تور های تابستان 1403لحظه آخراجاره خودرو در دبی

گرجستان کشوری است که بخشی از آن در آسیا و بخشی در اروپا قرار گرفته و با داشتن طبیعتی بسیار زیبا و جاذبه‌های دیدنی متعدد به یکی از قطب‌های گردشگری منطقه تبدیل شده است. تور گرجستان یکی از تورهای پرطرفدار در ایران است در مقایسه با تور کشورهای دیگر با قیمتی مناسب و امکاناتی خوب برگزار می‌شود. با ما همراه شوید تا در این مطلب بیشتر با گرجستان زیبا آشنا شویم.

تجربه سفر با تور گرجستان

اجاره روزانه خانه در تهران

آشنایی با گرجستان

گرجستان در همسایگی کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و روسیه قرار داشته و از این رو موقعیت بسیار عالی از جنبه‌های سیاسی و اقتصادی دارد. مردم آن به زبان گرجی صحبت می‌کنند و دین اغلب مردم مسیحیت است. این کشور بیشترین تعداد کلیسا در جهان را در یونسکو ثبت کرده است.

یکی از ویژگی‌های جذاب گرجستان اقلیم و آب و هوای خاص آن است. کوه‌های قفقاز در این کشور معمولا پوشیده از برف بوده و آب و هوایی سرد دارند. در سواحل دریای سیاه آب و هوایی گرم و تابستانی برقرار است و در کوهستان‌های پر از مه غلیظ گل‌های بهاری می‌روید.

جاهای دیدنی گرجستان

جاهای دیدنی گرجستان

یکی از کارهای اصلی در سفر با تور گرجستان بدون شک بازدید از جاهای دیدنی آن است. در این کشور جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که به طور مختصر با تعدادی از آن‌ها در ادامه آشنا خواهیم شد.

  • کلیسای جامع تثلیث بر فراز منطقه آولاباری و بر روی تپه الیا واقع شده و از آن جا تمام شهر در مقابل دیدگان شما قرار می‌گیرد. ساخت این کلیسا ۱۰ سال طول کشید و در سال ۲۰۰۴ بازگشایی شد. ارتفاع آن ۸۴ متر بوده و یک صلیب از جنس طلا در بالای ان ساخته شده است.
  • پل صلح یکی از سازه‌های مدرن گرجستان و شهر تفلیس بوده که در ساخت آن از استیل و شیشه استفاده شده است. این پل بر روی رودخانه متکواری ساخته شده و چشم اندازی بسیار زیبا دارد.
  • مجسمه کارتلیس ددا نماد کشور گرجستان و یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری آن است. این جسمه زنی است که یک شمشیر و یک جام را در دستان خود گرفته است. جنس آن از آلمینیوم بوده و ۲۰ متر ارتفاع دارد. مردم گرجستان معتقدند این مجسمه محافظ کشورشان است.
  • اگر دوست دارید در برنامه تور گرجستان از طبیعت نیز بازدید کنید، دریاچه لیسی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این دریاچه کوچک محلی برای دورهمی‌های گردشگران و مردم بومی است و در آن می‌توانند قایقرانی یا دوچرخه سواری کرده یا در کافه‌ها و رستوران‌های شیک و محلی آن یک غذا یا نوشیدنی خوشمزه میل کنند.
  • اگر اهل موسیقی هستید، خانه اپرای پالیاشویلی یکی از مکان‌هایی است که در سفر گرجستان حتما باید از آن دیدن کنید. ساختمان آن ۱۶۰ سال عمر داشته و معماری بسیار زیبایی تلفیقی از سبک کلاسیک، بیزانس و رومی است. در این خانه می‌توانید از اجرای اپرا یا تئاتر لذت ببرید.

هتل‌های گرجستان

هتل‌های گرجستان

یکی از ویژگی‌های مثبت تور گرجستان آن است که برای رزرو هتل دست شما بسیار باز است. در این کشور هتل‌های مختلف متعددی از دو ستاره تا پنج ستاره ساخته شده تا شما بتوانید مطابق با بودجه خود آن‌ها را رزرو کنید. هتل بست وسترن تفلیس، هتل هاستل ام، هتل رادیسون بلو، آمری پلازا، ایساکا و ده‌ها هتل دیگر از جمله انتخاب‌هایی است که برای محل اقامت خود می‌توانید داشته باشید.

قیمت تور گرجستان چقدر است؟

همانطور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، در مقایسه با دیگر کشورهای آسیایی سفر به گرجستان می‌تواند با هزینه کمتری انجام شود. تور گرجستان این روزها توسط شرکت‌های گردشگری مختلفی اجرا می‌شود که با توجه به امکانات ارائه شده، طول سفر و زمان آن هزینه‌های مختلفی دارد. به طور کلی هزینه تور گرجستان از حدود ۹ میلیون تومان آغاز شده و تا حدود ۲۰ میلیون تومان برای هر نفر خواهد رسید.

رزرو تور گرجستان اینترنتی

شاید مقایسه تورهای مختلف به مقصد گرجستان برای شما سخت باشد و شما مجبور باشید ساعت‌ها به صورت حضوری یا تلفنی امکانات و هزینه تورهای مختلف را بسنجید. علی بابا این کار را برای شما بسیار ساده کرده است. در این سایت می‌توانید تورهای مختلف به مقاصد مختلف را ببینید، امکانات هر کدام را خوانده و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت می‌توانید یک سفر عالی و با کیفیت با بهترین قیمت را تجربه کنید.