تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تجهیزات هتلی رنوس

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است. ما در زمینه تجهیز هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه ها و آسایشگاه ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می کنیم. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهم‌ترین رسالت ما به شمار می‌رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری گروه مزبور برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌ها به این گروه در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر در محصولات و خدمات کمک می کند.  ما به صورت تخصصی سال‌هاست در زمینه منسوجات به خصوص کالای خواب فعال هستیم.  تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. می‌خواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. بهترین‌های بازار ایران را برای شما فراهم آورده ایم تا شما به راحتی بتوانید نیاز خود را به بهترین شکل برطرف کنید. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب، بالاترین است که در بالاترین سطح خدمات آن را برای هتل‌ها، مراکز اقامتی، بیمارستان‌ها و …. برای خرید لوازم و تجهیزات هتلی از رنوس کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات ما را مشاهده نمایید.

اجاره روزانه خانه در تهران

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

حوله هتلی

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. از مزایای حوله هتلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

برای انتخاب مناسب‌ترین حوله هتلی چند نکته را باید رعایت کنیم. این نکات عبارتند از:

  1. نوع الیاف بکار رفته در حوله نکته ای حائز اهمیت است که باید به آن توجه کنیم.
  2. وزن حوله
  3. نوع حلقه‌های بافت حوله
  4. ابعاد حوله
  5. راهنمای مراقبت از حوله را مطالعه کنید.

تجهیزات هتلی رنوس

موکت هتلی

یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که در هنگام ورود به یک اتاق هتل به آن توجه می‌کنیم، کف پوش اتاق است. یک کف پوش گرم و لطیف در نخستین قدم‌ها توجهات را به خود جلب می‌کند. شاید به همین دلیل است که در هتل ها معمولاً از موکت استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که مهمان تحت تأثیر فضایی که میزبان برایش فراهم کرده، قرار می‌گیرد. به موکت‌هایی که برای به کارگیری در هتل‌ها طراحی می‌شود، موکت هتلی می‌گویند. امروزه انتخاب موکت‌ هتلی که یکی از تجهیزات هتلی مهم به حساب می‌آید در طرح‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بخش وسیعی از هتل توسط موکت پوشانده می‌شود. مثلا می‌توان به کف اتاق، لابی، آمفی تئاتر، رستوران، راهرو و حتی راه پله اشاره کرد. با توجه به این که موکت‌ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و از طرف دیگر دارای بافت و جنس‌های بسیار متفاوتی هستند به راحتی با عناصر دیگر هتل آمیخته و هماهنگ می‌شوند. تخصص اصلی ما در زمینه منسوجات است. به همین دلیل ما تمام منسوجات مورد نیاز هتل مانند موکت هتلی را می توانیم با بیشترین دقت و مطابق پروژه شما با بهترین شرایط تامین کنیم. موکت های مسیرهای پر رفت و آمدی مثل راهرو ها و ورودی ها باید مورد توجه باشند. نوع بافت، جنس نخ، تایل یا رول و طرح و رنگ حداقل مواردی هستند که باید در هنگام خرید و مقایسه بین موکت ها مورد توجه قرار گیرند. همچنین می‌توانیم هر نوع اختصاصی سازی از قبیل سایز، رنگ و حتی طرح موکت را برای شما را انجام دهیم. خرید پوشش کف هتل یک مسئله بسیار مهم است چون مهمانان شما و به خصوص خانه داری شما برای نظافت آنها بسیار درگیر هستند.

 

استفاده از موکت هتلی مزایایی دارد که عبارتند از:

  • عایق حرارت و صدا
  • هزینه کم و مقرون به صرفه
  • راحتی و نرمی
  • مقاومت و پایداری
  • تمیزی آسان

موکت هتلی