تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل سورینت قشم ، هتلی 5 ستاره واقع در جزیره قشم است که با توجه به امکانات و موقیعت خود از هتل‌های محبوب این جزیره به شمار می‌رود. این هتل با معماری زیبا و با استفاده از اشکال مفهومی زیبا و ساده ساخته شده است. در این مطلب از سایت هم اقلیم به معرفی این هتل زیبا می‌پردازیم.

امکانات رفاهی هتل سورینت قشم

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت هتل سورینت در بین گردشگران قشم امکانات زیاد این هتل است: لابی، آسانسور، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس که بسیار مناسب برگزاری جلسات رسمی و کاری است، سالن بدن سازی، نمازخانه، خشک شویی، خود پرداز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لایی و مبلمان در لابی از جمله امکانات عمومی در هتل سورینت قشم است که مهمانان می توانند از آن ها استفاده کنند.

اجاره روزانه خانه در تهران

اتاق‌ها و واحد‌های اقامتی که در هتل سورینت قشم وجود دارد امکانات متنوع و فراوانی را برای مهمانان در نظر گرفته است تا مهمانان با خاطره خوبی هتل را ترک نمایند، از جمله امکانات اتاق‌ها، سیستم تهویه، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی و حمام، سرویس روزانه، تلفن و تلویزیون را می توان نام برد.

هتل سورینت قشم1

رستوران هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم، یک رستوران برای صرف غذا در نظر گرفته است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت بالایی ارائه می‌کند. این رستوران چشم اندازی به فضای سبز نیز دارد که لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند.

هتل دارای یک کافی شاپ نیز هست که می‌توانید در آن از انواع نوشیندنی‌های سرد و گرم استفاده کنید و دقایقی دار در یک محیط آرام با عزیزانتان به گفتگو بگذرانید.

از دیگر امکانات هتل سورینت می‌توان به سالن بدن سازی، میز بیلیارد، استخر و سونا  که محیطی مفرح و لحظات شادی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل سورینت قشم

با توجه به موقعیت مکانی هتل که در مرکز جزیره قرار دارد، این هتل دسترسی های خوبی به برخی از جاهای دیدنی قشم دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ایم.

پارک زیتون در نزدیکی هتل قرار گرفته و تنها 5 دقیقه با ماشین از هتل سورینت قشم فاصله دارد. غارهای خربس که یکی دیگر از مکان‌های تفریحی و دیدنی جزیره قشم به شمار می رود نیز حدود 15 دقیقه و با ماشین از هتل فاصله دارد. جزایر ناز و مسجد رمچاه نیز از جمله جاذبه هایی هستند که تنها با 20 دقیقه رانندگی می‌توان خود را به این جاذبه‌ها رساند.