازی آن اشاره کرد.

برای رزرو هر یک از هتل‌های جزیره کیش، وارد لینک زیر شوید:

https://www.snapptrip.com/

دسترسی و موقعیت مکانی هتل داریوش کیش

هتل داریوش در شرق جزیره کیش ساخته شده و فاصله کمی با مراکز تفریحی مهم این جزیره و همچنین رستوران‌های معروف و مراکز خرید محبوب کیش دارد. اگر بخواهید از هتل خودتان را به مراکز خریدی مانند دامون و مروارید برسانید، می‌توانید حتی با پای پیاده به آنجا بروید. از این هتل تا دیگر مراکز تفریحی مانند باغ پرندگان یا پارک دلفین‌ها نیز فاصله زیادی نیست و می‌توانید خود را در کمتر از 10 دقیقه با یک تاکسی به این مراکز برسانید. اما جاذبه‌های دیدنی مانند کشتی یونانی، شهر باستانی حریره و شهر زیرزمینی کاریز، فاصله نسبتا بیشتری با هتل دارند.

رزرو اینترنتی هتل داریوش کیش

شما می‌توانید هر یک از هتل‌های کیش اسنپ تریپ را با قیمت مناسب و همچنین اعمال کد تخفیف‌های جذاب اسنپ تریپ، بصورت آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ رزرو کنید و با خیال راحت راهی این جزیره جنوبی کشورمان شوید.