تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تور استانبول و تفریحاتی که باید انجام دهید

استانبول تنها شهر اوراسیایی جهان است که دارای زیبا ترین مساجد می باشد. علاوه بر مساجد؛ جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری در شهر استانبول وجود دارد که سبب ترغیب افراد برای رزرو تور استانبول می شود. اما عده ای از گردشگران برای برنامه ریزی سفر خود نمی دانند باید چند شب و روز اقدام به رزرو کنند یا چه تفریحاتی را در تور استانبول انجام دهند.

تور استانبول و تفریحاتی که باید انجام دهید

اجاره روزانه خانه در تهران

رزرو تور ارزان استانبول شاید برای بیشتر افراد خوشایند باشد، چون می توانند علاوه بر پرداخت قیمتی ارزان، سفر به یک کشور خارجی را نیز تجربه نمایند. اما به راستی سفر ارزان به استانبول با کیفیت است؟ آیا هتل های ارزان در شهر استانبول خدمات و امکانات خوبی دارند؟ در ادامه همراه پرشین هتل باشید.

یکی از مهم ترین دلایل ارزان شدن تور استانبول، انتخاب هتل 2 یا 1 ستاره در شهر قسطنطنیه است. حال می تواند یک هتل با کیفیت (هتل 2 ستاره خوب) یا یک هتل بی کیفیت (مسافرخانه) باشد. اما چگونه می توان هتلی با قیمت ارزان همراه با کیفیتی مطلوبی در شهر استانبول پیدا کرد؟

تور استانبول 7 شب و 8 روز بهترین گزینه برای سفر به استانبول خواهد بود. در این بازه زمانی شما می توانید از تمامی جاهای دیدنی استانبول، تفریحات استانبول و مراکز خرید شهر استانبول دیدن کنید. اما سعی ما بر این است تا بهترین تفریحات استانبول را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر با تور استانبول بتوانید لذت بیشتری ببرید.

البته باید به این مسئله توجه داشت که تور استانبول در زمستان را رزرو می کنید تا در تابستان؛ زیرا در هر یک از فصل های ذکر شده تفریحات استانبول متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال تفریحات زمستانی استانبول برای عده ای جذابیت دارد و تفریحات تابستانی استانبول هم برای افرادی دیگر. از این رو باید دقت کرد که فصل مورد نظر شما برای سفر به استانبول کدام است.

تور استانبول و تفریحات تابستانی

تور استانبول و تفریحات استانبول در تابستان

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که آب تنی و تفریحات آبی را می پسندید، توصیه ما به شما رزرو تور استانبول در تابستان است. زیرا در این فصل شهر استانبول از آب و هوایی بسیار مطلوب برخوردار است که این موضوع می تواند در هزینه های سفر استانبول تاثیر گذار باشد. همانطور که آگاه هستید قیمت تور استانبول در تابستان گران تر از تور استانبول در زمستان 1400 است.

پارک های آبی بهترین گزینه تفریح تابستان

از جمله تفریحات تابستانی در استانبول می توان به پارک های آبی قسطنطنیه اشاره کرد. پارک های آبی نیز دارای تفریحاتی همچون سرسره های مهیج، سقوط آزاد، استخر روباز، سونا، جکوزی و … می باشند. همین تفریحات باعث می شود تا متقاضیان تور استانبول در تابستان بیش از دیگر زمان ها باشد.

از پارک های آبی محبوب استانبول می توان به پارک دلفین های استانبول، پارک آبی آکوا مارین استانبول و … اشاره کرد. تمامی این پارک های آبی از میدان تکسیم سرویس رایگان دارند تا رفاه گردشگران تور استانبول بیش از پیش تامین شود. البته از شهربازی های روباز قسطنطنیه هم نباید غافل شد که در ذیل مطلب به آن اشاره می شود.

شهربازی های روباز استانبول

از دیگر تفریحات استانبول در تابستان می توان به شهربازی های روباز اشاره کرد. یکی از این شهربازی های پر طرفدار لونا پارک بوستانجی است که در همین محله قرار گرفته  و با پیشرفته ترین دستگاه های بازی که توسط شرکت های ایتالیایی طراحی شده، آماده پذیرایی از گردشگران می باشد. از دیگر شهربازی های مهیج روباز استانبول می توان به شهربازی باکرکوی اشاره کرد. محله باکرکوی از جمله محله های گران قیمت استانبول به شمار می رود.

تفریحات زمستانی در تور استانبول

تفریحات استانبول در زمستان

با این که شهر استانبول زمستان هایی سرد و پوشیده از برف دارد، اما همچنان طرفداران خود را دارد. اسکی روی برف، شهربازی های سرپوشیده، موزه های استانبول و … از جمله تفریحات استانبول در زمستان به شمار می روند. از بهترین پیست های اسکی در شهر استانبول می توان به پیست اسکی کاراتپه استانبول اشاره کرد.

پیست اسکی کاراتپه با ارائه انواع تفریحاتی در زمینه اسکی پیشرفته و مبتدی، تله سیژ و تله کابین، مکانی برای برف بازی و … فعالیت می کند. هزینه ورودی پیست اسکی کاراتپه در زمان های مختلف متغیر است. از دیگر تفریحات استانبول در زمستان می توان به شهربازی های سرپوشیده مانند مویی پارک، ژوراسیک لند، شهربازی فان لب و … اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور استانبول، با ما در ارتباط باشید.

آدرس سایت رزرو تور استانبول: https://www.epersianhotel.com

ایمیل :info@epersianhotel

شماره های تماس: 021،43000020 و 05131896

آدرس دفتر تهران : نیاوران، خیابان امیدوار، نبش سبزی

آدرس دفتر مشهد : خیابان راهنمایی، راهنمایی 8، ساختمان ممتاز، طبقه اول

آدرس دفتر کیش : میدان پردیس، مجتمع خانه گستر، واحد 10