تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شرکت خدمات مسافرتی ایوار در سال ۱۳۸۱ و در قالب برگزاری تورهای فرهنگی دور اروپا برای دانشجویان شروع به کار کرد. اگرچه در طی این ۲۰ سال، تمامی خدمات گردشگری از جمله بلیط هواپیما، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، بیمه مسافرتی و … توسط ایوار ارئه گردیده، اما همچنان شهرت ایوار در زمینه اجرای بی‌نقص تورهای اروپا است. ایوار اولین مجری تورهای زمینی اروپا از تهران به حساب می‌آید و تورهای یک ماهه دور اروپا (با انجام پرواز در رفت و برگشت) جزو پرطرفدارترین محصولات ایوار به حساب می‌آید. تورهای اروپا، آفریقا، آسیا و آمریکای ایوار به صورت مستقیم و بدون واسطه اجرا می‌گردد و تمامی مراحل از برنامه‌ریزی سفر، رزرو هتل و پرواز گروهی، بررسی مدارک، دریافت ویزا و اجرا، توسط آژانس صورت می‌پذیرد.

آژانس مسافرتی ایوار

اجاره روزانه خانه در تهران

آژانس هواپیمایی ایوار، تمامی مجوز‌های رسمی ایرانی و بین‌المللی نظیر مجوز فنی بند الف و ب، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز عضویت انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)، مجوز عضویت انجمن صنفی گردشگری و جامعه تور گردانان را داراست. اولین نماینده رسمی ریل یوروپ در ایران از سال 2006، تنها نماینده رسمی فلیکس باس در ایران (از سال 2019)، نماینده رسمی کانون اتومبیل رانی (از سال ۱۳۹۲) و صادر کننده مستقیم گواهینامه بین المللی، نمایندگی لوفتهانزا سیتی سنتر (Lufthansa City Center) و رتبه‌ یک فروش بلیط گروهی ترکیش در ایران بخشی از سوابق آژانس ایوار به حساب می‌آید.

ایوار مهمترین هدف خود را بهبود کیفیت خدمات و رضایت همسفران خود می‌داند. تمامی مسافران ایوار پس از سفر، می‌توانند به صورت آنلاین نظر و دیدگاه خود را بر روی وبسایت درج نمایند. تمامی دیدگاه‌های وبسایت ایوار، صحت سنجی شده و بدون هیچگونه سانسور و دخل و تصرفی منتشر می‌گردد . همچنین بسیاری از مسافران ایوار، خاطرات و نظرات خود را در قالب کامنت در اینستاگرام این شرکت منتشر می‌کنند که با مطالعه آنها، می‌توان به رضایت مسافرین پی برد.

اعتماد سفارتخانه‌ها برای صدور ویزای شینگن

با توجه به حسن سابقه‌ی 20 ساله ایوار در اجرای تور اروپا، مراحل صدور ویزای شینگن برای مسافران ایوار به آسانی انجام می‌پذیرد. با توجه به اعتماد سفارتخانه‌ها به روال پیگیری و صحت سنجی مدارک مسافران توسط ایوار و همچنین دریافت ضمانت‌نامه بازگشت، همسفران می‌توانند با خیالی آسوده مدراک خود را برای دریافت ویزای توریستی شینگن و شرکت در یک سفر اروپایی در اختیار آژانس بگذارند. ایوار در تمام سال‌های فعالیت، ویزای شینگن را به فقط عنوان یکی از خدمات تورهای اروپایی ارائه نموده (و از ویزا فروشی (پرهیز کرده که همین امر، باعث اعتماد حداکثری سفارتخانه‌ها به این دفتر مسافرتی شده است. اگرچه خدمات ویزای شیگن فقط بر روی تورهای گروهی و انفرادی ارائه می‌شود، اما ارائه ویزای ۵ ساله کانادا و ویزای ۲، ۵ و یا ۱۰ ساله انگلستان بدون خرید تور مسافرتی امکان‌پذیر است.

آژانس مسافرتی ایوار

راهنمایان ایوار

ایوار به عنوان اولین برگزارکننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) در ایران، میزبان حرفه‌ای‌ترین راهنمایان کشور در مجموعه خود می‌باشد. راهنمایان ایوار از تهران تا تهران و در تمامی لحظات سفر، در کنار مسافرین حضور دارند و تمام تلاش خود را برای لذت و آسودگی بیشتر همسفران به کار می‌بندند. اکثر راهنمایان ایوار، مدرسین دروس مختلف حوزه گردشگری در سازمان‌ها و موسسات گوناگون هستند. تمامی راهنمای ایوار علاوه‌بر دارا بودن کارت رسمی راهنمایان از سازمان میراث فرهنگی، موظفند در «دوره‌های راهنمایان تور» که توسط مجموعه ایوار معمولا هر دو سال یکبار به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت تایید کارگروه ایوار، به عنوان راهنما فعالیت خود را با این شرکت آغاز نمایند.

تورهای گروهی، نمایشگاهی و انفرادی

تور فرانسه، سوئیس و اسپانیا؛ پرطرفدارترین مقاصد اروپایی ایوار به حساب می‌آیند. بعضی ‌تورهای ایوار (مانند تور پاریس) به صورت سری در تمام طول سال یک هفته درمیان اجرا می‌شود. سایر تورهای ترکیبی اروپا نیز با توجه به فصل، برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد. غیر از مسیر‌های اروپا، بعضی مسیر‌های خاص نظیر کانادا، کره جنوبی، ژاپن، آفریقای جنوبی، سریلانکا، کوبا، برزیل، استرالیا و … در سبد محصولات ایوار قرار دارد. اگر تمایل به تورهای گروهی ندارید، می‌توانید سفر خود را قالب تورهای انفرادی انجام دهید. تورهای انفرادی بنا به سلیقه‌ شما برنامه‌ریزی شده و انتخاب ایرلاین، ساعت پرواز، هتل محل اقامت و … متناسب با اولویت شما انتخاب می‌شوند. در تورهای انفرادی نیز با استفاده از خدمات پرواز و هتل، می‌توانید از خدمات ویزای شینگن استفاده نمایید.

تورهای نمایشگاهی نیز در قالب گروه و به قصد بازدید از یک نمایشگاه در کشور‌های اروپایی اجرا می‌شوند. البته برای استفاده بیشتر از سفر، پکیج‌های تورهای نمایشگاهی به نحوی برنامه‌ریزی می‌شوند که غیر از نمایشگاه، فرصت بازدید از هایلایت و جاذبه‌‌های شهر مقصد را نیز داشته باشید.

سایر خدمات گردشگری ایوار

از طریق وبسایت ایوار می‌توانید پروازهای داخلی و خارجی خود را با بهترین قیمت و از میان تعداد بسیاری از ایرلاین‌های معتبر تهیه نمایید. همچنین رزرو هتلهای داخلی و خارجی نیز به صورت آنلاین و حضوری توسط ایوار ارائه می‌گردد. تمام خرید‌های شما از وبسایت‌ ایوار صرفا ریالی بوده و با کارت شتاب انجام پذیر است.

ایوار به عنوان یکی از شرکت‌های تحت قرار داد فرودگاهی، خدمات CIP را به تمامی مسافرین گرامی ارائه می‌دهد و مسافرین می‌توانند با درخواست خود و مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز، خدمات CIP را خریداری نمایند. همچنین این آژانس با همکاری بیمه سامان، اقدام به صدور بیمهمسافرتی می‌نماید. بیمه مسافرتی، یکی از خدماتی است که در پکیج‌های تورهای گروهی این شرکت قرار دارد؛ پس اگر مسافر تورهای ایوار هستید، نیازی به تهیه بیمه‌نامه مسافرتی به صورت جداگانه نخواهید داشت.

با توجه به نمایندگی ایوار در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران (از سال 92)، صدور آنی گواهینامه بینالمللی یک ساله و سه ساله در دفتر این آژانس به صورت حضوری انجام می‌پذیرد. صدور گواهینامه در دفتر ایوار و کمتر از سی دقیقه انجام خواهد شد و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه ایرانی، اجباری است.

فعالیت های فرهنگی ایوار

ایوار در راستای رسالت اجتماعی خود، با همکاری فصلنامه گیلکمش، اقدام به تهیه و تولید کتاب‌هایی تحت عنوان «رویای سفر» نموده است. در گام نخست این فعالیت، کتاب «رویای سفر؛ پاریس» تهیه و به مرحله انتشار رسیده است. هم‌اکنون کار کتاب «رویای سفر؛ ایتالیا» به اتمام رسیده و در مرحله انتشار قرار دارد. همچنین «رویای سفر، سوئیس» گام بعدی ایوار در سری کتاب‌های رویای سفر خواهد بود.

آژانس مسافرتی ایوار

تماس با ایوار

اگرچه وبسایت‌ ایوار دارای نماد الکترونیک (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی است اما اگر می‌خواهید به صورت حضوری از خدمات ایوار استفاده نمایید، می‌توانید به آدرس خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، برج سایه مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02191009100 تماس حاصل نمایید.

آژانس ایوار در گزارش وبسایت تاپ تراول، در لیست بهترین آژانس های مسافرتی تهران قرار گرفته است.